Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Tuurlijk ik snap je helemaal, we hebben het er al heel veel over gehad, maar hij wil gewoon echt niet! Ik kan hem moeilijk gaan dwingen...

Kijk natuurlijk zou ik het liefst vandaag nog zwanger zijn dan morgen pas, maar goed mijn ventje heeft er ook nog in spraak in, en wil ook weer niet dat we hier elke keer weer ruzie om hebben...

Ik probeer alleen wel een eind datum vast te stellen wanneer we wel naar de ha gaan, maar dat wil nog neit erg lukken :(

Blijven gewoon hopen dat we tot nu toe gewoon pech gehad hebben en we heel snel wel gewoon zwanger mogen worden zonder medische hulp!

Hoop is het enige wat ik heb at the moment...

2. Die van mij vindt het allemaal best. :) . Ik ben de baas thuis :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    had ik deze maand ook..oke negatief kan ik rustig mijn ongi afwachten want anders had ik vast mezelf die laaste dagen ook gek gemaakt! maar ik hoop dat het bij jou wel goed uitpakt...

ik had vorige maand ook echt het idee zawanger te zijn maar helaas...nu ga ik wat nuvhter doen! ik voel niets zeg ik dan tegen mezelf!

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Is goed hoor, ik kan het toch niet langer vol houden ben ik bang haha!

5. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Onder de duim houden die mannen haha!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    die van mij wil veel klussen maar vind ook ( is ook zo) we zijn net bezig dus ik moet me niet druk maken! de schat!

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou ik heb na de eisprong wvaak ook ff wel genoeg gehad haha... Kan er neits aan doen, maar spontaan vrijen ligt me veel beter dan dit klus gedoe :oops: Toch doen we wat we moeten doen hoor, we laten echt geen kans schieten haha

8. Parels "*knuf* daar heb je helemaal gelijk in, jullie moeten het samen doen, en ruzie erom is helemaal akelig :( wel goed idee van die streefdatum. Onderzoeken kan je volgens mij ook alleen doen, dan weet je misschien al wat meer. Maar kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt.

Pff, sorry, voel me nu wel een bemoeial. Denk dat ik mensen te graag wil helpen! sorry :oops:

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dus wat zeg je dees, gaan we saampjes voor de woensdag? of denk dat het voor jou te vroeg is nog?

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe vind je deze ....voor dat we begonnen met klussen zijn mijn lief...wil wel graag een kindje in september of mei.....Jah daag dat kan ik niet regelen....nu is ie al terug gekrabbeld naar maakt niet uit wanneer als het maar gezond is....0

11. Twijfel een beetje. Heb nog zo'n vroege test liggen, en zou me rot voelen als die van mij posi is en die van jou nega. Maar woensdag ben ik vrij en me mannetje ook en dan hoef ik niet zo lang te wachten dus dan doen we het maar :)

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Voel je geen bemoeial, geeft helemaal niets, alleen maar lief dat je ons wilt helpen toch! Denk gewoon dat als de tijd voor ons rijp is dat we er dan voor gaan! Sosm gaat niet alles zo als ik het wil en denk dat ik dat ook gewoon moet accepteren, moet vriend lief ook de tijd geven om alles te verwerken enzo! Maar je bent een schat hoor, vind eht heel lief dat je zo meedenkt, gewoon blijven doen!

13. haha lynn die van jou is ook grappig, september of mei! dan mag ie maar 2 x per jaar klussen :) :)

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke woensdag zal het zijn, dan ben ik ook vrij, dus heb ik er alle tijd voor!

Enne al is tie van jou wel posi, waag het neit om je dan schuldig te voelen, want echt ik gun het jou van harte om zwanger te zijn hoor meis, dat weet je!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Hij d8 dat het in december meteen raak zou zijn aangezien iedereen om ons heen ZEGT dat het meteen raak was...nu weet ie ook wel beter! gelukkig maar hihihi...

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    was het maar waar he, allemaal in één keer raak, dat zou nog eens mooi zijn, kun je gewoon bestellen voor welke maand je wilt haha

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Dus ik moet woensdag heel goed mijn pc in de gaten houden?oej spannend dan doe ik voor de gezelligheid mee met een kaarje voor jullie goed? of vinden jullie dat niets?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

doe mij maarr............whahahahha :)

19. ja hallo, ik wil graag een meisje bestellen voor december! O ja en voor de buurvrouw een jongetje, maar dan pas in januari! Wel graag op maandag afleveren! Hoeveel kost het? :p

20. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja spannend he, doe maar hoor lynn, altijd fijn!

Deel Deze Pagina