Maart: 19 maart. DesSa, 12e ronde voor 2e kindje, 24 jaar. 24 maart. Sandy84, 30e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. 28 maart. Desiree1986, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar. 28 maart. Parels, 14e ronde voor 1e kindje, ? jaar. 30 maart. Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. April: 4 april. Suhe, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 4 april 8 april. Evamariah, 6e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 13 april. Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. 16 april. Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. (datum onbekend) Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar. Mei: 1 mei. Jill22, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar. Testers: 26 maart. Parels & Desiree1986
Fijn meid dat het weer wat beter gaat Dat oude bloed kan nog wel even blijven Knap dat je het al een plekje heb kunnen geven meid Hier gaat alles wel redelijk goed net alsdat je zegt we moeten verder he
Nee nog niet...hoop 1 dezer dagen wel haar te vinden.... Ik heb stomme eieren op momenten dat ze het zelf willen...maar hopelijk komt er een mooi kingje uit!
he eef, hard op zoek naar je ei zie ik, ben je nu met ovutesten aan het werken? dan heb je wel duidelijkheid!
Niet normaal meer hoor, ik word helemaal gek van mezelf, heb ik lekker vrij en ben ik gewoon om half 6 wakker he!?!? Nog wel uit kunnen houden tot 7 uur in bed, maar kon echt neit meer slapen ben er toen maar uit gegaan, en dat terwijl ik normaal gewoon lekket tot minimaal 10 uur kan slapen! Ik snap er niets van, kan ik eens uitslapen deze dagen, ben ik gewoon elke dag vroeg wakker, hoezo irritant!
ik ga er voort altijd vroeg uit vandaag om 8 uur...anders kan ik s avonds niet slapen om een normakle tijd dan lig ik tot 12 uur nog wakker
ah nee dat is ook niets, nou het gekke is wel dat ik saafs heel moe ben en zo slaap, maar normaal kon ik gerust meer dan 12 uur achter elkaar slapen en nu word ik zo vroeg wakker, en ik wil gewoon lekker uitslapen! NOu ja, misschien morgen weer dan he
Hoe ben je eigenlijk bezig deze maand lynn, echt alleen om de dag, of kijk je ook nog met ovutesten of tempen of iets dergelijks?
neej ik doe deze maand niet mijn ei zoeken! wij doen het om en om de dag maar is al voor gekomen elke ga dus we gaan nog ff zo door....dan zal het misschien wel weer goed komen!