ik ben al wel een beetje smoesjes aan het bedenken mocht het raak zijn, om niet te drinken enzo. ik ben namelijk heeeeell erg slecht in liegen
ok dank je wel debby ik ga ook die pilletjes proberen....alles voor een BEEBJE...hihihi! spannend allemaal meiden.....en ja ik herken het dat het super moeilijk is om voor je te houden.....hihi ik had het ook in 3 dagen al veel te veel mensen al verteld en butterfly....gewoon gezond eten ed....en als je foliumzuur gebruikt en eventueel een multivitamine moet het genoeg zijn!
Mijn smoes is lijnen maar ik drink sowieso al weinig en af en toe een wijntje moet toch mogelijk zijn...1x per week ofzo?
hallo dames. hier nog iemand die jong moeder wil worden. we zijn vanaf december bezig en ben nog steeds niet ongesteld. wat zeer frustrerend is. als het goed s moet dan eindelijk mijn ei zijn gesprongen deze maand. dus ik wacht op de ik krijg ook vervelende reactie's dat ik veel te jong ben en dat we nog eerst van mekaar moeten genieten. ook wij trekken ons er niks van aan. allemaal heel veel succes ook met het zwanger worden. gr jill
maar ik ben nog steeds super trots op mijn cyclus van 30 30 30 goed he...nu maar hopen dat ie zo blijft want dat scheelt me ovuteste
raar dat je nog niet ongi bent...ben je al bij de dokter geweest omdat je weet dat je ei is gesprongen?
echt super jou cyclus mijn ei doet maar wat ie wilt....jij spaart al je ovutesten geld op om daar een baby kamer van te kopen of niet
roken ben ik al 3,5 jaar geleden mee gestopt dus dat is niet het probleem. alcohol ook niet echt maar met een feestje lust ik hem graag. denk dan dat ik maar zeg dat ik me niet zo lekker voel en dat mijn vriend mag drinken en dat ik dan de bob ben ofzo, maar daar kan ik nog wel een tijdje over nadenken
hoi lynn ik ben vorige maand naar dokter gaan omdat ik na zo'n lange tijd niet ongi ben geworden en onwijs last had van migrane. maar ja die zij natuurlijk dat het een half jaar kan duren voor je ongi komt. nou was mijn mannetje vorige week een hele week in maastricht en natuurlijk mijn temp schiet omhoog. ff geeft nu aan dat mijn ei vorige week donderdag moet zijn gesprongen. we hebben natuurlijk niet kunnen klussen dus ik zit nu op mijn eerste echte ongi te wachten. als ie er volgende week nog niet is ga ik de dokter maar weer even bellen. gr jill
Das vervelend een collega van mij is ook gestopt met de pil en ook nog steeds niet ongi...die heeft gisteren bloed laten prikken...
ja idd hoe lang ben jij nu bezig? ik heb wel het idee dat mijn ongi eraan komt maar we wachten het maar gewoon af. temp is namelijk flink aan het dalen. gr jill
naar he als je zolang op je ongi moet wachten...ik ken het probleem....heb je ook geen veegje bloed oid gehad.....?
dat is inderdaad een slimme zet...en erover nadenken kan idd nog gewoon....misschien wil je het wel gelijk aan de wereld verkondigen....!
Ik moet even zeggen dat ik het hier erg gezellig vind maar ik moet nu toch echt naar mijn werk. ik lees vanavond wel weer ff terug. fijne dag allemaal
hoi evamariah ik heb 40 dagen terug een heel piesieklein beetje bloed verloren. maar dat was zo weinig dat ik het geen ongi kon noemen. gr jill
Zo zit ik ook een beetje.....ik heb 32 dgn na mijn mk een veegje bloed gehad....en verder helemaal niets.....ik zit nu op dag 50 ofzo....dus ik ga er wel van uit dat dat veegje mijn ongi is geweest.....!
zo wat een geklets zeg.. ben even weg om een slee te kopen ja de lente begint maar ik ga een slee kopen stel je voor een witte pasen dus moet er 1 hebben en die dingen vergaan toch niet verder maar ga alleen niet alles terug lezen even geen zin in erg he... maar leuk zeg dat er zoveel gereageerd word zeg.. gezellig misschien dan een idee een lijst te maken? of niet ik weet neit