Ik duim voor je lynn! Oh oh suhe, ziek zijn is niet leuk... Maar wie weet is het met een reden, mijn vriendin was ook ziek na de bevruchting, dit bleek later dan, en eerst dacht ze gewoon een griepje, maar later bleek dat ze toen zwanger is geworden, dus wie weet meis, goede hoop vooor je zeg!
Zou het helpen? Ik hoop ook dat het iets te betekenen heeft, maar ben er bang voor. Hoe het verder met jullie? Nog zwangerschapssymptomen?
Vroeg wakker smorgens, is dat er ook een? Verder last van me borsten, rommelig vol gevoel in me buik, en vanaf gister aaf steeds gekke steken En saafs heel moe Maar geod wie zegt dat dit symptomen zijn, kan ook gewoon weer een spelletje van me lichaam zijn he Eerst een positest, dan pas geloven hoor!
ik ga deze maand niets meer geloven wat mijn lichaam doet daar ben ik vorige maand al in gestonken.......we zien wel.....en ik weet dat is makkelijk praten maar ik ga niet luisteren...
Zou het met de lente te maken hebben? Maar ik wil nog veel meer roze zien bij iedereen hoor, dus we blijven voor iedereen duimen!
Ik ook, maar misschien heb ik mijn nog wel niet gehad. Temperaturen jullie? en stijgt dan altijd jullie temp. bij je ei-sprong en hoeveel is dat dan?
nee sorry ik heb geen ervaring met tempen, ik gebruik alleen ovutesten! Maar ik geloof dat je temp bij je ei stijgt en hoog blijft tot je ongi, of eventuele zwangerschap! Hoeveel si verschillend dit ligt aan je eigen begin temp geloof ik, maar anders msischien ff bij temp topic kijken die meiden daar weten er alles van! iig meer dan mij
Heb even gekeken bij dat topic. Je temp. stijgt met ongeveer 0.1 of 0.2 graden. tot nu toe heb ik de oorthermometer gebruikt en dat verschilt nogal. Ga nu toch maar even een andere thermometer bestellen.
Rectaal krijg je volgens mij gewoon het beste resultaat hoor, dat si volgens mij een stuk nauwkeuriger dan met een oormeter!
nou meiden ik ben weer ff weg, huisje schoonmaken en boodschapjes doen, ben er later op de dag wel weer of anders zowiezo vanavond! Fijne dag allemaal verder!
hoi dames nou zoals jullie kunnen zien ben ik overtijd.... [-o< ik wacht nog wel een paar daagjes met testen want voor mijn gevoel kan ik ieder moment ongi worden ....echt zwaar balen. ik had wel gehoord dat zwangerschapssymptomen een beetje het zelfde zijn als PMS en daar heb ik altijd enorme last van.. weet iemand hier iets meer van?
ja ik had eerst altijd een hele onregelmatige cyclus maar de afgelopen 5 keer allemaal precies 32 dagen ..... dus ik hoop dat het deze keer raak is
ik heb nu echt supergevoelige (.)(.) en ben kotsmisselijk maar ja daarom ik heb meestal voordat ik ongi moet worden wel pijnlijke borsten ik snap soms ook helemaal niks van mijn eigen lichaam