dames ik ben weg! ga ff op mijn fietsje boven fietsen....ik wil morgen alleen maar positieve testen zien en ik ga duimen.....doei fijne avond iedereen...
@suhe leuke test mijn uitslag is een meisje van de buurjongen en ik kom morgen ook weer even langs om te kijken hoe het is gegaan met de testers. mijn zegen hebben jullie allemaal. fijne avond nog allemaal.
Ja ik kreeg Arnold swarzenegger eruit.. brr.. kreeg rillingen en werd misselijk hier . Weet nog niet hoe laat denk tussen half 9 en 9 maar als ik eerder wakker ben vroeger..
@kristel86 Bedankt voor je antwoord, maar denk dat ik er dan niks aan heb helaas, volgende cyclus maar tempen en ovu-testen gebruiken. Lijkt me verder wel handig. Heb ook online test gedaan hihi Krijg een meisje van de postbode
zal morgenvroeg ook even online komen, heb avonddienst en ben erg benieuwd of jullie postief testen, ben al druk aan het duimen voor jullie.
Heb ook maar even getest.... Kreeg een jongen van Bill clinton.... waaaaaahhhh! Wout kreeg ook een jongen van de zwembadmeester.... hihihi Vannacht weer pijn in mijn linkerzij gehad, is niet grappig meer.... Verder alles oke hier!
ikke? neej ik heb gisteren een diaree aanval gehad...(mmm lekker) dus lag er vroeg in...maar vandaag gaan we wel weer flink klussen...we hebben het tot nu toe om de dag gedaan....dus vanaaf moet weer...hihi....en dan in het weekend 3 dagen achter elkaar en dan weer 1 dag niet en dan weer om en om de dag....ben een beejte aan het smeppen!
Goede morgen ik kom ook ff kijken weer....ben ontzettend druk op me werk...dus kan neit meer zoveel tussendoor langskomen...sorry! Hoe ishet hier...met de testers ed?
Hoi meiden, ik had al getest vanmorgen maar hij was negatief.. zat eerst een indroogstreep (denk ik) maar die is verdwenen. Dus ja nu maar ongi afwachten. Zal er toch wel met 2 dagen zijn denk ik . Is wel balen maar ja wat doe je er aan! Waar is Parels?