jammer desiree! maar geen bloed geeft moed en parels waar ben je ! je houd ons wel in spanning oohh haha goedmorgen trouwens allemaal
Ik heb alleen geen zin om er mee te zitten, dus dat ga ik ook niet doen.. we wachten de volgende ronde wel af
jah ikke.....was een beetje ongeduldig wilde graag weten hoe het met jullie was...maar parels waar blijft ze.?
jah snap ik je weet nu waar je aan toe bent toch..had ik teminste vorige maand...okee niet zwanger lekker door naar de volgende ronde toch of zeg ik nu iets verkeerds?
Balen, maar duim toch nog even voor je verder, je bent tenslotte nog niet ongesteld Wie ging er vandaag nog meer testen, weet het niet meer.
Nou ja zo ook weer niet.. meer van jammer dan.. misschien maar beter dan hoef ik er niet mee in het vliegtuig. Dan kan ik champagne drinken op me bruiloft. Vriend zegt ook we gaan gewoon weer verder klussen hierna! En dan vraagt ie wanneer dat is hihi. Nou hoop ik maar dat me ongi snel komt.. kan ik weer verder haha.. Parels ging ook testen, maar waar die blijft?
het duurt niet meer lang dvoordat je gaat trouwen....das ook spannend? en jah bloed geef moed..en ik bedoel het niet verkeerd hoor...
Ja maar de andere helft was wel erg wit hoor Maar ik ga nu weer vandoor, ff ontspannen niet meer hieraan denken! Dan zie ik Parels uitslag nog wel!
Trouwen is wel leuk maar niet echt spannend ofzo.. geen zenuwen voor die had ik alleen maar voor me NOD of test . En ik ga naar Thailand, daar heb ik ook me volgende eisprong als ik nu ongi word gelukkig is de hotelkamer mooi
Spannend vind ik het ook niet, heb er wel erg veel zin in. Zou wel leuk zijn als je je kindje later kunt vertellen dat het in thailand is verwekt hihi. Waar ga je heen in thailand? Wij zijn vorig jaar naar maleisie geweest, ben daar ook ten huwelijk gevraagd, maar erg mooi land. Onze huwelijksreis gaat niet zover (geld op hihi)
Nee inderdaad iedereen vraagt of ik al zenuwen heb maar die waren voor vanmorgen eigenlijk.. een leuke dag gaat het wel worden haha in Thailand verwerkt dat is wel een leuk idee, alleen jammer dat we net zijn aangekomen als ik me ei heb.. we kunnen nog snel klussen en een dag later springt ie waarschijnlijk. Maar ja we wagen het er maar op hè . Ik ga naar Phuket. Het is gewoon om te ontspannen, heerlijk. Ja een bruiloft is duur.. dat wel! Maar ik ga nu een spelletje spelen op de computer hihi! Tot later! Thanks voor het duimen