uhm.. met de curretage gisteren was ik 9weken en 1 dag... zijn er achter gekomen bij de 8 weken echo.. had die echo eerder gervaagd omdat k veel buikpijn had en kwamen ze er achter dat er al niks meer zat alleen een grote vruchtzak en verder nog alle hormonen behalve het vruchtje... dus was een harde klap...
hoi ik zit hier even te lezen en zie dat er veel dezelfde mensen zijn als op het andere topic. Alleen wordt er hier wel gekletst. Natassie hoe voel je je? Heeft heeft het pijn gedaan? Als je er niet over wil praten ook prima natuurlijk. Jill ik weet hoe vervelend wachten is. Volgens mijn HA is het de bedoeling dat je na ongeveer 6 maanden nadat je gestopt bent regelmatig ongesteld moet worden en dat je anders al doorgestuurd moet worden. Houd jij je temp. bij om te kijken of je een eisprong hebt gehad?
Hoi hoi iedereen, Ik houd dit forum al een tijdje in de gaten en dacht laat ik ook maar eens een berichtje achterlaten. Ik herken dat heel erg dat mensen zeggen dat je te jong bent. Ik vind dat flauwekul want leeftijd heeft ten eerste niks te maken met hoe volwassen je bent en ten tweede voel je zelf wel of je er klaar voor bent Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie kinderwens snel uitkomt.....
hoi natassie heb jij ook een miskraam gehad? ik las van evamariah wel maar van jou wist ik het niet wat erg zeg? lukt het om het vedriet een beetje te verwerken? ik zit of ronde 1 of 2 als ik het lichte bloedverlies van 40 dagen terug meereken dan is het ronde twee. ik moet zeker weten ongi wordem want op het moment dat mijn ei sprong was mijn mannetje de hele week weg. maar dan ben ik alsnog heel blij want dan heb ik eindelijk sinds december een echte ongi. ga jij het straks ook weer meteen proberen of wil je het even rust gunnen. gr jill
hoi suhe ik hou idd mijn temp bij. als het goed is moet in vorige week donderdag mijn eerste echte eisprong hebben gehad dus dat is spannend. in welke ronde zit jij? gr jill
Ik zit nu pas in ronde 4. Ik ben vorig jaar oktober gestopt. Mijn cyclus niet echt regelmatig en dat begin ik heel irritant te vinden.
@ suhe.. het is me lichamelijk allemaal meegevallen.. en nu gaat het verder ook wel weer.. heeft zo zijn ups en downs zal maar zeggen @jill onze wens blijft nog voor een kleine alleen wanneer weten we nog niet... ik moet even afwachten want moet voor iets anders waarshcijnlijk ook weer onder narcose maar krijg ik binnen 3 weken wat meer over te weten... ga er dinsdag even over bellen... anders weet ik 8 april daar meer over... haha maar las fout dacht dat je het over mij had met miskraam.. beetje blonT he maar leuk zeg zo weer allemaal met iedereen die zwanger willen worden... wij gaan er ook voor alleen wanneer weten we nog niet... maar hou jullie op de hoogte zoals ik al zei ff afwachten ivm narcose weer
hoi meiden.... ben hard aan het werk maar af en toe loer ik even hier! Jill vroeg je aan mij hoelang ik al zw was voor de mk?
Ik gun echt iedereen een baby, maar word iedere keer toch een beetje chagrijniger als ik hoor dat er weer iemand zwanger is. Ik vind mezelf daarom een hele stomme muts, maar kan er niets aan doen. Gister 'moesten' vriend en ik weer klussen en het lukte gewoon niet omdat we eigenlijk allebei geen zin hadden en zo had ik mij dat toch niet helemaal voorgesteld.
suhe ik snap het.. ik was zelf eerst ook zwanger natuurlijk.... en net toen ik wist dat er niks meer zat las ik daar allemaal dat iedereen zwanger was... en deed best pijn... kijk me eigen schuld dat ik daar lees natuurlijk maar toch... fijn was het op dat moment niet... maar nu hebben we het een plekje kunnen geven na de curretage blijf er altijd nog aan denken enz en ja verdriet zal ook nog wel blijven... maar het leven gaat door... en onze wens blijft ook natuurlijk dus hoop nu dat iedereen hier ook snel zwanger is... en iedereen zijn droom uitkomt
Ik raakte op mijn 24ste zwanger en voelde mij toen nog erg jong. Ik was zelfs een beetje bang om het tegen m'n ouders te vertellen want ik had echt gedacht dat zij mij ook nog erg jong zouden vinden. Maar ik kreeg bijna alleen maar positieve reacties! Ik was er ook allang klaar voor hoor. Het was puur het feit dat ik pas 24 was. Ik vond het zo 'jong' klinken! Mijn ha vond het de perfecte leeftijd trouwens om zwanger te zijn! Heel gek, maar ik vind het nog steeds 'jong' klinken terwijl ik er zelf toen ook allang klaar voor was en het me ook absoluut niet is tegengevallen! Als je er helemaal klaar voor bent, lekker doen dus!
Hallo allemaal, Breek ff gezellig in hoor (ben nog wel piep, maar niet meer zò erg piep). Snap het echt niet dat veel mensen je tegenwoordig met 23 nog 'te jong' vinden voor kinderen, hoor! Biologisch gezien is het lichaam van de vrouw juist precies rond deze leeftijd het meest ontvankelijk èn het best voorbereid op een zwangerschap en geboorte! Persoonlijk vind ik bv 19 wel wat jong (maar als je er dan al klaar voor bent, waarom niet!), maar 22/23 eigenlijk heel 'normaal'. Ikzelf was ook het liefst met 23 al mama geweest, maar ja, zonder partner schiet dat niet echt op hè . Ik ben dus uiteindelijk 'pas' met bijna 27 voor het eerst mama geworden en vind dat eerlijk gezegd alweer best laat! Voor degenen die een beetje gefrustreerd zijn omdat het niet gelijk lukt: volgens de statistieken wordt 60% binnen 3-6 maanden zwanger en bijna 40% binnen 6-12 maanden, dan nog een klein percentage tussen 1-2 jaar en bij maar een heel miniem percentage lukt het nooit... Hoe jonger je bent, hoe hoger ook nog eens je kansen! Dus geen reden tot paniek, hoe moeilijk het soms ook is. Ikzelf raakte de eerste keer 'al' in ronde 5 zwanger, nu zitten we alweer in ronde 8 voor de 2e, maar ben ervan overtuigd dat het één deze maanden toch weleens raak zou moeten zijn en anders één van de maanden erna... 8) *breekt weer uit *
Wij hebben gelukkig geen enkel negatief commentaar gehad, maar iedereen die ons kent weet dat ik geestelijk wel een stuk verder ben En verder zijn er geen redenen om er op tegen te zijn, we hebben allebei een vaste baan, eigen huis en onze relatie zit goed....
@iuno ik ben 19 en viind mezelf neit te jong en we waren bezig voor een 2e ik blijf erbij vind leeftijd niks zeggen kijk okee 16 erg jong maar boven de 16 vind ik persoonlijk moet je oud en wijs genoeg zijn om zelf te kunne beslissen waar je aan toe bent... en dan wel de normale 'tiener' en niet die van tv maar dat vind ik...
@ evamariah jeetje echt balen he meis. het schijnt wel weer even te kunnen duren voordat je ongi wordt he als je mk heb gehad. vriendin van mij heb het 3 maandjes geduurd maar was wel weer in 1 keer zwanger? we geven de hoop gewoon niet op gr jill
natassie helemaal mee eens. ik vind dat als je zelf er aan toe bent en de verantwoordelijkheid er voor heb en de middelen de leeftijd er echt niet aan toe doet. de een is gewoon wat sneller volwassen als de ander gr jill