MerleQ ik heb de pabo gedaan en doe nu een tweede graads opleiding voor Nederlands omdat ik anders niet bevoegd ben om les te geven op middelbare scholen. Dus je bent niet de enige student. Al werk ik wel drie dagen in de week en ga 1 dag naar school.
Ik werk 32 uur voor Tmobile.. Sjoerd werkt 40 uur in de kou... Aanleverbedrijf voor sligro macro en ispc... Dus als je zin hebt in baileysroomsoesjes.. Zit je bij sjoerd goed.. Ik denk er nog over om te gaan stoppen met werken als ik een kleine heb.. De luxe is ook wel gaaf... Plus oma's en opa's in overvloed hier Misschien 3 dagen werken !
Ik wil wel 3 dagen in de week blijven werken, gelukkig een hele lieve toekomstige oma die hele dagen thuis zit en wel op wilde passen dus dan nog voor 1 á 2 dagen opvang ofzo. Juist dat andere contact met collega's lijkt me dan ook zo heerlijk.
Sanne ik kan je hand schudden. Denk er ook zo over.. Mijn moeder roept nu al ik wil die kleine op vrijdag.. En mijn stiefmoeder zegt... Ik wil hem het weekend... En ik zeg nemen jullie asje een eigen kind haha... Maar idd.. contact met de mensen is erg fijn ook.. Mijn vriendinnen werken dus nog allemaal en zijn helemaal niet bezig met kiddo's
Ik heb er geen hekel aan om thuis te zitten en ik weet ook dat ik niet verplicht ben om te werken, zeker niet als we straks een eigen zaak krijgen, maar 24 / 7 in de luiers en flesjes..... nee ik heb echt een ander praatje nodig! Mijn eigen moeder werkt ook nog en die is niet van plan om te stoppen dus dan mijn schoonmoeder maar. Ze wilde dan zelfs wel alle 3 de dagen doen maar ik wil haar ook niet verplichten. Dan vind ik 1 genoeg. Ze heeft ook haar eigen leventje.
Grappig is dat. Een aantal vriendinnen van mij moeten echt niet aan kinderen denken de weer anderen zijn liever nog vandaag zwanger dan morgen. Zo heb ik voor vanalles wel een aparte vriendin. Bij jonge moeders heeft ranjeewah getest en zij is zwanger, dus nog iets positiefs erbij.
Plus oma's kunnen tegenwoordig salaris voor krijgen via de belasting.. Mijn moeder zegt vraag maar aan stort ik wel door naar jou! Kan je weer wat leuks kopen voor de kleine! Nog een hele maand wachten nu!
Mijn zusje verklaarde me ook voor gek, die gaat strakjes thuis moederen, maar dat is ook een heel ander typetje.
hier ook opa en omas zat die willen oppassen. ik blijf denk ik 3 dagen werken anders krijgen we het financieel zwaar moeilijk denk ik en zodra het minder kan ga ik minder werken.
ik heb me toch een kut nummer in mijn hoofd... Wie zijn hier de baas....zijn ernst en bobbie.. zijn ernst en bobbie...hihihi. vind je dat niet even raar vandaag zijn wij de BAAS>... irri.. maar even terug over wekren en kinderen...ik zou dan gaan werken om inplaats van me eigen kind te verzorgen andere te verzorgen dan kies ik toch liever mijn eigen kind...ik wil dan denk ik wel iets anders gaan doen...
Meisjes, Ik ga even eten, m'n mannetje heeft chinees gehaald, door al het blijde nieuws geen tijd gehad om eten te koken! Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed ben dood op dusse... tot morgenavond! Liefs en niet te veel kletsen! Sanne