Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Zo moet je je toch weer even verdedigen. Het gaat niet zozeer om leeftijd als wel hoe je in het leven staat en of je je kind een toekomst kan bieden.

Zo ken ik iemand die heeft 5 kinderen van 5 verschilende mannen. Met een kind probeerde ze een man aan haar te binden, maar ze gingen toch iedere keer weer weg. Nu is ze 36 en heeft net haar 5de kind op de wereld gezet, de eerste kwam toen ze net 18 was. 1 Kind is uit huis geplaatst, het andere kind werd zwanger toen ze 15 was, jaaa goed voorbeeld doet volgen.

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    nee idd..haha ik krijg vandaag de ovu testen binnen dus ik ben benieuwd!

Leuk dat je even kwam inbreken.....echt gezellig en leuk om je verhaal te lezen....toch wel fijn om te merken dat er veel mensen het toch wel normaal vinden eigenlijk...super maakt me dag wel echt weer goed!

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    idd suhe zo werkt het ook neit....je meoet kiezen voor je mannetje en hij voor jou en een kind is niet iets om je aan elkaar te binden maar juist om je relatie een stukje te verrijken....maar zonder kind moet je ook weg zijn van elkaar ;)

Soms kan het ook zo stom zijn he...zij 5 en wij nog wachtende.....pfff!

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wanneer ben jij gestopt?

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    De eerste maanden na een mk schijn je extra vruchtbaar te zijn...

@ natasssie
    Zei ook dat ik 19 wel WAT jong vind, niet persé TE jong. ;)
    Ben het verder ook met je eens dat vòòr 16 wel duidelijk tè jong is (maar als het dan zo is, zul je het er toch ook 'mee moeten doen'), maar het er daarna helemaal van de persoonlijkheid en omstandigheden afhangt (stabiele relatie, enige toekomstperspectieven - dus min. één van beiden vaste baan -, etc.).

Ik was dus bijna 27, mijn man bijna 24, ik bijna klaar met m'n studie, man vaste baan, maar véélste kleine behuizing en pas over een paar jaar uitzicht op wat groters (zouden in het 2e huis van mijn schoonouders mogen, zodra het huurcontract met huidige verhuurder zou zijn afgelopen). Wilde echter niet nòg een paar jaar wachten, alleen vanwege de behuizing. Uiteindelijk hebben we dus 1 jaar met kind (en hond :D ) op 42m² gezeten, toen vrij abrupt toch besloten toch al voor iets anders te kijken en gelukkig niet lang daarna een appartementje kunnen kopen (76m²). Is wel niet zo ruim als het huis waar we anders komende herfst in hadden gekund, maar het is van ons en we hebben nù al de ruimte, ook heel veel waard!

Om maar aan te tonen: teveel moet je je ook niet druk maken over wel of niet de juiste omstandigheden om voor een kind te gaan; ben er van overtuigd dat zolang het niet aan iets heel ergs (bv stabiele relatie) hapert, er altijd wel een oplossing te vinden is!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha Iuno las het hoor ;) dat je het wat te jong vond.... maar dacht reageer er toch even op :)

klinkt gek ik ben 19 maar voel me soms ouuder dan andere leeftijsgenootjes die nog uitgaan enz enz.... maar liigt er maar net aan hoe ver jezelf bent zal maar zeggen... qua kinderen...

al vind ik wel dat sommige die ook 19 of wat dan ook gaan soms voor een kind maar denken alleen maar dat het rozengeur en manenschijn is...vind ik vaak wel jammer dat sommige er niet goed bij nadenken zal maar zeggen.... jullie snappen me denk ik wel ;)

verder hoe is het hier? :)

7. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    op mijn werk zijn ze ook allemaal nog met uitgaan en jongens bezig.
    hoewel ze wel erg leuk reageren op het feit dat ik zwanger wil worden.
    is het bij jullie ook zulk slecht weer verveel me echt heel erg.

gr jill

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hier is het een beetje aan het miezeren. Ik verveel me niet echt, ik heb genoeg te doen, maar heb daar echt geen zin in. Ben ondertussen wat dingen aan het schoonmaken, wasje draaien dat soort dingen, morgen lekker vrij!

9. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    heb ook geneog te doen maar geen zin in.
    morgen tot 21:00 uur werken heb er geen zin in .
    ga straks nog maar wat doen.

gr jill

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Jeeeeetje, Ik ben even druk aan het werk, kom ik hier weer. Gewoon al 6 pagina's.
    Nou ik ben inderdaad niet de enige dus.

Ik heb deze maand voor het eerst met ovulatie testen gewerkt. Helaas konden we niet gelijk klussen toen die positief was, we hadden namelijk bezoek wat bleef slapen.
    Ik had om 18.00u positief getest en we hebben pas om 04.00u sex gehad en weer om 8.30u
    Dus ik hoop dat het niet te laat was

Hopelijk is het deze ronde raak....

11. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    ik hoop het voor je consider.
    ik had deze maand eindelijk een eisprong en mijn mannetje was een week weg :( daar hebben we natuurlijk niet veel aan.
    hoeveelste ronde zit je nu?

gr jill

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dat is dan echt balen, als iemand blijft logeren. Ik denk niet dat je te laat was. Ik zal in ieder geval voor je duimen.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben het er helemaal mee een ik ben nu ook 21
    mijn moederwat 21 toen ze mij kreeg ik ging met mij moeder stappen en er zijn zoveel mensen die commentaar geven van je bent te jong en je moet genieten nou ik woon al 4 jaar opmezelf datvergeten de mensen om mij heen ik heb al ongelovelijk veel plezier gehad dat leven ben ik berijd achter te laten en voor een nieuw deel te gaan kiezen is dat zo vreemd ik vind van niet
    maar wat vinden jullie van die (schoon)ouders
    die alleen maar lopen te zeuren van wanneer komen er nu eens kleinkinderen enz
    ik heb zo iets als je er klaar voor ben ben je er klaar voor en ga je ervoor met je vriend of man kijk meiden vraouwen van onze leeftijd beginnen of nu te "kriebelen"of pas over 5 jaar
    ja merk het vanzelf of je klaar bent of niet mijn partner(30) en ik zijn er klaar voor en zint het mensen niet kijken ze de andere kant maar op :)

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Vaak is het zo dat ze niet je leeftijd afkeuren, maar het vooroordeel dat je nog niet de mogelijkheden hebt om voor een kind te kunnen zorgen en dat is natuurlijk wel een vereiste. Met alleen maar denken 'het komt wel goed als het kind er eenmaal is' kom je niet zo ver.

15. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    zozo er word hier aardig wat afgekletst:p
    ben net terug van mijn werk en moest al weer aardig wat teruglezen.
    lijkt erop dat we al een klein 'jong' groepje krijgen;)

16. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja idd... Ik krijg de ene naar de andere email binnen.

Maar de vereiste dat je voor een kind kan zorgen.. Mensen kunnen gelukkig niet in ons portemonnee kijken...

Nogmaals als je er klaar voor bent waarom niet :)

En dat is dus niet alleen financieel maar ook geestelijk :) !

17. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    het wordt idd al een gezellig clubje jonge (toekomstige) moeders

gr jill

18. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaa dat bevalt me wel.. Vele a.s moeders waar je toch een beetje je ei kwijt kan..

Wij zijn onze eerste verloren en mensen willen snel voor ons bepalen wat het beste is.. Daarom proberen wij het stil te houden tot het gelukt is en bij de gyni zijn geweest om een eventuele curlage te plaatsen.

Aangezien het voor mij erg moeilijk is mijn mond te houden is het wel fijn dat ik hier terecht gekomen ben..

Hier kan ik zoveel kletsen als ik wil en hopen dat het snel zover is.. Al 12 ongesteldheden verder en nog steeds mijn mond houden..

Zijn geen makkelijke taken als je zo gelukkig bent en het liefste al van de daken af wil schreeuwen dat je er klaar voor bent !

19. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hoi dessa

heb hetzelfde probleem.
    wil er veel te veel over kletsen.
    een paar weten het wel maar wil evengoed er niet teveel over hebben.

gr jill

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Heb je het dan nog tegen niemand verteld? Bij mij weten een hoop mensen het al hoor. Geen familie ofzo maar toch

Deel Deze Pagina