ik vind die vent vangrey;s mc dreamy ook zo'n lekker ding.....en rubben nikoleij van de lama's en wie nog meer uhh,,,, justin,,,,,brad,,,,,jan ,,,,enzo
ik ben ook nog steeds gek op mijn mannetje. hij wil alleen lang haar en dat staat hem niet maar kan het hem niet duidelijk maken, dus laat ik hem maar in zijn waarde is anders ook zo zielig.
er word hier flink wat afgekletst haha, maar ook ik ben na 3,5 jaar nog steeds verliefd op mijn schatje
Hey kletsers, ik had vanavond een vrijgezellenfeestje, dat was wel leuk! En ik ben nog steeds niet ongi geworden. Maar ik durf niet zo goed te testen! Xx
he desiree. wat spannend nog steeds niet ongi hoeveel dagen ben je nu overtijd? snap best dat je geen test durft te doen hoor hoe was je vrijgezellenfeest? wat had je voor leuks gedaan? gr jill
mannestje wou niet klussen dus ik zit boos beneden hahaha. me ei springt nog niet hoor maar ja je wil het ook wel eens zonder de gedachte aan een beeb. ik ben vooral benieuwd hoe lang mijn cuclus duurd deze maand. dat is op dit moment het spannends voor mij
nou wat flauw....wilde ie verder slapen? Ik hoop ook voor jou dat je een mooie cyclus hebt...ga je nu testen met ovu testen of niet?
ik wacht eerst het tempen af kon afgelopen keer goed zien wanneer mijn ei was maar heb ze wel liggen dus denk het wel. hij moet zo werken dus hij wou idd verder slapen
ja hij is kok. normaal hoeft ie niet op zondag maar er is een groot feest vandaar. dus ik zit gezellig in mijn uppie vandaag. dus dat wordt de hele dag op het forum hangen hahaha.