visite krijgen is nog erger de hele dag heen en weer lopen bleeh. ik ben ook erg benieuwd naar dees. ga straks ook maar wat schoonmaken.
Zo ben eindelijk wakker, maar durf niet te testen. Erg hè. Ik denk namelijk dat ie negatief is en dat ik vandaag ongesteld word. Mijn vrijgezellenfeest was gezellig lekker gegeten en naar een film geweest, 27 dresses was wel toepasselijk haha. Hoe is het verder met iedereen?
hoi desiree hier alles goed. heb je gisteravond je gedachten een beetje kunnen verzetten? snap best da je de test niet durft te doen maar bij heeft mijn nieuwschierigheid vaak de overhand.
Ja hoor, maar op zich was ik er toch niet zoveel mee bezig.. maar heb net de test gedaan.. hij was negatief.. maar snap niet waar me ongi dan blijft. Ben vrij regelmatig, dus hij mag wel eens komen nu
ik ook, want dit is maar een beetje vreemd allemaal! Niets voor mij ik word telkens voor mijn NOD al ongi normaal gesproken.. nog nooit overtijd geweest. Ik hoop eigenlijk dat ik nog een keer posi test.. maar geloof er eigenlijk niet zo in.
ja hoop het ook voor jou...wat is het hier stil......................................................
Nee ik ben uitgevierd.. Ben kapot.. Was er om 8 uur uit vanochtend.. 7 uur oude tijd dus :S ! Hoe is het desiree ?