Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    inderdaad gezellig hier :)
    altijd leuk praten met leeftijdsgenoten :)

2. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    ik heb het er wel een aantal verteld maar wil er niet teveel over hebben.
    anders blijven ze maar vragen.
    en hier kan ik ook rustig vertellen als ik overtijd zou zijn.
    dat zeg je niet zo gauw tegen andere.

gr jill

3. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden...wat word er heerlijk veel gekletst...leuk hoor!
    Ik heb nu visite en morgen be ik hele dag op pad....goede vrijdag markt morgen...dus morgen avond weer online of anders zaterdag...!

Tot snel meiden....

4. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Mijn ouders weten het....

Dat betekent dus meteen ook stiefmoeder en vader...

Gewoon omdat het de eerste keer mis is gegaan... 7 dec hebben we het vertelt en verder niet meer over gesproken.. Ze vragen er gelukkig ook niet na...

5. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jill gelukkig zo toch...

De meeste forum's waar ik gelezen heb waren de dames toch wel wat ouder en hadden vaak al 1 tot 3 kinderen best moeilijk om daar dus tussen te komen... Voor mijn gevoel.. Je bent er natuurlijk wel welkom maar hier is het wel makkelijker praten..

Wat mij opvalt is ik ben 1,50 m erg klein dus... Mensen onderschatten me daarom ook vaak in mijn omgeving,,

Maar kan niet wachten tot ik straks met opgeheven hoofd door de straat loop aan ieder dat kleine poppetje showen haha.. Ook vrouwen die klein en jong (24) zijn kunnen het !

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier wist ook iedereen dat we bezig waren en hadden het ook vrij snel verteld dat we zwanger waren... en dus ook iedereen verteld of laten doen of laten lezen via de dreumessite dat het mis gegaan was... hebben wel veel steun gehad gelukkig....

en is voor ons ook geen geheim als we weer gaan proberen... ik mag heir toch wel mee kletsen ;) wij wachten nu wel even maar toch :) zowieso waarschijnlijk tot ik normaal ongesteld ben voor de berkeening en fijn heid en geesteliijk zal maar zeggen :)

maar klets hier wel vast mee is goed toch?

7. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    ik hoop echt dat het snel op gang komt natassie.
    en tuurlijk mag je mee kletsen ook al wacht je nog even hoe meer zielen hoe meer vreugt.

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog eentej die zich aan kan sluiten, ik ben 21 en ook wij willen heel graag zwanger worden !

We zijn nu aan ronde 14 bezig en hopelijk hebben we deze maand natuurlijk geluk!

Bij ons in de omgeving weet niet echt iemand dat we bezig zijn met proberen zwanger te worden, maar weet zeker dat mijn vriends moeder het nog maar niets vind, ze vind ons, vooral mijn vriend denk ik dan, nog veel te jong om nu al aan kinderen te beginnen, pff alsof zij dat beslist!

Mijn zus staat daarintegen te popelen op een nichtje of neefje, een speelkameraadje voor haar kleine, dus dat is weer hartstikke leuk juist1

Zelf maakt het me niet zo heel veel uit wat andere zeggen, wij willen er voor gaan, dus dan doen we het, het is ons kindje en zelf kunnen wij het beste beslissen of we dit aan kunnen of niet, hoewel het toch ook wel hard is hoor, als andere mensen zeggen dat ze het maar niets vinden.

9. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Heej natassie..

Ik leef met je mee.. Weet tenslotte ook wat het is..

Het liefst zou ik het iedereen willen vertellen maar de angst dat het weer mis gaat en dan die teleurstelling weer terwijl er eerst zoveel vreugde in je zit..

Ik ben afwachtend...

Maar wel heel blij met Tycho* in ons gedachten,,,

Al die engeltjes zijn samen toch

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @Dessa hoe ver was jij als ik vragen mag?

en lief dat jullie het niet erg vinden dat ik meeklets... vind altijd fijn met iedereen te kletsen rond dezelfde leeftijd haha valt me wel op dat ik vrijwel atlijd de jongste ben hier ;) maar maakt niet uit :)

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Eentje moet de benjamin zijn he :)!

Ik was 6 maanden zwanger.. Daarna curatage gehad.. plus bloedtransfusie omdat ik teveel bloed was kwijtgeraakt...

Verder was het toch wel een mooi moment want je eerste kleintje is toch geboren.. Eventjes geleefd.. En ik voel me moeder ook al is die kleine niet meer hier :)! !

12. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    jeetje dessa ik leef ook met jou mee.
    mijn bazin heeft het met 5 maanden gehad.
    dit soort dingen wens je echt niemand toe.
    ik voel me ondanks jou leeftijd natas ook nog jong hoor.
    denk omdat iedreen pas op zijn dertigste kinderen wil tegenwoordig.

gr jill

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    6 maanden ohh wat erg meis :(
    zat er nog een oorzaal achter of niet...
    lijtk me echt moeilijk te zijn voor jullie...
    pff sorry ben er beetje stil van...
    en tuurlijk ben je dan al moeder ondanks dat je kleine er niet meer is... !

14. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    oh dessa wat vreselijk, heb er geen woorden voor! En je bent natuurlijk moeder, dat maakt niet uit of de kleine nog bij je mag zijn of niet!

15. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaa een te korte baarmoeder mond..

Na heel de situatie ben ik een een diepe kuil terecht gekomen... Langzaam eruit gekomen je word volwassen gemaakt nog meer dan dat ik al was... Maar ik kijk er nu met vreugde tegenaan.. De volgende keer bij de gyni en de hoop dat het allemaal wel goed...

En bij bedrust hoop ik evt op jullie terug te kunnen vallen want dan heb ik tijd in overvloed haha dus vele berichten dan!

Kan moeilijk heel de dag mijn vriendin hier op de bank zetten,.. Maar nogmaals ik hoop echt dat we allemaal snel zwanger zullen zijn :)!

16. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    natassie en niet stil zijn haha... Dan heb ik niets meer om terug te schrijven :)

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meis al moet je er 9 maanden bedrust voor houden, dat heb je er vast en zeker voor over!

Maar nog maar een paar dagen voor je nod, al zenuwachtig aan het worden? Heb je eht idee dat het raak is?

18. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    jullie kunnen hier in ieder geval je ei kwijt meiden

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Nou aan de ene kant ben ik heel zenuwachtig..

Aan de andere kant.. Mijn cyclus is heel erg onregelmatig.. De laatste maanden een cyclus van 24 dagen dus daar houd ik het maar op..

Zaterdag gaan we een test doen.. Te vroeg maar kan niet meer wachten haha.. En jij al zenuwen parelss..

En 9 maanden bedrust laat maar komen :) Ik heb er alles voor over echt alles...

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    waar komt iedereen trouwens vandaan?

Deel Deze Pagina