ja is idd wel een logische verklaring haha ik hoef pas vanmiddag te beginnen, heb avonddienst. en jij, lekker vrij vandaag of ook pas later beginnen?
dank je het gaat al beter hoor gelukkig. ik heb een wond aan mijn vinger, dus ben niet echt ziek maar werk in een winkel en dat gaat niet met 1 hand
ja dat is waar,maar soms ook wel vervelend hoor, andere mensen die een test halen en veel mensen met baby's. dan denk ik: ik wil ooooook
ja idd, is dan wel lastig, ik heb zelf als ik door een drogist loop dat ik altijd even bij de babyproducten kijk en moet me inhouden om nog niks te kopen helmaal lastig als je er dan werkt
hihi, ja doe ik ook, we hebben zelf geen bad, en toen we weekendje weg gingen naar hotel met bad, had ik zwitsal badschuim gekocht haha Ik werk als verpleegkundige, bij ouderen met psychiatrische problemen.
Goedemorgen kletsende dames. Ik ben net een klein uurtje wakker. Was vanochtend niet helemaal lekker, en mocht van m'n hubbie lekker in bed blijven liggen. Hij heeft onze dochter naar school gebracht. Heerlijk zo'n vent . @ Sanne: Fijn dat je er weer bent. Heel veel sterkte de komende periode. Ik vind het knap dat je, ondanks wat je hebt meegemaakt, je toch heel positief klinkt. 't Kan natuurlijk ook de vorm van de tekst zijn. (tekst kan vaak gevoel versterken of verzwakken)
Ruikt echt heerlijk echt naar hihi Iedereen nog een fijne dag, ga zo eten maken, nog even de was doen en dan werken. Doei doei