ik zou het liefst even mijn ogen willen luiten...ik vind het eingelijk heerlijk moe zijn...dan kan ik lekker weg dromen....
Lieve meiden toch hoop ik heel erg voor jullie dat het raak is hoor! Wij gaan klussen in Thailand dat is ook wel erg leuk haha dan zal het een bijzonder tintje hebben zogezegd En jullie symptompen klinken wel veelbelovend, maar goed dat jullie er maar niet gelijk vanuit gaan, want ja je lichaam kan je idd goed voor de gek houden.
@ desiree....ik zie net da tje morgen al gaat trouwen...ikw ilde ffzeggen da tik je een super mooie fijne bijzondere dag wil toewensen!
@desiree, Wilde je ook nog even een geweldige en mooie dag wensen morgen, geniet ervan, daarnaast natuurlijk een super honeymoon naar thailand gewenst en succes met klussen daar hihi
fijne bruiloft en wens je al het beste op je dag ook mooi weer!!!!! en een fijne honymoon.....en succes daar met zwanger worden,,,,
hay desiree ook ik wil je morgen een hele fijne en mooie dag wensen. en ook een hele fijne en vruchtbare honeymoon. geniet ervan
goedenmiddag het is weer lekker rustig hier iedereen aan het werk kristel gefeliciteerd met je zwangerschap desiree geniet van je mooie dag morgen en natuurlijk van je honymoon. gr jill
Een goede middag. Kristel gefeliciteerd! Op een ander topic waar ik schrijf zijn er ook alweer drie zwanger. Ik heb ook getest, maar niet zwanger. Ik hoop dat ik dan heel snel ongi ga worden. Het wordt wel steeds moeilijker allemaal.