ik zat op internet op vakantie toen het regende daar.. maar ben nu inmiddels terug in nederland. maar wat is het rustig hier. waar zijn alle dames gebleven
he meiden, je nou ik ben met de kerst gestopt met de nuva ring. en heel onregelmatig ongesteld pas 2 keer tot nu. ik ben kapster veel klanten die vargen of ik het al zou willen,nou je moet ze is horen joh! om gek van teworden.de meeste mensen zeggen geniet nog maar lekker.het kan altijd nog.wacht nog maar 10 jaar.dan denk ik echt hou je kop. net of je leven over is als je een kindje krijgt.het lijkt me super ,lekker met zn 3en.mn vriend zegt :niet naar luisteren.maar het is tegenwoordig zo carriere gericht.je leeft nu en als we het allebei dolgraag willen,hoezo dan niet? dus voor iedereen die zich hierin herkent. laat ze maar lullen en doe wat je zelf wilt. groetjes jolanda
Ik ben net 25 en bij mij roepen ze al jaren of ik niet is aan kinderen ga beginnen. Precies tegenovergestelde reacties dus! Nu heb ik altijd geroepen dat ik geen kinderen wil, dus wanneer het ons lukt om zwanger te raken zal dat een leuke verassing voor iedereen zijn Maar wanneer je relatie stabiel is, jezelf stabiel bent en alles netjes voor elkaar hebt kwa onderdak, inkomen en financiën, dan maakt leeftijd toch niks uit? En moet je eens vragen aan de mensen die het hardst roepen hoe oud zij waren bij hun eerste Vaak ook heel jong! Zolang je je kindje alles kan geven wat het hoort te krijgen, dan is het goed!
hallo allemaal. alleerst iedereen die nieuw is welkom. @desiree hoe was je huwelijksreis? het weer hier is een stuk frisser he mijn ongi is nog ver te bekennen dus ben nu oficieel een dag over tijd morgenochtend maar testen alleen aan mijn tempratuur te zien ben ik niet zwanger maar ja dat zegt ook niet altijd alles. dus ik vind het wel spannend allemaal. laat het in ieder geval morgen even weten. gr jill
Ja een temperatuurverschil van 20 graden ongeveer dat was wel effe schrikken. Jill ik duim voor je, hoe dan ook het is al fijner als je cyclus wat korter is nu
hoi hoi net een test gedaan maar negatief alleen nog steeds geen bloed dus we wachten maar rustig af temp was wel een klein beetje gestegen. gr jill
idd gewoon afwachten. het is een van de twee. (.)(.) doen ook erg zeer je hoeft er maar naar te wijzen en ik voel het al. jij bemt ook al een tijdje overtijd zie ik ? wil de ongi niet komen? gr jill
Helloo Dames @Desiree fijne honeymoon gehad.. Zal vast wel hier druilerig weer maar woe 18 graden ! Verder welkom aan de nieuwe dames... Succes met zwanger worden.. Ik ga de 26e testen.. Al kan ik nu eigenlijk niet meer wachten,, Mijn NOD weet ik niet :S ! Ergens deze week houd ik het maar op.. Nergens last van :S! Zelfs niet van ongesteldheidkrampen.. Ik ben benieuwd
ik ben nu 27 maar ik wou dat ik eerder zwanger was hoor, ik had ook graag vroeg kinderen willen hebben. mijn vriendin was ook 22 toen ze zwanger raakte, als je er klaar voor bent dan ben je er klaar voor denk ik maar. als het kindje veel liefde krijgt is het zowie zo al een gelukkig mensje hoor!
Hey meiden! Zo dat is even geleden zeg.... moest even op adem komen na alle emoties van de mk. Maar goed, dat snappen jullie vast wel. Inmiddels zijn we wel weer vol moed begonnen aan poging 3. Ook op advies van de gyn. We moesten er niet schrikachtig voor zijn en dat willen we ook niet. Zit nu op dag 27 van de cyclus dus heb er nog 5 te gaan. Afgelopen zondag een paar druppels helderrood bloed verloren dus heb een beetje goede hoop.... verder moet ik echt iedere dag naar de wc, sorry, en heb ik last van de bekende steekjes en krampjes. Hier wachten we af en gaan we duimen draaien. Hoe is het met jullie? Liefs, Sanne
Ja het gaat goed met me. Ik werk nog wel therapeutisch omdat af en toe mijn bloeddruk nog even keldert. Dat moet ik nu nog anderhalve week volhouden maar ik snak ernaar weer volledig aan de slag te gaan! Merk ook dat ik rustiger ben geworden. ( goed teken voor mij! ) Ik kan veel meer van alles genieten, zelfs de, wat ik eerst irritant vond, pijntjes na poging 3 kan ik me niet echt druk om maken.
Dat is fijn Sanne, ik hoop dat je snel weer 100% aan de slag kunt gaan! EN ja minder met de pijntjes zitten is wel zo fijn, dat doe ik ook deze maand wel spannend onze NOD zit vlak achter elkaar. Lekker genieten van andere dingen is hartstikke belangrijk
hallo allemaal hier is de ongi gekomen hoor en niet zo een beetje ook. ben vaneacht tijdens me slaap gewoon door gelekt lijkt wel of ik leegloop. dus hier ook weer een nieuwe ronde. @sanne welkom terug meis we gaan het gewoon weer een kans geven. gr jill
hoi desiree ja hij was wel wat korter 34 in plaats van 40 dus dat schiet wel weer op. ik heb alleen echt hele erge buikpijn ben er ziek van. net weer doorgelekt. ik denk dat alles er gewoon uitkomt van die periode dat ik niet ongesteld werd. vorige keer was al veel maar nu helemaal. ben ook benieuwd hoe lang ik ongesteld blijf. hoe is het bij jou nu? nog niet ongi? gr jill
Nee maar mijn officiele NOD is ook pas dinsdag dus tot die tijd kan er nog van alles gebeuren. Wel heel misselijk geweest vandaag en ik wil echt weten waarmee dat te maken heeft Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat jullie weer kunnen klussen!
wel spannend hoor. ik hoop voor je dat het raak is ik gun je het echt. ik ga idd als ik niet meer ongi ben goed aan de klus gr jill