Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jongens ik ben ook weer van de partij ik gha even terug lezen!

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi hoi,

Hier nog iemand die 'jong' moeder wil worden. Ik heb het nog aan niemand verteld. Alleen aan mijn beste vriendin. Die vind het onwijs leuk. Het maakt toch niet uit welke leeftijd iemand heeft? Als je er maar klaar voor bent. Oke mensen van 14,15 enz uitgesloten. Maar dan nog....

3. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden!

Alles goed? Hier wel hoor, nog even twee daagjes doorbijten. Voel me prima, af en toe een steekje maar verder niet echt wat bijzonders. Heb wel voor 't eerst in mijn leven een koortslip... jemig wat is dat irritant zeg!

't weekend houden we het rustig, volgende week word het druk want dan trouwen m'n schoonzusje en zwagertje. Heb er zin in!

Liefs!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hebben jullie er ook wel eens last van dat mensen toch vaak de neiging hebben om je te vertellen hoe vreselijk zwaar het wel niet is om aan kinderen te beginnen en dat je leven nooit meer zal zijn zoals het was (in de negatieve zin meestal)? Ik krijg steeds weer het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen en moet uitleggen dat ik dat allemaal weet en dat ik dat niet erg vind etc. Vermoeiend!

5. Sanne nu wordt het wel spannend he hier ook! Officieel voor mij nog 4 dagen maar mijn cyclus kan ook korter zijn. Al paar dagen wat krampen en misselijk, maar dat hoeft natuurlijk niks te betekenen.
    Lynn ben blij dat je er weer bent, was zo rustig hier! Weer goed geklust?
    Merleq ja sommige mensen blijven dat zeggen, die begrijpen niet dat als je die keuze maakt dat je er ook al echt over nagedacht hebt.
    Lautjuh welkom

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dankje desiree...

Ik hoor dat ook vaak. Dat je leven nooit meer hetzelfde zal zijn. Net of wij van het ene op het andere moment gestopt zijn met de pil. Daar zijn wel heel wat gesprekken en gedachtes aan vooraf gegaan.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mja en ik zie het juist als een verrijking van mijn leven. Dat anderen er niet klaar voor zijn, zegt niet dat ik dat dan ook niet ben.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal...

ik ben hier echt alweer een heeelllee tijd niet geweest maar agghh ;)

hoe is het hier verder?
    al nieuwe zwangere of iets?

9. Jou heb ik ook gemist natasssie hoe gaat het met je? Zie dat je eindelijk ongesteld bent geworden?
    Helaas geen nieuwe zwangeren alleen vmk's geweest hier. :(

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee ik weet van 1 iemand van die miskraam zijn er nog meer dan?

an ja eindelijk ongesteld geworden vandaag ;) nog niet zwaar maar zal morgen wel heel goed doorzetten maar het is weer een begin.. en als het deze ronde raak is ben ik uitgerekend op alysia haar verjaardag ;)\

maar verder gaat het goed met mij en met jou?
    heb trouwens je fotos zitten kijken op hyves van je trouwen... ohhh kreeg helemaal kriebels ik wil ook graag ;) haha maar geen geld voor :oops: komt nog wel :)

11. Sanne en Kristel hadden vmk..
    Ik hoop voor je dat het weer snel raak is en dat het dan zo'n mooie zwangerschap wordt als die van Alysia. Dat het helemaal goed mag gaan :)

Met mij gaat het ook wel goed hoor, ben al helemaal gewend aan het getrouwd zijn! En we hebben ook een nieuw huis gekocht! We hebben al een kamer uitgekozen tot babykamer :oops: hihi. Ons huis was te klein geweest voor een baby erbij.
    Over een tijdje ga jij ook wel trouwen hoor natas en dan wordt het een heeele mooie dag met jullie kindjes erbij! En in een mooie jurk natuurlijk :)

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja komt goed :)
    huis gekocht beter...

mag k brutale vraag hoe hoge hyptheek hebben jullie? en de maandlasten :oops:?

maar leuk zeg al babykamer gekozen hopelijk komt er snel een baby... gaaf zeg :)
    maar die komt zeker snel dat voel ik!

ik ben alleen benieuwd of wil graag weten wat me cycluus word ;) waar zal ik me banner opzette?
    denk jij ;)

13. [​IMG]

April:
    4 april: Suhe, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    8 april: Evamariah, 6e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    16 april: Butterfly22, 1e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    27 april: Sanne85, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    28 april: Sandy84, 31e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.
    29 april: Desiree1986, 5e ronde voor 1e kindje, 21 jaar.
    ? april: DesSa, 13e ronde voor 2e kindje, 24 jaar.

Mei:
    1 mei: Jill22, 2e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    ? mei: Kristel86, 4e ronde voor 1e kindje, 21 jaar.
    ? mei: Lynn1986, 4e ronde voor 1e kindje, 22 jaar.
    ? mei: Rach84, 18e ronde voor 1e kindje, 23 jaar.

Zwangeren:
    Parels, raak in 14e ronde voor 1e kindje, ? jaar, uitgerekend op ? november.

Heb het lijstje nog even tevoorschijn getoverd en wat veranderd, maar wil iedereen de aanpassingen anders nog even doorgeven, dan verander ik het in de lijst!

14. Haha je mag wel brutaal vragen.. alleen ik heb het antwoord nog niet. We zijn nog bezig met de hypotheekaanvraag, en daar krijg ik een goede korting op omdat ik zelf bij een bank werk (krijg een personeelshypotheek).
    Ik hoop ook dat er snel een baby komt :oops: vind het al lang zat duren.. ik hoopte op jong en vruchtbaar, nou dat kan ik ook vergeten denk ik :(

Ik denk dat je cyclus nu weer korter zal zijn, maar zou voor de zekerheid nog 37 dagen aanhouden (dat staat er nu bij je laatste cyclus hoe heb je dat eigenlijk berekend?)

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Desiree, ik hoop dat jullie geen nieuwbouwhuis hebben gekocht want dat gedoe is echt vreselijk :) (wij namelijk wel..)

16. Nee het huis is meer dan een halve eeuw oud dus weinig nieuwbouw nog aan :) :)

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    uhm ja dat is me cyclus na me curretga..

uhhhmm de 1ste van 42 dagen was ontpillen moet eigenlijk () staan ;) daarna gewoon gelijk een cyclus van 28 dagen want had na 28 dagen toen ene posi test... toen miskraam gehad.. en zeggen ze de dag van de curretgae rekenen als ongi datum.. gedaan en daarna dus 37 dagen verder.. maar komt tuurlijk door de curretage.. vandaar dacht ik gewoon weer uitgaan van de 28 dagen omdat het na ontpillen ook gelijk normaal was ik weet niet ;) haha en ovutesten wil ik niet kopen :oops: bewaar dat geld liever voor als er een kleine is ;) snappie :)

en meis die baby komt zeker snel hoop ik! :)

18. Je kan wel 28 dagen aanhouden denk ik ook, cyclus zal in ieder geval wel korter zijn dan 37 dagen.
    Denk ook niet dat jullie ovutesten nodig hebben, vorige keren was het ook zo raak. Bewaar het geld maar voor de kleine!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha jaah ;)
    en ik doe het zowiezo niet aangezien je dan gaat klussen echt voor een kleine ondaks dat je geen zin zou hebben denk ik... dus wacht gewoon minimaal een half jaar af.. maar hoop ervoor zwanger te zijn.. blijven hopen ;)

en ga je nog wat leuks doen het weekend? of vanavond?

20. Manlief is zondag jarig, ik ga zometeen taart bakken voor hem en dan morgen komen al vrienden daar gaan we mee uit.. en die blijven slapen en dan zondag vieren we het.
    Mijn man heeft bijna altijd zin hihi, en ik ben iemand die nooit zo'n zin heeft in seks opzich dus ik maak gewoon zin, en dan is het super :) verder meestal niet omdat het moet!
    Maar we moeten nu boodschappen doen en daarna ga ik taart bakken dus ik ben vanavond niet meer hier! Alvast een fijn weekend! En ben blij dat het weer goed met je gaat en dat jullie nu weer ervoor kunnen gaan :)

Deel Deze Pagina