Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha okee :)
    meis taart bakse...
    alvast gefeliciteerd met je man :)
    leuk klinkt dat man :)
    haha fijn weekend :)

xxx

2. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Goedenmorgen damens,

oook ok sluit me bij jullie clubje aan, ik was 20 toen wij ons eerste kindje kregen en we gaan nu voor een 2e en mensen vroegen bij altijd Ben je nog wel samen met de vader?ik vind dat z'n brutale vraag Ja ik ben nog samen ga ik ga trouwen en we gaan voor een tweede... ik snap dat echt niet van die mensen net of je jong bent en dan niet voor je kind kan zorgen iemand van 21 kan wel zoveel meer klaar zijn voor kinderen dan iemand van 28 het ligt maar net aan je sitautie, en niet aan je leeftijd!

dames we laten ons niet gek maken

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bride, wanneer gaan jullie trouwen? Hoe snel was je zwanger van je eerste kindje?

Ik hoopte altijd stiekem per ongeluk zwanger te raken zodat mensen niet konden gaan zeuren over mijn keuze ;) Maar ja, nu zijn we voor het echt begonnen en ik kan helaas niet echt liegen! :p

4. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Hoi hoi

ik ga trouwen op 08-08-08
    dus nog een maand of 3 en als ik dan zwanger zou zij de volgende ronde zal ik nog wel in mijn jurk passen ik ben dan z'n beetje 2 of 3 maand dus moet lukken en als het lukt gaan we op onze bruiloft het bekend maken

bij mijn eerste was ik binnen een week zwanger hahaha ik was gestopt met de pil en ik werd ongi en daarna 8 weken niet ik dacht oooo ontpillen toen toch maar is een testje ik wilde niet teleur gesteld worden en die was licht positief s avonds naar apotheek en ja hoor 2 dikke vette strepen ik toen ik naar de VK moest bleek ik ook al 8 weken zwanger dus ik de week dat ik gestopt was met de pil direct zwanger

we zullen zien hoelang het deze keer duurt

het lijkt me zo gaaf om het op ons trouwen te kunnen vertellen aan iedereen

X Bride

5. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    hey meiden ik ben 22 en mijn vriend en ik gaan ook aan het grote avontuur beginnen !
    kan niet wachten tot het zo ver is !

Gr. Cat

6. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi lieve dames,

Ja ik weet het, het is laat. :( Kan echt de slaap niet vatten, manlief is met de mannen naar den bosch en ik zit maar met vandaag in mijn hoofd...... NOD-dag...... net naar de wc gerend omdat ik dacht dat ik ongi was, bleek alleen mega veel afscheiding. ( sorry) Pfff opgelucht dat wel, ik zie wel wat de dag me gaat brengen.
    Vanmiddag ( wat klinkt dat raar, midden in de nacht :) ) gaan we met de hele fam picknicken, daar heb ik wel zin in, misschien kan ik mijn gedachten dan wat verplaatsen.

Jullie horen van me!

Liefs, sanne

7. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ cat: welkom en heel veel succes toegewenst!

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Spannend Sanne!

Ik heb sinds mijn eisprong pijn in mijn onderbuik bij buikspieroefeningen. En dan ga je toch denken 'zou het....?' :D Mijn buik is ook vreselijk opgezet maar goed, ik heb wel vaker last van een spastische darm dus dat hoeft niets te zeggen. Afwachten! Probeer mezelf nog steeds in te prenten dat het echt niet in 1 keer raak zal zijn en probeer er ook niet zo mee bezig te zijn maar dat sluipt er gewoon in :S

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Sanne85: Spannend hoor. Wanneer ga je testen?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ sanne wil je niet ontmoedigen hoor ;)
    maar na je miskraam is waarschijnlijk je cyclus van slag kijk maar bij mij :oops: dus meid ga er niet al teveel vanuit... het kan natuurlijk WEL!

maar heb je ovutesten of iets gebruikt of niet? zodat je het kan berekenen?

en nog wat, dames wat is het toch heerlijk weerk vandaag zalig... lig lekker buiten laptopje erbij mmm geniet ervan...;)

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi ladies

Hier een berichtje vanuit Amerika. Nog steeds niet ongi en ook niet zwanger. Na de vakantie gaan we naar de edokter, nu mag er wel iets gaan gebeuren na 8 maanden.

In het vliegtuig hebben we meer beenruimte gekregen omdat ik 'zwanger' ben. Vriend vertelde dat tegen de stewardes. Was het maar zo....

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oooh ik word gek over dat gezeur over de kinderopvang. Mijn vriend verdient echt NET boven 1,5 keer modaal dus jottem, wij mogen weer inleveren zodat we straks netto nog onder modaal gaan vallen. Ik word er niet goed van.

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi Meiden hoe is het hier?

14. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hallo allemaal,
    al weer even geleden dat ik online was, druk druk druk, hoe is het met iedereen, heb een beetje terug gelezen, het is rustig geweest, maar wel al op bladzijde 100 :)

aan iedereen nieuw: succes met zwanger worden.
    hier nog niet zwanger, cyclus lijkt weer lang te worden, zit nu op dag 27 (als ik het goed heb ) nog geen eisprong kunnen ontdekken, temperatuur schommelt ook wel wat :(

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoeraaaa! Vanmorgen een hele dikke positieve test! Zit nog helemaal te shaken!

Yes!

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Gefeliciteerd!! :D

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Gefeliciteerd Sanne85 :thumup:

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Gefeliiiiii :D

Ik las net dat iemand buikspieroefeningen doet.
    Kan dit geen kwaad eigenlijk? :oops:
    Omdat je toch best zwaar je buik belast?
    Of ben ik dan overbezorgd? :p

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha ik denk het niet, dat hoop ik althans ;) Is juist goed voor als je straks na je zwangerschap je buik weer deels terug wilt :)

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    iemand buikspierefeningen doen?
    als je zwanger bent mag dat beslist nier hoor...
    ;)

alles goed hier verder

Deel Deze Pagina