Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jawel hoor..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ja help wat is het nou :p
    Ik merk het al, ik ga echt zo'n overbezorgde mamma worden he :)

3. monica v kaam

29 apr 2008
    55
    0
    0
    nagelstylisten
    oud-vossemeer
    hey meid
    ik zou me er niks van aan trekken ik heb het expres nog tegen niemand vertel het is onze keuze en we hebben het goed voor elkaar dus ik maak me er niet druk om ik weet zeker dat het goed komt financiel goed voor elkaar goed er voor gespaard hebben een koophuis en hoop natuurlijk een goede moeder te worden maja dat gaat me lukken ....
    ik zou me er nie druk om maken ..
    ze hebben er uit eindelijk natuurlijk niets mee te maken als je er zelf maar goed achter staat .... en ik ben nog drie jaar jonger!
    je moet er gewoon voor gaan en als ze iets zeggen zoals is dat niet heel jong of was zeker een foutje zeg je gewoon NEE honderd procent gepland en meer niet dat heb ik me eigen voor genomen dan tenminste ..
    groetjes monica...
    sterkte en veel sucsesssss

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Sanne gefeliciteerd!

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Hoera! Even geen buikspieroefeningen

Goed nieuws voor sportschoolbezoeksters. De buikspieroefeningen kun je als zwangere beter overslaan. Dat wil zeggen de rechte. Want daardoor wordt de opening tussen je buikspieren groter en kan je buikwand blijvend verzwakt raken. Schuine buikspieroefeningen mogen nog wel en zijn zelfs goed want die schuine spieren ondersteunen je buik. Maar forceer niks en hou op zodra het niet lekker meer voelt of te zwaar wordt. Zeg even tegen degene die les geeft, dat je zwanger bent. Want voor je het weet denken ze dat je geen zin hebt. Terwijl de rest zich door de sit-ups heen worstelt, kun jij bijvoorbeeld een andere grondoefening herhalen.

dus zal het toch maar niet doen ;)

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jongens hier een berichtje van mij.....ik zit in de wachtbank...heb eigenlijk geen symtomen alleen dat mijn borsten absoluut geen zeer doen...misschien een goed teken aangezien ik vorige maanden zo veel pijn aan ze heb gehad na de ei sprong!.....verder ligt het een beetje zwaar op mijn maag .....jullie horen wel van me!

xx

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tnx!
    Voor mij geen buikspieroefeningen dus vanaf deze maand 8)

Ow goewie, het is al mei, de maand dat we voor het echie gaan :D
    Nog maar 6 pilletjes te gaan en dan maar eens kijken wat mn lichaam doet zonder pil!
    Ik weet dat het maar weinig voorkomt dat je direct na de pil zwanger raakt, maar toch hoop ik er stiekum wel op hoor :oops: :p
    En het is tenslotte mei, in mei krijgen alle meisjes een bevrucht ei 8)
    Zo ging de uitspraak toch :)

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee meiden,
    Ik weet sinds een paar daagjes dat ik zwanger ben, yes!
    Ben er 20, in nov 21.
    Heb vandaag bloed laten nemen, maar het labo is dicht vandaag :( Dus wss pas morgen of zelfs maandag de uitslag !
    Ik ben wel heel bang dat het misgaat, maar da's normaal denk ik ..

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0

haha ik hoop het voor allemaal een bevrucht ei...
    hoop zo dat het deze maand raak is want dan zal ik 1 dag na alysia haar verjaardag uitgerekend zijn. En aangezien ze mij niet over de 40 weken laten gaan krijg Alysia dan een broertje of zusje voor haar verjaardag :)
    zal toch mooi zijn en ik dan ook een beetje want ik ben de 19e jarig :)
    haha nou ik klus genoeg duurt nog even voor me eispong is maar ik klus gewon om de dag ;) en soms meer als we zin hebben ;)
    maar dat zal wel lukken hahaha :)

zo lekker weertje he dames buiten... vind het heerlijk hier..
    net al lekker een stuk gelopen :) ben begonnen met nog even een paar kilo af te vallen voor ik hopelijk zwanger ben en lukt aardig al 4,5 kilo af nu :) en nog maar een anderhalve week bezig :)
    ga zo lekker met de laptop in de tuin zitten kleine op bed..
    eten vast klaar zetten voor vanavond en dan genieten ;)
    en vanmiddag nog een stuk fietsen :)

en wat gaan julliie allemaal doen?

10. Dreamer, wat natassie schrijft is pas als je echt zwanger bent, niet als je zwanger wilt worden..
    Natassie en lynn ik hoop voor jullie dat het raak is, duim hard!
    Hier is de ongi alweer over gelukkig.
    Sanne en Tascha gefeliciteerd, wat snel raak weer!
    Hoop dat ik ook snel mag volgen, wordt het nu een beetje zat..

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wie gebruitk er ovutesten en wil mij helpen met mijn vragen ;)

12. hey meiden ik was nog even aan het kijken bij zwanger worden en zag meteen dit bericht staan.
    ik ben zelf 23 en net geen 24 als ons wondertje wordt geboren.
    krijg ook veel reacties als was het gepland.
    daarbij werk ik op een kinderdagverblijf en krijg ik er ook nog reacties bij van ohw dan breng je straks je eigen kindje weg om voor andere kinderen te zorgen.
    trek me er niks meer van aan.
    we zijn de eerste in de vriendengroep die zelfs samenwonen en getrouwd zijn en ook niet al onze vrienden snappen het maar daar geven we ondertussen niks meer om.
    het is heel moeilijk om iedere keer te zeggen dat het gepland is en hartstikke welkom maar sommige mensen willen het toch niet snappen.
    heel veel succes allemaal met zwanger worden en het komt echt!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    Meiss super gefeliciteerd!

En je eigen niet te druk maken want dan kan het juist fout gaan!
    Geniet er maar van!

kusz kate

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    hay meiden
    ben een tijdje niet meer hier geweest, wilde me er niet meer zoveel mee bezig houden, maar heb nog steeds af en toe meegelezen.

iig alle zwangere gefeliciteerd
    en alle wachtende succes.
    ik zelf zit ook weer op het wachtbankje.

@natassie
    knap hoor 4,5 kilo. ik ben zelf ook net begonnen om er ook nog even wat af te krijgen. heb je nog tips ;)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Daarom dus vanaf deze maand geen buikspieroefeningen meer, want als het direct raak zou zijn, dan weet je dat pas 2 weken later natuurlijk!
    Dromen mag toch :)

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh oh, ik ben heel stout geweest ;) Ik heb net 4 dagen te vroeg een test gedaan en nu dacht ik een lijntje te zien...! De foto staat in mijn album; meningen graag?

Die foto is trouwens tussen de 5 en 10 minuten gemaakt nadat ik de test deed. Het lijntje is steeds duidelijker geworden maar ben bang dat dat te maken heeft met indrogen...

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zie wel een heel licht streepje van boven naar beneden tevoorschijn komen ja.
    Een voorzichtige felicitatie dan alvast maar? :D
    Nu over 4 dagen weer een test doen zeker?
    Spannendddddddd :D

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha heel spannend! :D Ik ben bang dat het vals alarm is of iets dergelijks. Het dringt dus ook helemaal nog niet tot me door! Morgenochtend ga ik nog een test doen, kijken of het dan al wat duidelijker is... Het is pas de eerste ronde en ik had mezelf echt ingeprent dat het dan nog niet zal lukken!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    'gewoon even' afwachten ;)
    Ja ik zet het gewoon even maar tussen aanhalingstekens, want je wacht niet gewoon af en het even lijkt eeuwen natuurlijk :p
    Ik ga voor je duimen!

Ik zie trouwens dat als je idd zwanger bent, dat jullie dan met zn 3-tjes trouwen! :D
    Leuk!
    Wij zijn ook stiekum met zn 3-tjes getrouwd :D

20. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi allemaaal

Ik dacht laat ik eens een berichtje achterlaten is weer een tijdje geleden..

@sanne van harte gefelliciteerd met je zwangerschap..
    @de rest succes met zwanger worden etc..

Ik ben bewust een tijdje niet geweest omdat ik het even rustig aan wilde doen..

Ik wil eva en natassie ontzettend bedanken voor de steun die ze me geven in deze ondertussen wordende strijd om zwanger te worden.. Ik ben bij de dokter geweest omdat ik een urineweginfectie zou hebben.. Medicijnen gekregen maar geen zin om eventueel te klussen.. Misschien dat ik het nog haal voor die eisprong maar ik ga er gewoon maar even niet van uit.. Verder heb ik bij de dokter op tafel gegooit dat we al tijden bezig zijn.. Ow wat was ik blij dat dat eruit was.. Maar goed..

Ooit komen voor mij en sjoerd ook kleine beebies en zoals eerder gezegd word in het forum in mei een bevrucht ei! Laten we hopen dat we allemaal aan de beurt zijn en dan over 9 maanden een heuze babyboom! Haha

Heel veel groeten DesSa.,

Ps @desiree hoe bevallen de wittebroodsweken :)!

Deel Deze Pagina