Ja Dessa, het is erg vervelend allemaal, ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb vandaag een klein beetje bloedverlies gehad. Nu is er verder niets aan de hand, dus ik hoop zo dat het een innestelingsbloeding was! MerleQ, ik zal voor je duimen!
Hey Dessa, ik dacht ook eigenlijk al die tijd waar is ze nou.. maar wist niet wat er was! Jullie zijn al zo lang bezig! Willen jullie eigenlijk al doorverwezen worden of nog niet? Verder hier wel ok.. deze week ziek geweest nog steeds niet helemaal over.. en ben geestelijk ook ff van het pad af momenteel . Maar ja kom er wel weer bovenop hoor.
hoiii iedereen.. mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een baby en we kregen ook van een paar mensen te horen :zijn jullie niet te jong ? ik vind dit een hele mooie leeftijd zelf! vroeger was het heel normaal om op deze leeftijd of zelfs nog jonger kinderen te krijgen toch ? liefs gaby
Hallo, Ik ben nog maar net nieuw op dit forum en zag deze topic. Het sprak me meteen aan! Ik zelf ben 23 en mijn man is 26 we hebben besloten om ook de pilstrip weg te doen! Bij ons is het net andersom iedereen vraagt wanneer er bij ons nu eens een kindje komt! Dat is ook heel erg vervelend, omdat we er voorheen nog niet aan toe waren, maar nu zijn we net een maandje bezig en ik hoop zo dat ik snel kan antwoorden op de vraag wanneer er nu eens een kindje komt! Groetjes Linda
Dank je! Ik durf/kan het nog steeds niet echt geloven hoor... Hopelijk gaat alles goed @ Twinklin: haha nou gelukkig zullen ze in jouw geval blij zijn als je zwanger bent Tegen mij is juist wel eens gezegd 'oh wee als je aan kinderen begint, eerst je studie afmaken hoor!'. Ik hoop maar dat ze dat niet nu gaan zeggen, juist terwijl ik zwanger ben en ze het nog niet weten.
ik ben zelf net 23 en mij vriend word deze maand 26. Ik vind dat een mooie leeftijd. Ik heb zelf eigelijk altijd gezecht dat ik graag een kindje voor mijn 25e wil want wil geen oude moeder zijn (sorry) Niemand in onze omgeving weet dat we er mee bezig zijn. Gaat ze ook nix aan vind ik,want wat ze er ook over zeggen en het is onze keus. Mijn zus is momeneel ook zwanger en die moet nog maar 10 weekjes dus laat ze maar eerst daar mee bezig zijn. Ze zien het wel als ik op een dag kom vertellen dat ik zwanger ben.
Als ik in mijn familie rondkijk, dan heeft bijna iedereen voor zn 25e kinderen gekregen (mn tantes enzo) Toen was het idd heel normaal om jong kinderen te krijgen. Tegenwoordig moet je schijnbaar eerst carriere maken en dan pas kinderen nemen. Mensen hebben toch altijd wel een oordeel hoor. Of je bent te jong of je bent te oud of je blablabla... Als je zelf voelt dat je er klaar voor bent en je kan het kindje alles geven wat het nodig heeft, dan is het toch goed! Hier nog maar een weekje en dan begint de eerste dag van ronde 1! Hopelijk komt mn eigen cyclus snel op gang (of beter nog, raken we meteen zwanger .. dromen mag )
Het is volgens mij zo dat als je getrouwd bent (wij sinds september 2007) iedereen maar gaat vragen of verwachten dat je al zwanger bent of snel wil worden! Mensen zien het als iets vanzelf sprekends, maar dat is het niet! Wij zijn nu ook sinds april bezig! Ben ook nog nieuw hier op het forum! De eerste NOD gaat nu in zicht komen!
hoi eppie ik ben ook nieuw hier in ik zit nu in me 4de ronde.. bij miijn eerste ronde heeft het 70 dagen geduurd voordat ik een keer ongie werd ik heb het een paar mensen in mijn omgeving verteld dat ik en me vriend gaan voor een baby en ik kreeg meteen de vraag : gaan jullie nu ook trouwen .. ben je net pas getrouwt ? liefs gaby
hallo ik ben er ook weer even....waar is iedereen eigenlijk? is ook zo''n mooi weer.... Met mji gaat alles goed...nog een paar dagen wachten en dan weet ik weer meer...ik heb GEEN last van mijn borsten terwijl ik dat normaal meteeen heb na mijn ei ook afentoe steken ene s morgens niet helemaal lekker.... hallo niewe dames...
hoii lynn heb je het gevoel dat je nu zwanger ben ? ik had ook steeds allemaal klachten ik zit nu in ronde nr 4 maar heb besloten me er niet meer zo op te letten... maak me zelf er alleen maar gek mee hihi en in welke ronde zit jij ? liefs gaby
Hoi Gaby, Wat leuk dat jullie ook gaan voor een kleintje! Wij zijn 7 September 2007 getrouwd! Mensen denken dan maar dat je meteen gaat voor zwanger worden! Volgens mij zit dat er nog ingebakken van vroeger uit ofzo. Ik weet het ook niet! Ik ben wel al in September met de pil gestopt, omdat ik weet dat het even kan duren voordat je lichaam ontpilt is! Ik ben toen 1x niet ongesteld geworden en daarna gewoon iedere maand netjes op tijd! Ik heb alleen aan mijn beste vriendin + haar vriend vertelt dat we bezig zijn! Ik wil het ook niet aan te veel mensen zeggen, want dat schept toch verwachtingen volgens mij. Ach, iedereen moet gewoon doen waar ze zich het prettigste bij voelen. X Esther
Hoi Lynn, Wat spannend he? Ik kan ook niet wachten, maar bij mij duurt het nog een anderhalve week voordat ik iets meer ga weten. Had afgelopen dinsdag echt last van mijn buik en ook wat misselijk de hele dag door! Ik denk dat het kwam door mijn eitje dat gesprongen is? De dag erna had ik namelijk nergens meer last van. Ik weet het ook allemaal niet. Het is allemaal nog nieuw voor mij. Ik ben komende woensdag al een maand gestopt met roken en dat gaat boven verwachting heel goed. Probeer ook echt goed op te letten met eten! Wat doe of laat jij er allemaal voor? X Esther
hoiii eppie ow dus dan ken het best wel meteen raak zijn als je al in sep. ben gestopt met de pil is je cylus nu al regelmatig ? ik ben in nov. gestopt met de pil liefs gaby
Hoi Gaby, Ja ik ben nu echt iedere maand netjes op tijd ongesteld. Ik kan er mijn klokje op gelijk zetten. Ik schrijf sinds begin dit jaar ook echt altijd de dag dat ik ongetseld ben geworden in mijn agenda en dat dan tellen tot en met de eerste dag van de volgende ongi en dan kom ik uit op 28 dagen. Ben jij al regelmatig ongi sinds je in november met de pil bent gestopt? Vriendin van mij was ook gestopt rond September, maar die was nog steeds onregelmatig ongi? Dus dat kan wel dan? Ik kon me ook geen voorstelling maken hoe lang dat zou kunnen duren! X Esther
hoiii eppie ik was de eerste keer na 5 weken ongie en daarna duurde het 70 dagen en nu de laaste keer 32 dagen dus ik denk dat ie nu wel regelmatig word (hoop ik ) ja ik hou ook alles bij in me agenda het is ook makkelijk dat je het bij hou want als je zwanger ben ken je zo uitreken hoe ver je ben ik hoop ook zo dat het deze maand raak is , maar ik probeer me er wel iets minder druk om te maken ondank dat het moeilijk is .. liefs gaby
Hoi Gaby, Bij jou gaat de regelmaat er dus ook al meer terug in komen! Dat is heel mooi! Ik probeer er net als jij ook niet teveel mee bezig te zijn, maar dat gaat niet altijd even best ! Je bent er toch op gefocust! Ik kan eigenlijk niet wachten tot het volgende week is, maar aan de andere kant zou het ook wel jammer zijn als ik dan ongi wordt! Nou ja we wachten het maar gewoon af! Hoe lang moet jij nog tot je NOD? X Esther
Nou meiden heel veel succes! Niet te vroeg testen, dan valt het vaak tegen al zegt het eigenlijk nog niets. Lynn, spannend hoor!