Doei parels Ik ga er ook even vantussen... In de toekomst zullen wij een kleintje hebben idd! En nu lekker voorgenieten met zijn allen... Dames groetjessssss
natas weet of je het aan het kijken bent maar hij is weggelopen van vicky. maar als het goed is gaat ie er na de reclame opzoeken.hahaha
haha okee bedankt hij staat nu toevallig net op maar zit hier ook te druk op het forum en een kleine boef af en toe op me toesten bord te slaan dus doe hoop dingen tegelijk
ik ga me lekker op de bank nestelen met me hondje. moet morgen tot 21.00 uur werken meld me na 21.00 wel even. gr jill
Ik ken het probleem, dat je in bericht 1 typt, eigenlijk niet zo. De paar mensen die ik het heb verteld die vinden het gelukkig niet leeftijdsgerelateerd. Maar vind het toch stom als mensen zoiets zeggen. Net zoiets als ze zeggen dat je nog niks hebt meegemaakt als je 20 bent. Hoe kan je dat nou weer zeggen denk ik dan, je kent diegene niet eens. Zelfde als bij zwanger worden.
Ik wil ook wel gezellig meekletsen Niet zwanger, nog niet aan het proberen, maar vreselijk bang voor reacties Terwijl de kinderwens al jaaaren aanwezig is
zo alweer helemaal up to date het groepje word steeds groter. en ook ik vind het heerlijk om hier mijn verhalen te delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten. krijgt mijn vriend ook een beetje rust volgens mij is iedereen hier al weer weg dus kijk ik waarschijnlijk morgen weer ff. slaap lekker
goeiemorgen dames nog even snel een berichtje voor ik naar het werk ga. temp was weer 0.1 gedaald dus ik denk echt dat de ongi eraan komt. hij is nu de laatste paar dagen van 37.0 naar 36.7 gegaan. dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen maar we hopen het maar . kom vanavond na negenen wel weer even spieken hier. gr jill
Hoi meiden, Wat een heerlijk gezellig geklets......veel herkenbare dingen en veel nieuwe dingen.....ben heel erg benieuwd hoe de NOD lijst eventueel kan worden?Lijkt dat jullie iets.....om elke par pagina's een lijst mee te slepen met de NOD dagen van iedereen? Ik ken een aantal mensen uit omgeving Hoorn jill....hihi! En verder kom ik uit Zwolle om even wat erbij te vertellen...! Wat voor werk doen jullie eigenlijk of zitten jullie nog op school? groetjes Eva
Weet ik niet....een hele mooie die ons heel erg veel geluk brengt.... En desiree jou trouwdag schiet ook al aardig op...begin je al zenuwen te krijgen?
Nee ik ben meer bezig met zwanger worden dan met trouwen.. erg hè.. nog 2 en een halve week. Moet vrijdag weer me jurk passen! Hij was in de verkeerde kleur geleverd, dan moet de goede kleur er zijn. Heb er wel zin in die dag, we zijn nog druk bezig met de laatste dingetjes! Trouwens, had jij ook een andere ongi deze maand? Ik zag dat staan in je onderschrift.. ik had ook een hele lichte ongi, maar weet zeker dat het er een was want had negatieve test en mn borsten deden geen zeer meer erna.
ja ik had inderdaad een vreemde ongi van 1 druppeltje bloed ongeveer! ik zie het maar als ongi want het was na 32 dgn.... ik ben vanmorgen begonnen met ovu testen.... en jij vertel eens....hoe zit jou cyclus in elkaar...over 5 dgn mag jij testen toch?
Hallo, als het goed is wil ik me graag bij jullie aansluiten. Ben 24 (ook nog klein gebouwd haha 1.52), en het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven. Wij zijn sinds kort echt begonnen, was eerst cyclus aan het afwachten, maar die is niet echt geweldig. zit nu alweer op dag 49 en nog geen teken van Hopelijk is iedereen snel zwanger
Jemig L83 wat vervelend dat je cyclus zo lang is nu. Zeker al getest, en negatief? Dan besef ik me weer hoe blij ik ben met mijn cyclus.. Eva jouw test was toen toch negatief, dan kan je eigenlijk wel uitgaan dat het een ongi is. Mijn NOD is over 7 dagen precies, mijn banner staat nu op 5 dagen na ovulatie (DPO) en mijn lutteale fase is 11 dagen! NOD 28 maart. Is wel spannend. Maar ik verwacht eigenlijk niks hoor. Wel goed geklust deze maand, maar ik wil er niet zo meer mee bezig zijn.. vorige maand had ik het zo moeilijk met mn ongi. Dat wil ik niet meer. Ik zie wel wanneer de beeb komt . Ik test pas op zondag 30 maart als ik dan nog niet ongi ben! Hoe is het met jou?
idd vervelend zo'n lange cyclus, ben gister nog bij huisarts geweest en moet nu vanaf volgende cyclus gaan tempen om te kijken of ik wel eisprong heb. zie trouwens dat je bijna gaat trouwen, wat leuk proficait. wij gaan ook trouwen maar pas in juni. Heb er echt zin in, en het is meteen een goede afleiding om niet steeds aan zwanger worden te denken haha (wel moeilijk hoor)
@ Desiree1986 Net even je album gekeken, erg mooie jurk ! Die van mij is besteld, mag in april weer gaan passen
Ja inderdaad dat is zo.. Alleen ik denk toch meer aan zwanger worden dan aan trouwen eigenlijk. Neemt niet weg dat ik graag wil trouwen. Maar wil nog liever een baby..! Leuk dat je in juni gaat trouwen. Ik hoop dat het op mijn dag niet zulk weer is als vandaag hahaha, dan waait me jurk van me lijf . (nee hoor zit goed vast erin). Heb je de meeste dingen al geregeld? Wij moeten alleen nog een paar laatste dingetjes doen, versieringen enzo. Ik hoop dat je wel een eisprong krijgt. Pff chocoladevreetkick hier whaha.