Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Buttefly, heb je al getest dan? Of heb je dat nog niet gedaan, omdat je niet wist hoeveel dagen je moest aan houden wat betreft je cyclus?

X Esther

2. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief

3. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    O dat is echt balen. Ja je gaat er dan toch een beetje vanuit he? Ik heb dat ook hoor!
    Maar het kan zijn dat je hcg nog niet echt goed op peil is, dus over paar daagjes dan weer opnieuw testen?

X Esther

4. Butterfly, misschien was je eisprong net iets later.. en moet je dan nog ongi worden. Vaak kondigt vruchtbaar slijm je ei aan en heb je dan nog niet je ei. Heb ook al dagenlang dat ik leegloop met slijm nu.. maar me ei komt pas morgen.
    Je langste banner aanhouden is soms helemaal niet handig trouwens.. ook niet logisch.. want als je langste cyclus al maanden terug was, is die kans niet enorm groot dat je weer die cyclus krijgt als je enigzins regelmatig bent. Daarom zou ik zeggen 28 dgn maar je moet doen wat je zelf denkt natuurlijk!
    Hier zo weg naar mn vader zn verjaardag. Jammer nu weet ik niet wat de uitslag van Lynn was

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Kristel, lastig hoor! Ik zou een week wachten en dan weer een testje wagen denk ik.

Lynn, je weet maar nooit. Bij mijn moeder heeeft het toen weken geduurd voor zij een positieve test in handen kreeg.

Vriend en ik zijn naar mijn HA geweest. We worden dooorgestuurd naar de de gyn. Binnen 4 tot 6 weken kunnen we daar terecht. Ik vind dat toch allemaal wel zwanger.

Weet iemand hoe dat gaat? Wat gebeurt er het eerste gesprek?

6. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Desiree, Lynn heeft vandaag wel een test gedaan hoor! Je moet even terug lezen dan, want daar staat de uitslag! Veel plezier op je vaders verjaardag!

X Esther

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    desieree...ja het was niets maar ben ook stom geweest mo deze test toen te kopen niemand gebruikt ie...hier waren de winkels open en heb maar cb en eto test mee genomen....ik durf nu echt niet meer te testen want er komt denk ik toch niets te staan....vind het nu wel echt balen worden want zo wordt iker ook neit wijzer van........

Ik snap het echt niet....heb mijn ei do 24 mei (positieve ovutest) en de dag erna was ie weer negatief!

Verder heb ik vorige week donderdag een druppel roze/bruine afscheiding verlore.

Ik weet het niet meer...iemand ander misschien?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

WAt vind je allemaal zwanger?

9. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Wat denk je van een andere test ;) ... Je kent je eerste test niet ... en ik moet zeggen heb er nog nooit van gehoord... En als je een andere test doet weet je gelijk waar je aan toe bent... ;) Nu heb je nog steeds die onzekerheid..

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    He Lynn,

Ik kan je ook niet echt helpen denk ik. Ik heb nog nooit een ovutest gedaan, dus weet ook niet hoe dat in zijn werk gaat. Bedoelde je nou 24 april dat je ovutest positief was?
    Nou ik wil je wel even laten weten dat ik met je mee leef, ook al kan ik je er niet echt mee helpen.

X Esther

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    JAh ik ga denk ik morgen vroeg maar een cb test doen....vind het fijn dat er mensen mee leven...

12. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Lynn,

Ja meeleven is natuurlijk het minste wat je kan doen. Ik hoop dat je morgen na de test wel duidelijkheid hebt! Ik moet ook onderhand eens wat testen in huis gaan halen, maar durf aan de ene kant ook niet zo goed. Maar als ik dan bij de eerste symptomentopic aan het lezen ben dan komt er wel veel overeen met wat ik voel! Ik weet het echt niet meer en durf eigenlijk ook niet echt te hopen!

X Esther

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah daar heb ik ook gelezen...ik ben misselijk...mijn borsten zijn zacht maar beginnen pijn te doen...verder duizelig geweest en dat was het eigenlijk....

14. hannelieze

hannelieze Niet meer actief

hai meiden,
    helaas is gisteren bij mij de :evil: geweest. echt balen. maar even een vraagje. ik ben van plan om met de ovulatietesten te gaan beginnen, maar wanneer moet je die gaan gebruiken? heb er echt geen verstand van.
    groetjes hannelieze

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    He hannelieze,

Wat jammer dat je ongi bent geworden!
    Ik kan je niet helpen met de vraag over ovutesten. Heb deze zelf nog nooit gebruikt!

Veel sterkte en succes. Op naar de volgende ronde dan maar.

X Esther

16. hannelieze

jij ook succes zie ik op je banner! had het bij mij wel een beetje verwacht had ook totaal geen kwaaltjes, maar ik hoopte toch stiekem dat het raak was.

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja ik kan me helemaal voorstellen en indenken dat je toch hoopte dat het raak was! Dat heb ik nou ook heel erg, maar eigenlijk durf ik het niet te hopen! Ben zo bang dat de teleurstelling anders zo groot is als het niet zo blijkt te zijn (hoop dat je me een beetje kan volgen)!

X Esther

18. hannelieze

snap precies wat je bedoelt, ik had dat 2 rondes geleden. toen werd ik dus ook niet ongi. meteen helemaal blij maar na 4 dagen kwam het dus alsnog en dan voel je je rot. dus kan je maar beter uitgaan van het ergste dan kan het alleen maar meevallen. maar als je momenteel om je heen kijkt lopen er alleen maar zwangere meiden rond...... (of zie ik dit nu omdat ik mezelf alleen maar gek maak hahaha).
    x han

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik weet het ook even niet meer hoor. Mijn voorgaande cyclus duurde 27 dagen en die daarvoor 28 dagen (had dus verkeerd geteld) Kan nu beter 28 dagen aanhouden zeker? Maar als ik dan bij de calculator 27 dagen invul dan is mijn eitje 29 april gesprongen en qua gevoel kan dat beter kloppen, want was toen ook de hele dag misselijk! Jeetje wat moet ik nu doen? Want dan zou ik vanaf morgen al kunnen testen!

X Esther

20. hannelieze

mijn cyclus zit ook rond de 27, 28, 29 dagen. ik pak gewoon vanaf de eerste dag van je ongesteldheid 13/14 dagen erbij. zoiets had ik een keer ergens gelezen. maar je kan beter een dag of 2 voor je eisprong klussen dan erna.

Deel Deze Pagina