Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nou het gaat me eigenlijk niet zozeer om het klussen, maar om te testen of ik zwanger ben ja of nee? Maar goed morgen of anders woensdag is mijn NOD en heb met mijn man afgesproken om woensdag te testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.

X Esther

2. hannelieze

hannelieze Niet meer actief

sorry had het verkeerd gelezen. ik zou ook idd wachten tot woensdag en dan testen. en mocht die negatief zijn dan zou ik een weekje proberen te wachten (weet niet of dat bij mij zou lukken zo lang wachten haha). het blijft toch spannend
    x han

3. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja het blijft zeker spannend en we zullen het gaan zien de komende dagen!

X Esther

4. Hoi Lynn ik zie het streepje wel staan op de test, maar ik snap dat je nog niet durft te juichen! Ik duim op een dikker lijntje voor je!
    Hier weer een positieve ovulatietest, dus zo ff klussen.. jemig ik ben echt enorm regelmatig nu :confused:

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi allemaal,

@Lynn: ik zag ook een heel licht kruisje! Ik hoop het echt voor je meid!
    @Desiree: klus ze meid!

X Esther

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet je ik zou het niet kunnen geloven...ik moet gewoon beter testen! kan er niets aan doen...misschien is deze test kapot.....maar goed...fijn dat je zo goed op tijd bent...veel plezier dan....Misschien test ik wel later positief omdat ik maar 1 nier heb...weet ik veel!

7. Wie weet, maar ik denk wel dat je zwanger bent hoor.. enne dat denk ik niet zo maar ;) Maar had je die Etos test ook geprobeerd? Als die minder HCG nodig heeft is die misschien wel een stuk duidelijker.

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej die heb ik niet geprobeert...en ik heb eigenlijk ook gewoon getest..en veel gedronken en mijn plas niet ingehouden! maar goed...ik zal rusitg afwachten .....en voor jou ga ik duimen dat we samen zwanger mogen zijn...

9. Ja dat zou leuk zijn, maar ben best wel geduldig tegenwoordig ik wacht gewoon af! Maar bij jou ben ik niet geduldig dus doe die test wel binnenkort met ochtendurine he. ;)

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja ik ga nu ook evenniets drinken hoor...heb jij ook al engelengeduld gekregen..?. die heb ik altijd al gehad...maar met zwanger worden is het soms even niet goed gegaan!

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Het zou idd leuk zijn om allemaal samen zwanger te zijn!

X Esther

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja dat je met je toverstaf kan zwaaien en iedereen die zwanger wilt worden zwanger te maken!

13. Mwah, ik had het ook niet met zwanger worden eerst.. maar ik werd er gek van, en ik had er geen zin meer in en nu is het gelukt, ben rustig en geduldig en heb geen enkele x meer getest sinds half maart. Ik geloof toch niet dat er nog een baby uit zichzelf komt dus ja.. dan is het ineens anders.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    en waarom niet? Je mankeert toch verder niets....?

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Een toverstaf zou wel heel makkelijk zijn! Maar het klussen om een beebje is toch ook wel gezellig en leuk hoor! ;)

x Esther

16. Nee, daar tenminste niet, maar het wil maar niet lukken hier. We zijn allebei nog jong, maar er gebeurt niks, dus ik geloof er niet echt in.. wacht ons jaar af en dan gaan we naar de dokter. Ik heb gewoon de angst dat ik onvruchtbaar ben ofzo :(

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    O Desiree, dat zou niet mooi zijn he, als je onvruchtbaar zou zijn! Maar dat kun je nou nog niet laten testen he? Succes meid.

X Esther

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja meid dat heb ik ook...en ik heb nog wel een afwijking er in zitten...en daarom zou ik het ook niet geloven als ik nu wel zwanger zou zijn....ik heb de gyn gelukkig die ik altijd mag bellen voor vragen en die heeft me gerust gesteld....ik moet eigenlijk ook snel weten of ik zwanger ben want hij moet weten w\in welke baarmoeder het gaar groeien...en hijmoet mijn nier in de gaten houden want ik heb er maar 1tje...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wil niet lullig doen maar je hebt een vmk gehad dus je weet dat je een keer zwanger bent geweest dus niet onvruchtbaar bent toch?

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Jeetje Lynn, dat is dan ook niet zonder risico zeker? Maar goed dat je dan onder controle staat van de gyn!

X Esther

Deel Deze Pagina