Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hay meiden, ik ga me ook hier even aanmelden!
    Klets ook mee bij 'jonge moeders', maar daar is het zo rustig tegenwoordig.

Lynn, rot zeg :( Weet hoe je je voelt met al die symptomen. Ik had ook echt t gevoel dat mn eigen lichaam een spelletje met me speelde..

Dreamer wat grappig dat jij dat zegt over de naam van Lynn!
    Ik vind hem idd ook prachtig!

Gr Romy

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet je het komt allemaal goed en wat fijn dat je het een mooie naam vind..leuk dat je hier mee komt kletse

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Komt het ook absoluut!

Wat dat betreft is het een groot voordeel dat we nog jong zijn.
    Dan heb je niet dat gemene geluid van het biologische klokje!

4. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    hallo dames.
    Ik wilde jullie even laten weten dat ook hier gister de boze :evil: zich heeft laten zien.

maarja nieuwe ronde nieuwe kansen .

iedereen succes.

5. brr wat zijn er ineens een hoop ongi :(

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik voel me al helemaal oud met mn 25 jaar :)
    Maar ben jong van geest, dus vind mezelf er wel tussen passen 8)

Toen ik vanmorgen was vergeten te tempen en het toen deed toen ik erachter kwam, toen had ik 0,5 graden kouder dan normaal (terwijl het 4 uur later was) Toen ik 2 uurtjes rustig op de bank had gezeten ging ik weer opnieuw tempen en toen had ik dezelfde temp als normaal.
    Zit dus eigenlijk een beetje in twijfel welke ik op moet geven.
    Die van 0,5 graden kouder of dezelfde?

Ik heb wel een lage temp trouwens, zie op alle kaartjes hier veel hoger.
    Ik heb 36,1 net na het wakker worden en vanmorgen dan 35,6.
    Hoop niet dat dit nadelig is voor de vruchtbaarheid ...

Is jullie ongie trouwens langer/zwaarder geworden dan toen jullie de pil slikte? Ik ben met de pil al een week 'ongesteld', dus vrees een beetje wat mn ongie zonder pil gaat doen :rolleyes:

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Jeetje het lijkt hier nu idd wel de maand van de duiveltjes! Nou dames, volgende maand is het onze maand.

@Lynn: jammer meid dat je ook ongi bent geworden, maar zoals je al zei zei je gevoel dat je niet zwanger was. Ik heb wel geleerd om op je gevoel af te gaan. Dat is meestal het juiste! Succes en veel sterkte.
    @Kristel: wat goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Weet je in ieder geval dat het niet aan jullie ligt! Kan me voorstellen dat je bang bent om weer zwanger te worden en dan evt weer een miskraam te krijgen. Dat zou weer zo'n teleurstelling zijn! Zet hem op meid!

@alle meiden die temperaturen: 's ochtens vroeg is je temperatuur altijd lager hoor! Je lichaam zet 's nachts alles op een laag pitje als je ligt te slapen. Dus dat is heel normaal en dat heeft iedereen en is niet slecht voor de bevruchting hoor!

@nieuwe girls: welkom hier en heel veel succes!

X Esther

8. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hallo allemaal

ben hier ook even niet meer geweest.
    heb me alleen maar druk kunnen maken om mijn zieke vader waar het erg slecht mee gaat.
    ie eisprong was als het goed is vandaag anders morgen had een vette positieve ovulatietest.
    ik zou ze eigenlijk niet gebruiken maar kon het toch niet laten.
    ik zit nu dus op het wachtbankje ben heel benieuwd we hebben deze maand ondanks alles wel ons best gedaan ;)

@lynn wat balen zeg maar geen ongi dus we wachten af

@kristel goed dat je naar de dokter bent geweest wat een opluchting dat er nog niks aan de hand is

@ dessa welkom terug meid tijd niet gezien hierzo

@ de rest hoop dat ik niemand ben vergeten moest veel teruglezen

gr jill

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bij mij dus juist niet hoor.
    Als ik om 5 uur (snachts/smorgens, net hoe je t ziet ;) ) temp, dan heb ik 36,1.
    Als ik om 9 uur smorgens temp heb ik 35,6.
    Dus na het slapen ben ik warmer dan wanneer ik al een tijd wakker ben.

Maar ik vraag me juist af of mn lage temp niet slecht is voor de vruchtbaarheid, want de meeste kaartjes die ik zie zitten rond de 37 graden.
    Ik haal gemiddeld de 36 nog niet eens :(

10. Dreamer je temp is misschien wat lager maar echt niet te laag.. moet boven de 35 zijn en dat zit je.

11. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ik was bij de 1e 21 :) nu 22 ;) en de 2e is onderweg.

ik ken de scheve gezichten wel ja. maar ik moet zeggen dat het nu bij de 2e erger is dan bij de 1e. erg vaag maar ik trek me er niets van aan :D
    doe wat goed voelt. en de rest is gewoon jaloers :)

Liefs

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bedankt meiden....maar goed ik ben aan het tempen geslagenen we kijken wel wat eruit komt...ik vind het een beetje overbodig om dan ook nuog ovutesten te gebruiken of niet?

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als het alleen is om te kijken wanneer je ei is geweest, dan is tempen genoeg.
    Wil je weten wanneer je ei eraan komt (zodat je zeker weten op tijd klust) dan kan je ovu testen erbij gebruiken.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej wij gaan deze maand om en om de dag klussen dat moet gewoon genoeg zijn...al dat geld klopperij...word er niet goed van...ik had opdag 14 positieve ovutest dag er na niet meer en nu ben ik 6 dagen overtijd geweest....vindn het zo raar dat ik die gekke dingen niet meer gebruik...was trouwens kruitvat...

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kruidvat ovu testen zijn niet betrouwbaar (staan meerdere topics erover in dit onderdeel) Die geven vals positief aan.
    Maar als je om de dag klust mis je je ei sowieso niet, dus zijn ovu testen niet nodig.
    Gewoon tempen en kijken wanneer die zegt dat je ei is geweest :)

16. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Goedemorgen dames...

Nog leuke plannen voor vandaag iemand?

Ik ben 3 jaar samen met Sjoerd.. Zodadelijk lekker croissantjes eten en de mega-afwas doen hier... En eigenlijk wil ik het liefste de hele dag knuffelen meer niet...

Ik wil mijn ongesteldheid hebben zodat ik eindelijk weer mijn ei kan gaan zoeken.. Wat duurt het toch allemaal zo lang he!

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Lynn: kan me voorstellen dat je de ovu testen niet meer wil gebruiken. Misschien is tempen dan idd een goed idee.
    Ik doe nog niks van dit alles. Dit is pas ronde 2! Mocht het nu echt lang gaan duren dan kan dat altijd nog!
    @ Dessa: wat leuk dat jullie vandaag 3 jaar samen zijn. hoop dat het een leuke dag voor jullie mag zijn! En zie dat je over 6 dagen kan testen> Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Ik ben nog steeds ongi, dus van klussen komt het er nu nog niet echt van! Ff een vraagje nog: vanaf welke dag voor dat het eitje springt gaan jullie om de dag klussen? Heb daar eigenlijk geen idee van.

X Esther

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wanneer de ovu test aangeeft dat mn ei eraan komt gaan we t elke dag doen (dus 3 á 4 dagen achter elkaar) En voor de rest gewoon voor de fun :D
    Ik voel mn ei niet aankomen en heb ook geen idee wanneer die gaat komen (of die uberhaupt wel komt!)

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nee ik voel dus ook niet wanneer mijn ei springt, maar ga dan ff uit van de 14 dagen na het begin van mijn ongi! En dan klussen we ervoor en erna, maar het moet idd ook wel gewoon fun blijven en niet steeds een moetje, want dan vind ik er ook weinig meer aan!

X Esther

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    en hoe is het hier allemaal dames ;)
    kom hier niet zo vaak maar dacht ga toch even kijken nu...
    zit meer in de lounge te spieken vaak ;)
    haha
    maar alles goed hier?

Deel Deze Pagina