Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    dessa gefeliciteerd
    Met jullie 3 jarig samen zijn. Ik zag dat jullie het over temperaturen hadden . Ik heb dat ook een tijd gedaan, maar voor mij heeft dat niet zo veel zin. Natassie gezellie dat je er weer bent!

2. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
  3. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi eppie25

Volgens de banner idd testen.. Maar deze hele maand niet geklust :(! Ik had een urineinfectie dus zeer pijnlijk.

Dus ik ben zoiezo niet zwanger deze maand helaas..

4. Lies23

Lies23 Lid

18 mei 2008
    77
    0
    0
    België
    Hoi iedereen!

Gezellig forum hier, leuk om mee te lezen.
    Ook wij zijn een "jong koppel" dat aan kindjes wil beginnen.
    Deze maand onze eerste ronde, wel spannend!
    Benieuwd hoeveel rondes we gaan nodig hebben,
    voorlopig nog vol goede moed!

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Dessa: sorry dat had ik niet meegekregen hoor! Nou op naar de volgende klusronde dan voor jou!
    @natassie: fijn dat je er weer bent!

X Esther

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Vandaag eerste keer ovu test gedaan en die was negatief. Maar FF zegt dat ik in mn vruchtbare dagen zit.
    Ik vertrouw maar op de ovu testen, maar vind t wel vreemd.

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Dreamer: wat bedoel je met FF? Of ben ik nu heel dom?

X Esther

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ik snap hem ook niet haha.. Die FF maarja ik ben ook blond he.. :)

@lies23 welkom in dit topic.. En hopen op een snelle zwangerschap..

En eppie mijn geheugen is een zeef dus als ik vandaag iets lees weet ik het morgen ook niet meer hoor ;) !

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    .fertilityfriend dames dat is voor de gene die hun temp bij houden....zo hebebn jullie vandaag ook weeer iets geleerd...hihi...en zo heb ik het ook moeten leren hoor!

10. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow een afkorting van haha.. Dacht al aan LF en ff geduld.. Maar zover had ik niet nagedacht haha :)

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil me ook hier aan komen melden, ik ben 22 jaar en heb net te horen gekregen dat ik een ma heb gehad met bijna 9 weken, we zouden vrijdag de eerste echo hebben met 12 weken, maar daarop bleek dat het hartje al een tijdje gestopt was met kloppen.

Onze wereld stortte in, we hadden al zoveel plannen en dromen met dit kindje... Helaas mocht het neit zo zijn.

Morgen word ik dan ook gecurreteerd maar daarna willen we weer zo snel mogelijk proberen zwanger te worden.

Ik hoop gezellig hier mee te kunnen kletsen, en snel weer zwanger te mogen worden! Hoewel het verdriet om ons eerste beebje natuurlijk neit zomaar verdwijnt helpt het ons hopelijk wel om dat wat meer te verwerken!

Liefs Sterretje

12. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi Sterretje

Wat vervelend wat er is gebeurd! In ieder geval heel veel sterkte.. En positief blijven denken.. Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn :) !

Gr DesSa

13. Hoi Sterretje welkom hier en wat akelig dat het mis is gegaan veel sterkte! Laten we hopen dat het binnenkort weer raak is en dat het dan goed blijft gaan!

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey desiree hoe is het met jou!?

Sterretje veel sterkte morgen!

15. Hier wel goed, veel formulieren invullen voor levensverzekering, wat een gedoe.. heb natuurlijk genoeg gehad :( Alleen constant erge keelpijn.
    En met jou?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow jee....ben je bezig met een huisje? met mij alles goed hoor... de rode dagen zijn weer geweest dus we kunnen WEER gaan klussen......we zullen zien wat de weken gaan brengen....ben begonnen met tempen en ben benieuwd aan het einde van de maand wat er gaat komen...

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    FF is idd de site waar ik (en vele anderen) me temp bij hou :)

Welkom sterretje en veel sterkte.

FF geeft nog steeds aan dat ik in mn vruchtbare dagen zit (al 3 dagen nu) en mn ovu testen zeggen negatief. Het 2e streepje is zo licht dat je goed moet kijken om hem te zien, dus duidelijk negatief.

Heb ook al 2 dagen soort bruin bloedverlies denk?
    Erg raar, want vrijdag was mn laatste ongie dag. En nu ineens sinds gisteren heb ik weer een soort oud bloed bij het afvegen. Nog nooit gehad!
    Misschien door het ontpillen ofso?

18. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Geeen ideee dreamer, desiree en eva zijn goed in dat soort dingen...

Ik heb goed nieuws ik ben ongesteld geworden.. Dus wij gaan weer aan het klussen :) !

Ik heb er zin in !

19. Dreamer, is je temp misschien een stuk lager dan op je NOD? Want dan doet FF dat vaak.. En oud bloed kan van alles zijn eigenlijk. Is vaak niet echt een duidelijke reden voor.
    Lynn ja heb vorige maand al een huis gekocht dacht dat ik dat al had gezegd hier :) we krijgen 1 juli de sleutel!
    Dames: klusze, hier op de wachtbank.. o zo zenuwwachtig soms, terwijl het nog een eeuw duurt.

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Goede avond allemaal. Weer een dag voorbij.

De gynacoloog zou bellen binnen een week en dat was afgelopen vrijdag. Schiet allemaal niet echt op zo he?

Dessa en lynn jullie kunnen weer vooruit.
    Nog een paar daagjes desiree!

Deel Deze Pagina