O dank je wel, alleen dat was maat 38 die ik aan had en ik heb zelf maat 34, dus ik struikelde constant over de jurk heen haha Leuk hoor weer je jurk passen. Ik vond het geweldig. Had al me spullen meegenomen, dat is wel een aanrader. Weet je gelijk of het goed bij elkaar staat en past. En kwam erachter dat ik me schoenen goed moet inlopen..!
Moet zeggen dat ik momenteel ook meer aan zwangerschap denk zal voor je duimen dat het 8 april goed weer is, in ieder geval droog en niet zo'n harde wind. Grote dingen zijn al wel ver geregeld, verder nog een boel afspraken staan, bij bloemist etc etc. Ik had volgens mij zelfs maat 40 aan met jurk uitzoeken, en heb zelf vaak kindermaat of maat 32 haha dus ook erg veel te groot. Ik ga s'ochtens voor het passen ook nog naar kapper voor kapsel, kan ik dat ook meteen zien geniet van je chocoladevreetkick trouwens haha, hier nog een met veel zin in chocolade heerlijk
Ja dat is niks he.. Het zit ineens een stuk beter als je je eigen maat aan hebt. Wanneer komt die van jou binnen? Die van mij leek wel gemaakt voor cup DD.. stond enorm naar voren daarzo haha . Ik ga nu maar even wat andere dingen doen. Moet nodig schoonmaken hier haha. Tot later deze dag denk ik..!
Ja moet eigenlijk ook eens iets gaan doen, moet straks weer gaan werken, heb avonddienst maar geen zin zijn jullie trouwens ook verslaafd aan al die zwanger en bevallingsprogramma's op tv, kijk ze allemaal als ik kan haha misschien tot later.
goedemorgen ik heb weer ff teruggelezen en ik vind het ook wel leuk om een NOD lijst bij te maken. ik doe er ook aan mee @L83 welkom hier
volgens mij is moet de lijst nog gemaakt worden moeten we het hier maar goed in de gaten houden(alsof we dat al niet doen )
haha nou de lijst maken kan ik niet en laa tik eht zo zeggen mogen jullie doen ik kan/mag/wil er toch nog niet op zo.. iemand nog wat doen vandaag
haha nee inderdaad echt slecht weer... ga nu even naar de supermakrt toe nog wat kopen voor de pasen nu het nog kan... lekker dingen na de pasen maar eens gaan lijnen kan ik hopelijk beetje slanker op vakantie dus zal wel fijn zijn ben er vanmiddag of vanavond weer ligt eraan ff afwachten wanneer de kleine slaapt xxx en knuffels allemaal meiden
hoi meiden , wil me ook graag bij jullie aanmelden.. ben nu ondertussen al 2 1/2 jaar bezig om zwanger te worden... ben al ongeveer een 1 1/2 jaar onder behandeling bij de GYN ben nu vele medicijnen en een kijkoperatie verder en alles zou prima in orde zijn...echt heel frusterend . En dan vooral alle mensen die zeggen jij bent nog zoo jong komt allemaal vanzelf wel. Ik ben juist heel blij dat ik al vroeg ben gestopt met de pil want ik moet er zooo lang op wachten .. (sorry hoor maar ik moet ff me frustratie uiten ) ik kan gelukkig bijna testen ik hoop echt dat het deze maand raak is.... jullie ook allemaal succes gr sandy
goede morgen.... allemaal....wat een fijne morgen en wat word er hier toch veel geklest....ik ben vandaag heel doof...en ik heb een foto van mijn eigen gezien waar ik slanker op was dus ik ga ook weer aan de lijn.... oja ik wwil wel een lijstje maken als iedereen maar even zegt wanneer die ongi moet worden..
jaa is echt balen en ze hebben ook al die tijd dat ik bij bij de GYN kom gezged dat ik PCOS heb (vochtblaasjes op mijn eierstokken ) en nu na die operatie blijkt er weer niks aan de hand te zijn.. ik word echt niet goed van al die verschillende artsen want iedreen zegt weet wat anders.. ik moet nou op 2 april terug komen en dan gaan ze weer verder kijken... ben jij al lang bezig?