Hey hey, Zag jullie topic en dacht zal eens even gaan kijken. Ik ben zelf 25, beetje gemiddeld denk ik.
hey desiree,,,,ga je dan groter wonen of...ergens anders om? wel leuk jho of niet....ik zelf kan niet zo goed tegen spanningen ik vind het eigenlijk al verschikkelijk om op vakantie te gaan...maar als ik er een maal ben is het goed.... en der rest...hoest hiero?nog dames online... ik ben alweer van mijn ongi af...jah jah gaat snel bij mij...daar ben ik ook heel blij mee..dus het klussen gaat hier weer beginnen...en dan zien we 15 juni wel wat het is geworden....ik heb me er in iedergeval bij neer gelegt dat het bij de een sneller gaat als bij de ander en dat het niets mee te maken heeft met wat jij er wel of niet voor doet....ik kom ook niet meer zo vaak op het forum want daar word ik ook niet sneller zwanger door...ik word er soms een beetje droevig van al die zwangeren...veel man deze maand vinden julli eook niet?... maar goed dat heeft iemand anders dadelijk ook weer als wij zwanger zijn...nou dames het is een langer berichtje dan ik had gedacht....
Lynn ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk ook vaak laat ik hier maar even niet komen, maar dan lees ik toch weer iets waar ik ook even op wil reageren, noem het een verslaving...
whahaha....jah dat is zo....maar je wilt dat iedereen zwanger word en alle verhalen mee lezen want wie weet leer je er van om snel zwanger te worden!
Ja stom he?! Kijk ook altijd bij die dingen waarin ik eigenlijk niet geloof zoals het perfecte standje of die maansteen die erg bevordelijk werkt voor je vruchtbaarheid.
Hoe gaat het hier? Hier nog steeds negatieve ovu testen. Ben benieuwd wanneer ze positief gaan worden (hoop toch binnen een week, anders heb ik een lange cyclus!) Ben een beetje zenuwappig. Mn broertje belde me gisteren op dat er een nieuwbouwproject van start gaat voor jongeren en dat je je vanaf morgen kan inschrijven. Nu gaan we waarschijnlijk dus morgen ons met zn 4-ren inschrijven voor een nieuwbouwwoning (mn broertje met zn vriendin en ik en mn man, wel apart natuurlijk) Maar het is zo plots dat ik er helemaal zenuwappig van word Heb ook geen flauw idee wat het allemaal inhoud enzo, dus zal wel merken wat het allemaal is morgen. Zo dat was even offtopic haha. Heb trouwens nog steeds bruin bloed verlies, nu al 3 dagen dus! Ik heb het maar op ontpillen gegooid, weet het anders ook niet!
@ Dreamer, ik had ook tot gister nog bruinverlies en ben al heel lang gestopt. Bruin verlies is oud bloed.
Hey Wijffies, Hoe is het hier met allemaal? Ik heb 2 bladzijdes terug gelezen maar weet nu alleen iets meer over lynn en Dessa en Dreamer en mupkuh... Ben zelf nog steeds niet ongi...ik wacht rustig af! Ben ook op dieet en in 2 weken al 8 kg kwijt dus het gaat weer de goede kant op liefs Eva
hahaha...dat is een persoonlijk dieet en dat het snel gaat is alleen maar heeeeeeeeeeerlijk! als je alleen al de koolhydraten laat staan kom je al heel ver en ook de suikers dus! Maar l ynn jij bent toch al een super mooie vrouw?
whahaha....jah als ik mijn ogen dicht doe dan wel jah maar als ik in de spiegel kijk is het al veel minder mooi! ik begin toch echt wel uit te dijen...kun je een beetje eten op noemen waar geen koolhydraten in zitten?
Dat het bloed was/is weet ik, maar ik snap niet waarom ik dat nu heb. Op dag 6 was mn menstruatie over en op dag 8, 9 en 10 heb ik ineens oud bloed verlies wat ik nog nooit van mn leven gehad heb. Ja wel oud bloed, maar dan begin van de menstruatie of eind van de menstruatie. Niet een paar dagen later pas. Dus vraag me gewoon af hoe het komt. En aangezien ik pas net gestopt ben met de pil zal het daar wel van komen dan lijkt me. Komt mn man net met een jongens naam: ja schat wat vind je daarvan? Ja lief, heel mooi, dat is de naam die ik al jaren zeg voor een jongen. Mannen Wel leuk om te horen dat hij er ook mee bezig is Is het trouwens raar dat we al met namen bezig zijn terwijl we nog niet zwanger zijn? Nee toch?
Ik vind dat niet raar, Wij hadden onze namen al gekozen toen we nog lang niet aan zwanger-worden dachten!
EvaMariah, ben je echt al 75 dagen overtijd? Ben je daar al voor naar de dokter geweest dan? Of wacht je het gewoon af? Fijn dat we niet de enige zijn die al namen bedenken voordat ze zwanger zijn
Ik heb de naam voor een meisje al 3 jaar hihi... Ik twijfel alleen of het eindigt op de i de a of de o ! Plus hoe maak je een meisje.. Haha.. de vorige was een mannetje!
Ze zeggen dat de zaadjes die zorgen voor een meisje langzamer zwemmen dan die voor een jongen .. Dus dan zou je de dag voor je ei moeten klussen en niet op de dag van je ei. Geen idee of het helpt natuurlijk Maar je zegt was een mannetje? Heb je al een zoontje of? (sorry als ik een pijnlijke vraag stel!)
hey dmaes....deesa ik zie dat je ongi bent....ikben er voort al heel snel van af ben 3 dagen ongi en 1 dag spotting (oud bloed) vind het steeds sneller gaan gelukkig....maar ik wil wel dat er onderhand zwangeren bij komen!
@ evamariah, Het kan na je miskraam wel even duren voordat je weer ongi bent. Maar 76 dagen lijkt me wel een beetje te lang. Ben je ooit bij de gyn geweest om te kijken of alles mooi schoon is. Ik heb zelf een MA gehad en begon na 6 weken weer ongi te worden.
hey meiden, Ik heb wel de HA gebeld om ongi te worden maar hij zegt dat ik moet afwachten! Ik denk dat ik zo nog maar ff ga bellen om te checken...ik voel wel dat er wat gebeurt maar ja ik weet het ook allemaal even niet meer! Me hele lijf is van slag...ik ben blij dat het afvallen wel goed gaat hahah hoe is het verder met jullie? liefs eva