Hee Evamariah leuk dat je er weer even bent! En dat het afvallen zo goed gaat, knap hoor! Minder leuk dat je al zo lang overtijd bent.. zou ff gaan zeuren bij de HA het heeft nu toch wel lang genoeg geduurd. Ben je nou nog wel eens ongi geworden na die mk? Lynn kom jij zo aan dan? (ik ben best wel.. dunnetjes zeg maar.. kan niet aankomen )
Hey Desiree, Nee ik ben niet meer ongi geworden na die mk en dat was 4 februari! Dus ik ga inderdaad zo even bellen en vragen of er opties zijn en zo ja welke? Hoe gaat het met jou dan wijffie? liefs Eva
Pff dat is echt bizar hoor.. gelijk bellen en zeggen dat je er wat aan gedaan wilt hebben en ook gelijk! Ja een cyclus na een mk is vaak verstoord maar zo erg ook weer niet inderdaad. Ja hier wel goed hoor, voel me een beetje raar dat wel! Ben een beetje emotioneel labiel helaas. Vandaag gaat goed gelukkig . Grappig lynn is op 7-1 lid geworden, ik op 8-1 en eva op 9-1 achter elkaar! Weet iemand eigenlijk hoe het met parels en lievelief is? die zwangeren laten hun kop nooit meer zien .
Parels heeft een echo gehad en het kindje was niet meer in leven na 9 weken scheen het al dood te zijng eweest ze is afgelopen maandag gecurriteerd als ik het goed heb! Met lieveleif gaat het geloof ik wel goed! en labiel...emo....nog meer?
Ooo wat erg voor haar.. jemig.. arme meid, na zo'n lange tijd eindelijk zwanger en dan zoiets! Ik heb zo'n trek in taart en snoep, en dat heb ik altijd pas als ik ongi moet worden, dat is pas over 1 week! En heb een verminderde weerstand nu dat heb ik ook bijna nooit. Ben weer eens heel erg moe, gister hele avond en hele nacht en halve ochtend nu geslapen! Mijn borsten groeiden nu al vroeger dan normaal.. doen nog niet zo'n pijn gelukkig maar zijn wel alweer bijna 1 cupmaat groter. Maar dit hoeven geen zw verschijnselen te zijn.. weet niet wat het is.
Hallo meiden, Hier word al gezellig gekletst zie ik, dat kan ik wel ff gebruiken... Zit zielig alleen thuis hier en allemaal aan vervelende dingen te denken.. Dus maar eens gezellig aan de babbel gaan! Wat vervelend evamariah dat je al zo lang neit ongi bent geweest, ik zou toch echt een afspraak maken hoor, dit lijkt me niet goed zo lang niet ongi! Spannend desiree! Nog een weekje wachten, dat worden spannende dagen voor jou! Lynn als jou pendels uit gaan komen dan word dit jou maand, dat zou geweldig zijn, ik duim voor je!
Hey eva, Ja helaas wel... Onze wereld stond even stil, we waren net helemaal gewend aan het feit dat we papa en mama zouden worden, het was heel onverwachts ik was nog aan de pil, maar we waren er ontzettend blij mee, ik wilde altijd al jong moeder worden, dus was alles des te mooier. Helaas mocht het niet zo zijn... Het enige mooie is wel dat we nu wel graag voor een kindje willen gaan! Maar dat neemt het verdriet van dit kindje niet weg, maar het helpt wel een stuk! Heb jij je mk al een beetje kunnen verwerken? Of ben je er ook nog steeds mee bezig? ik kan mezelf namelijk zo moeilijk voorstellen dat het opeens niet zo belangrijk meer zal zijn, bij mij blijft het maar door me hoofd spoken namelijk.
Ja een mk doet zeer maar je moet verder hoe hard dat ook is... ook al heb jen og zo'n verdriet de wereld draait door en jij meot ook door.... een nieuwe zwanger schap wil ik ook heel graag maar bij mij zoals je merkt lukt het voor geen meter! Ik hoop dat je snel het een plaatsje kan geven en dat je langzaam aan kan toe gaan leven op een nieuwe zwangerschap! Mijn mk heb ik een plekje gegeven maar vooral omdat het absoluut niet goed gaa tmet mijn hormonen en mijn cyclus ed komt het wel af en toe even terug....meer zo van was dat maar goed gegaan dan had ik nu niet zo lopen kloten met me lijf...maar ja....het hoort er blijkbaar bij hoe hard eht ook is!
Ja het leven si hard op zo'n moment. Ik heb zelf het idee dat ik gewoon 4 maanden verloren ben, ik denk steeds aan de dag dat mijn kindje zou geboren worden, ik zou het zo erg vinden om die dag mee te maken... Ik merk wel dat het verdriet langzaam minder word, maar het is nu ook nog heel vers, toch helpt het mij vooral heelveel omdat we eerst onverwacht zwanger waren dat we nu allebei heel bewust kiezen om opnieuw zwanger te willen worden. Als mijn vriend nu niet opnieuw zwnager wilde worden, lijkt me dat helemaal verschrikkelijk! Ik denk dat mij dat nu op dit moment het meeste helpt... Ik hoop dat voor jou je cyclus snel weer een beejte op orde komt, want het duurt nu erg lang hoor, dat lijkt me vreselijk, je wilt zo graag, maar je kunt het geen eens proberen, want je hebt geen eisprong, vreselijk voor je, ik duim dat je snel wel een ei hebt, en anders, naar de dokter gaan he!
ja ik ga zometeen gelijk me dokter ff bellen! JA en na een mk helpt het wel een beetje het verdriet verzachten als je gelijk weer mag proberen om zwanger te worden! Jou verhaal lijkt heel erg veel op dat van een ander meisje hier op zwschppagina forum! Die is afgelopen maandag gecurriteerd! ook 12 weken...
het is echt bizar hoeveel mensen er wel geen k lijken te krijgen, zo apart! Overal hoor ik het opeens, maar dat geld net zo voor zwangere mensen iedereen lijkt wel zwanger...
ja 1 op de 3 zwangerschappen eindigt in een mk... en veel zwangeren ja ik zie ze vliegen...pfff wel heel fijn voor die mensen hoor maar soms baal ik er wel een beetje van dat ik nog niet zw ben!
Nou dat kan ik me goed voorstellen meis, na zo'n tijd wil je toch ook wel eens echt kunnen gaan proberen ja, jullie zijn er zelf wel aan toe maar lichamelijk wil je lichaam gewoon niet mee werken.... Tis allemaal klote! Ook zie ik opeens overal mensen met kinderen, het lijkt opeens meer op te vallen!
Het kost ook wel wat tijd om een mk te verwerken hoor! Ik had er 1 vorig jaar met 5 wkn geheel onverwacht toen zwanger.. paar dagen later al gaan bloeden toen. Had wel geluk dat me cyclus maar net ietsje langer was.. Was echt gek geworden als ik dan daarna ook niet meer ongi zou worden
Ja dat lijkt me echt vreselijk! Maar bij jou was je cyclus daarna wel weer gewoon netjes en regelmatig?
Ja, maar ik denk dat ik wel een redelijk wonder ben daarin.. ben onwijs regelmatig ook. Nu dan. Wel heb ik altijd mijn eisprong gehad al op dag 15! Alleen de luteale fase wisselde vroeger, nu ook niet meer. Op zich een wonder ja ik was vroeger zwaar onregelmatig en bijna nooit ongesteld. Maar jullie gaan er nu dus 100% voor? Hadden wij ook erna, alleen ik wilde nog niet eerder er echt voor gaan, anders zou ik niet meer in me trouwjurk passen. Alleen achteraf hebben we het altijd rond mn ei gedaan, meer omdat ik niks er vanaf wist