hihi haha...ja maar meissie dees jij word zwanger! En alle anderen ook positief denken komt allemaal goed.....er gaat eenw ondertjes groeien in alle buikies.....(hoop ik)
goed en bij jou kang neit gesproken ik zit aan de vette hap en nu ff wachten tot het klaar is dus snel hooii zeggen hihi
Vette hap? Wat! Ik heb ook wel trek in een vette hap eigenlijk.. ga straks ff wat lekkers halen bij de winkels! Trouwens ik blijf er wel bij dat jouw ei waarschijnlijk op dag 21 was en dat je piek 's avonds op dag 20 was! Dan is je cyclus ergens in de 30 dagen. Wat denk je zelf?
ik weet wel zeker dat me ei daar geweest meot zijn.. heb nog paar dagen daarna een test gedaan en was weer zoo licht.. en is dus maar 2 keer 2 goede strepen geweest. dus hopelijk haast niet te missen.. vind spannend hoe is het met jou verdeR? en ja vette hap smaakt goed lekker broodje kroket en frikandel speciaal en was net 5 kg kwijt haha nou en lekker genieten van het leven
Groot gelijk meid.. lekker genieten van die vette hap! Klinkt goed, vooral zo'n frikadel en ik ben nog wel een vegetariër! Ja en dat waren de donkerste lijnen, als ik dat bekijk met mijn testen, heb ik dat ook. 's Middags op dag 14 is ie wel redelijk donker maar nog niet zo positief en dan 's avonds knalt ie eraf. Als je ze nog een ronde moet gebruiken, probeer het dan 's avonds. Hier wel goed maar voel me raar! Heb het idee dat ik misschien zwanger ben.. komt vooral door een dip in mn temperatuur maar voel me ook compleet vreemd! Ben ook wel erg emotioneel. Spannend is het zeker hier nog 1 week wachten oo ga ik dat volhouden I don't know!
ja ik wel maar gerrit 2010...dan word het mei oid...en als het 2009 word dan gaan we pas in december trouwen
Ok tussen eind 2009 en midden 2010.. leuk hoor. Maar ik ga nu naar de winkels, stiekem een zwtest kopen voor dit weekend of volgende week, ligt eraan hoe lang ik kan volhouden hihi! Tot snel meiden en klusze
ja hoor wijffie komt goed...als ie posi is dan meld ik me wel maar als ie nega is dan ja dan heeft het toch geen zin om te melden tenzij ik heel verdrietig ben