Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :) :) hahaha... net een belgen mop..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Geweldig die kinderpraat :)

Moet je naar de gyn vanwege de uitblijvende ongesteldheid?

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ suhe, weet je al wat ze bij de gyn gaan doen? Gaan ze je ongi opwekken of iets dergelijks?
    WEl balen dat je nog zo lang moet wachten zeg, maar goed je hebt in ieder geval een afspraak staan, dus je weet dat er iets gaat gedaan worden meis!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sterretje hoe isi het met jou...en de curretage? ben ja al wat op geknapt of niet...sterkte

5. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hoi meiden

gaat hier ook allemaal weer waardeloos na twee keer normaal ongesteld te zijn geweest is het weer helemaal mis er is nog steeds geen ei te bekennen terwijl mijn ovulatietest bijna even donker was als de contolestreep.
    ik snap er helemaal niks meer van.
    volgende week lekker op vakantie even gedachte ergens anders op zetten.
    zit heel erg te twijfelen of ik de tempratuurmeter meeneem of niet.
    maar als er nog geen ei is geweest neem ik hem denk toch maar mee.
    mocht er na de vakantie nog niks zijn gebeurd gaan ik toch maar naar de huisarts.
    ik ben nu al een half jaar aan het rotzooien.

@suhe ben beneiuwd wat er bij de gyn gaat gebeuren.

@evamariah tijd niet gezien hier zie dat je nog steeds overtijd bent

@sterretje heel veel sterkte

gr jill

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hoe weet je dan dat er nog geen ei geweest is?
    Als je ovu test toch zo goed als positief aangeeft, dan heb je je ei toch gehad?
    Tempen geeft geen zekerheid he, je temp is van zoveel dingen afhankelijk. Een ovu test is zekerder dan tempen.
    Ik zou je thermometer gewoon thuislaten en lekker gaan genieten van je vakantie! :D

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Vul ik net mn temp in op FF, berekend ie ineens mn ei op dag 9!
    Lijkt me niet dat dat zo is, want mn ovu test was negatief die dag.
    En dan zou ik ook wel een erg korte cyclus hebben (23 dagen)
    Snap er maar niks van hoor.
    Ik zal het wel merken.
    Als ik op dag 23 ineens de :evil: krijg was het dus toch mn ei op dag 9. Maar ik ga er maar niet van uit.

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi dreamer..

Ik lees nu terug en ik weet niet of het voor mij bedoelt was.. Maar ja ik ben 6 maanden zwanger geweest van een mannetje Tycho*.. Is bij de bevalling overleden ;) ! Ik was toen 21, Maar is nu geen pijnlijke vraag meer... Ik heb het een mooi plekje kunnen geven.

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    volgens mij is het zo dat je nu verder moet tempen en het kan zijn dat het nog niet je ei is geweest...maar pin niet op mij vast ik ben er ook net mee begonnen :)

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het was idd voor jou bedoeld ja.
    Jeetje meis!
    Ik wist het niet.
    Staat je verhaal hier op het forum?
    Heel goed dat je het een plekje hebt kunnen geven.

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik blijf idd braaf doortempen.
    Heb al vaker gelezen dat ie je ei gaat herberekenen en heb zo'n idee dat ie dat bij mij ook wel gaat doen.
    Maar schrok er wel even van, want als die wel op dag 9 gekomen is .. dan weet ik niet of dit een vruchtbare maand is zeg maar :rolleyes:

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb je wel geklust voor de zekerheid?

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi meiden,

Ik ben ook weer van de partij ;)

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja op dag 6 snachts geklust, dus het zou nog net kunnen (dag 8 zonder succes geklust helaas)
    Maar dan zou mn ovu test toch op zn minst licht positief moeten zijn als ik mn ei toen heb gehad?
    Denk ik wat meer zekerheid te krijgen door te tempen en ovu testen te gebruiken, raak ik er alleen maar onzekerder door :)
    Schiet niet op :)

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey lynn,

Het gaat lichamelijk wel redelijk hoor, veel last van buikpijn heb ik wel, maar veel vloeien doe ik gelukkig niet, voornamelijk wat oud bloed, dus dat lijkt me de goede kant op te gaan :D
    Emotioneel gaat het ook wel, ik ben vooral bezig met proberen weer zwanger te worden strakjes, en verder veel afleiding zoeken. Denk dat we het verlies nog beter een plekje kunnen geven als we strax weer zwanger mogen zijn.

liefs S

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whaha....weet je eigenlijk ( moet ik zeggen) moet je niets doen en rustig afwachten totdat er weer een zieltje vrij komt die in jou buik wil groeien...ik hou het er maar ff op dat er geen zieltjes meer zijn..of vergeven....of dat iemand voor mijn een zieltje aan het zoeken is maar nog niet het alle leukste liefste knapste kind heeft gevonden voor mij...hihi....maar goed...ik heb dan wel een grote fantasie...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Haha dat is zeker zo, maar ook wel een fijne gedachte zo toch op die manier?

Maarre het zieltje die in jou buik wil groeien komt er echt wel aan hoor, daar ben ik van overtuigd, vanaf wanneer ben je al bezig zwanger te worden?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    15 december....maar je moet niet op mijn letten kwa tijd hoor ik heb een VETTE afwijking in mijn baarmoederS ja ik heb er 2..en daar kan ik zwanger mee worden (denk ik) komt allemaal wel goed en vooruit..de eerste 2 maanden wilde vriend nog kijken en ik natuurlijk hoe mijn cyclus werd...dus officeel is het ronde 4 maar getopt met de pil al 6 maanden

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh, dat si wel apart 2 baarmoeders, maar dat moet dus geen probleem zijn dan voor jullie?

Ronde 4 valt nog mee he, gelukkig, ik kan me voorstellen dat het voor jullie een eeuwigheid is, ik moet er al niet aan denken dat ik nog 2 rondes moet wachten ;) maar bij sommige hoor je wel eens dat het na een jaar nog neit gelukt is... Dus dan mogen we ng lang niet klagen!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sterretje, ik heb pas ook een curretage gehad en in het begin dacht ik er ook heel licht over. Maar stiekem na een paar weken werd het toch wel zwaar. En helemaal als het de eerste ronde of 2 niet lukt. DUs heeeeel veel sterkte meid.

Deel Deze Pagina