hey meiden, Ik heb net een ovu test gedaan en die ziet er goed uit...nou heb ik de afgelopen periode nog 1x zo'n test gehad en dat was vorige week...ik ben erg beneiuwd of ie morgen donkerder is... En inderdaad sterretje...het verdriet komt echt wel een keer als je maar goed je verdriet kan delen met iemand je lief of een vriendin oid dan helpt dat veel...mij in elk geval wel! Liefs Eva
haha nee ik denk het niet ik voel me namelijk helemaal niet zwanger hihi was het maar waar...scheelt me weer een bezoekje aan de HA
Als je nu je ei hebt, dan kom je rond dag 90 overtijd uit. Dan zou je dus 3 cyclussen over geslagen hebben. Das echt veel! Ik ga voor je duimen dat ie morgen nog donkerder is! Ik word ongeduldig .. nu al Zit pas op dag 12, maar wil mn ei hebben! Ovu test was negatief en nog lang geen 2e streepje te bekennen. Ach ja, denk dat iedereen dat wel herkent van zn eerste ronde Of ben ik echt zo'n uitzondering
dreamer eerste ronde vond ik het inderdaad spannender dan nu hahaha maar houd er rekening mee dat je eerste ronde vaak je ei later komt tenzij je al langer ben gestopt met de pil pffff ik volgend weekend testen als ik nog niet ongesteld ben geworden spannend iemand nog wat leuks doen dit weekend
Ja hou er idd rekening mee dat mn ei later kan komen, maar ik wil zo graag Haha. En nu door FF wil ik al helemaal mn ei! Ik weet dat ik geduld moet hebben en niet mag klagen omdat anderen het moeilijker hebben, maar ik heb geen geduld En weet je wat ik lastig vind. Mn zusje is al 3x zwanger geweest. Allemaal door de pil heen en dus zonder moeite. Mn moeder is alleen met mij bewust bezig geweest en was snel zwanger. Mn broertje en zusje zijn door de pil heen gekomen. Ik ben dus de eerste die er echt mee bezig gaat en ben zo bang dat het bij mij juist heel lang gaat duren. Ik ga duimen dat je wegblijven meis!
oneerlijk allemaal he... als je een kleine wil duurt het een eeuwigheid... en als het niet de planning is lukt het zo.. maar meis dat het bij hun snel gaat wil nog niks over jou zeggen hoor maar wie weet misschien ook wel de eerste ronde raak ga voor je duimen
Wachten duurt altijd lang... En ik geloof dat we maar blijven wachten ook... Ik wacht nu tot het vloeien weg is, daarna tot al het hcg uit mijn lichaam is Daarna tot we een eitje kunnen vinden en dan tot we eindelijk zwanger mogen worden! En als we zwanger zijn is het wachten er al weer eerst op de eerste echo dan op de tweede echo dan duurt het wachten denk ik heel lang voordat je kindje geboren word En zo gaan we maar door Tja wachten is nooit lang, en het duurt ook zo'n tijd! Maar positief blijven en proberen aan andere dingen te denken en afleiding zoeken, dat helpt hoor! We worden echt allemaal snel zwanger en mogen ooit een wondertje in ons armen houden!
hoi meiden @natassie jij ook weer eens hier hoe gaat het met je? @dreamer mijn temp is bijzonder laag dus het lijkt me stug dat mijn ei is geweest. het is even afwachten ik wacht nog even geduldig af. gr jill
@Dreamer, FF doet het zo dat als je geen slijmwaarneming, OPK en/of bmmwaarneming alleen op basis van je temp. Zo kreeg ik ook een keer mijn ei van FF op dag 10 terwijl ik 'm altijd pas op dag 15 krijg. Toen ik slijmwaarnemingen en de rest invulde ging het kruis weer weg.
Ik vul netjes alles in op FF en op dag 9 staat ook een - van de OPK, maar toch geeft ie daar mn ei Ik test en temp maar gewoon door en merk het wel of en wanneer die mn ei gaat herberekenen! Heb nog steeds bruinverlies en al 2 dagen gevoel van ongi worden. Raar lichaam Ja dat wachten .. pff!
Hoi meiden goede morgen! ik heb ovu test gedaan en die zag er zeer goed uit.....zo goed als posi....gelukkig gister geklust...en ik heb een maansteen om...dus misschien dat dat ook werkt!
Jill ik zou niet gaan tempen in de vakantie. Dat geeft toch weer een soort van stress. In de vakantie heb je meer tijd voor elkaar en mis je je ei waarschijnlijk toch niet Over wat de gyn gaat doen: mijn ongi opwekken heet niet veel zin omdat ik volgende maand dan weer hetzelfde probleem heb. Er wordt in ieder geval eerst gekeken naar mijn bloed en ik krijg een echo om te kijken hoe het er van binnen uitziet. Misschien krijg ik daarna wel iets van primolut om de boel schoon te maken en eventueel clomid om de natur een handje te helpen, maar voordat het zo, zijn we waarschijnlijk weer weken verder.
jah mutske die heb ik ook om...maar of je ei daar van komt....zolang jij er maar in gelooft.....oja...nog iets...uhhh wilde ik op reageren maar dan moet ik weer ff terug kijken....moment! Oja over de mensen die door de pil heen zwanger zijn geworden...als je 2 x door de pil zwanger bent geworden is het dan geen tijd om naar de dokter te gaan of in iedergeval een ander voorbehoedst middel te gerbuiken....ik had het teovallig met een vriendin er over die dat is over komen de kans dat het een 2 e keer gebeurt is....100000 x mal zo klein laat staan een 3 x .....snap je? maar goed...
Ach er zijn heel veel mensen die ongepland zwanger worden en zeggen dat ze depil hoe netjes geslikt hebben. Vaak worden ze dan zwanger op voor hun het juiste moment. De relatie ging slecht, de man wil nog even wachten enz.... Er zijn echt wel mensen waarbij dat gebeurt, maar ik geloof het merendeel niet!
haha....ik vind het moeilijk te geloven....wijzijn gvd al maanden bezig en dan zou je een keer door de pil zwanger raken...en dat heel nederland....maar goed het kan blijkbaar en ik ga niet over die mensen oordelen