Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey jill....jij moet nog een dagje w8ten...of klopt je bnner niet?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hoop dat iedereen opgelucht is na het afschrijven van de frustraties :D

Ik heb gisteren en vandaag vruchtbaar slijm (eggwhite voor de FF dames) Maar mn ovu test zegt nog steeds negatief.
    Snap er dus allemaal niks meer van!
    Heb ook geen flauw idee hoeveel dagen voor je ovu je vruchtbaar slijm krijgt?
    Door het slijm geeft FF nu wel 2 vruchtbare dagen aan, maar of het zo is?

Mn ticker klopt in ieder geval niet meer, dat weet ik wel.
    De 28 dagen zal ik niet gaan halen helaas :(

Al mensen met positieve ovu testen?
    Of nog beter: positieve zwangerschapstesten?

3. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hoi lynn

volgens mij klopt mijn banner niet hoor heb nog geen kruis gekregen bij ff

wel een beetje spotting gehad dus doe voor de zekerheid wel een test voor ik op vakantie ga.
    temp is echt ontzettnd laag heb ik echt nog nooit gehad.

gr jill

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey ik heb ook dat slijm en zit volgens ff in mijn vruchtbare dagen ik zit op dag 11 dus wel zullen wel zien....Jill waar ga je op vakantie?

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Zo meiden ik wil nu ook!

Eva wanneer moet jij naar de gyn?

Nou wij moeten 24 juni naar de gyn, eerst een week wachten voor je wordt terug gebeld en daarna duurt het nog 6 weken voordat je er naar toe mag. Dan wordt er waarschijnlijk niet veel gedaan of misschien eventueel bloed geprikt en dan moet je weer dagen wachten op de uitslag.

Ik heb erg veel last van slijm en denk iedere keer dat ik ongi ben geworden, waardoor dat iedere keer weer een teleurstelling is. Ik heb steeds meer het idee dat er its mis is met mijn lichaam en dat dit niet goed gaat komen, overgang misschien? Kan dat op je 23ste? Ik maak mezelf helemaal gek. Verder zijn er bij mijn ouders allemaal dingen aan de hand waar je ook niet blij van wordt.

Dat was het zo'n beetje.

Jullie allemaal heel veel sterkte!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ach suhe meisje toch...ik hoop dat je gyn een WONDERPIL voor je heeft en dat je dan zo zwanger bent@!@

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey suhe,

Je hoeft daar niet bang voor te zijn want slijmerig slijm is gewoon vruchtbaar slijm mof je ei dan wel of niet springt dat ligt aan je lichaam maar ja zo zit ik ook...joh meis het komt ook met ons wel goed...wij worden ook mama!
    Net als alle andere meiden die ook rustig moeten afwachten...

Ik krijg binnen 2 weken een oproep voor de gyn dus ik meld het wel als ik meer weet maar de eerste stap is gezet...ik mag wel ondertussen proberen zwanger te worden dus ik ga daar vrolijk mee door...en meis dat moet je ook gewoon doen en opgelucht zijn dat er naar wordt gekeken je meer informatie krijgt!

Het is een hele stap naar de gyn dat vind ik ook want ik krijg het gevoel dat ik niet uit mezelf zwanger kan worden maar dan maar liever met wat hulp dan 5 jaar aan klooien.....ja toch?

Blijf positief hoe moeilijk dat soms ook is...ik geloof dat we allemaal een kindje krijgen....

liefs Eva

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi bedankt voor het snelle reageren!

Ik zit weleens te denken dat ik ik meteen zwanger was geworden, ik dan in juni had moeten bevallen, maar helaas, helaas...

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah zo zit ik ook....ik had zelfs en circel in mijn agenda in september.....ik wil ZOOOOO graag....

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Oh meiden...we willen allemaal graag en onze tijd komt nog wel...we zijn gelukkig vrij jong ermee begonnen dus we hebben noog 10.00000 kansen...en dat moet je ook als iets goeds zien!

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Daar ben ik ook erg blij mee, wat als we gewacht hadden tot na ons dertigste?! Hoezo allemaal vooroordelen over jong moeder worden?!

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Inderdaad suhe zo moet je het bekijken en als het dan wat langer duurt nou ja je hebt nog een aantal jaar....ook al wil je dolgraag.... soms wordt wachten beloond met iets super moois en in al onze gevallen wordt dat een super mooi klein bebytje hihi....wees trots op jezelf als je in de spiegel kijkt en probeer er vertrouwen in te hebben dat ook jij de liefde van een kindje mag ontvangen....dat is erg belangrijk!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    eva wil je mijn huisje zien?
    dan moet je ff op hyves kijken....

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja meiden, we zijn er op tijd bij. Kan me wel voorstellen dat je het heel graag wil als je allang bezig bent om zwanger te worden. Ik wil het ook graag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar voor ons is dit ronde 2. Dus vergeleken bij andere ben ik nog maar een groentje qua zwanger proberen te worden. Ik weet dat de gemiddelde stellen er 6 tot 12 maanden over doen voordat ze zwanger zijn. Daar hou ik me dan ook maar aan vast. Probeer ook positief te blijven, maar dat valt niet altijd mee!

X Esther

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Fijne avond nog ik ga de film 'kite runner' afkijken.

Doeiii

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey meiden we zijn er inderdaad snel bij maar na 8 maanden begin ik ook wel eens te balen hoor...maar ja we zien het allemaal wel...laten we gewoon positief blijven en er het beste van maken....we leven en hebben allemaal een lieve vriend(hoop ik) en op zich een mooi leven zo....tuurlijk we willen allemaal kleine onsjes zien maar die komen...stay positive girls....

veel liefs en dikke kussen en knuffels....eef

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik denk dat het niet uitmaakt in welke ronde je zit.
    Wanneer je eenmaal besloten hebt om voor kinderen te gaan, dan is elke ongesteldheid er 1 teveel.

Ik heb vandaag voor de 2e dag vruchtbaar slijm en hoop dat mn ovu test morgen positief is. Mocht dat zo zijn, dan ben ik echt trots op mn lichaam :D
    Na 10 jaar de pil slikken toch een redelijk normale cyclus en alle lichamelijke symptomen zijn er gewoon. Vind dat toch best goed dan!
    Maar goed, even afwachten dus (doe niet anders :) )

Wat heeft je ovu test vandaag gedaan EvaMariah?

18. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    hoi meiden

@ ik ga naar gran canaria op vakantie.

suhe ik ga voor je duimen meid dat ze idd een wonderpil voor je hebben.
    het is gewoon kl*te allemaal als je het wilt dan wil je het gewoon het liefst meteen.
    me vriendin is hoogzwanger en ik ging babyspullen kijken,stond ik achter een supermooie kinderwagen kon ik wel door de grond zakken van teleurstelling waarom het mij niet wordt gegunt.
    uiteindelijk zullen we hopelijk wel aan de beurt komen.

gr jill

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal hoe is het hier?

@lynn ff gespeikt op je hyves super huis heb jij :)

@ jill hele fijne vakantie

@eva goed van je meid positief blijven :) maar doe jij bijna altijd wel

@desiree kon jij vandaag of iets nou niet testen of zit ik fout?

@suhe nog niet ongi ? pfff dat is allang overtijd

@dreamer hopelijk snel een posi ovulatie test!

zo en wie ik vergeten ben HOOOOIII :)

hier gaat alles goed.. ben laatste tijd snel emotioneel ;) gisteren heeft alysia haar eerste echt elosse stapjes gedaan de hele avond in tranen gezeten wat ze word nu zo groot..

verder roep me vriend elke dag dat ik zwanger ben ;) hoop dat hij gelijk heeft... ik zelf weet het niet me lichaam is zich goed voor de gek aan het houden... de ene keer heb ik ongi buikpiijn maar nu voel ik helemaal niks nergens last van dus ik weet het niet en wacht maar af.... ben namelijk wel eens benieuwd of ik uberhaut wel een eisprong heb gehad of niet :)

zo verder is het gewoon slecht weer :( en geven ze onweer op en BBBBBBRRRRRRRRRRRRRR ben daar heel erg bang voor dus hopeijk komt het gewoon niet en zo wel pas als je me vriend vanavond thuis is ;)

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej natas....maar datwaren de foto's van de oude situatie....ik heb er nu de goede op staan...moet je maar even kijken....hoe is het hiet verder?

Deel Deze Pagina