Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

Ik zie dat er relatief veel meiden zijn die jong moeder (willen) worden.
    Mijn vriend en ik gaan er ook voor en ben in november gestopt met de pil.
    Ik heb het nog tegen niemand verteld omdat veel mensen in de omgeving vaak zeggen dat we nog jong zijn en dat we nog wat jaren moeten 'genieten'
    Hebben nog meer mensen heirmee te maken?

Groetjes

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    C'est moi!

Ik ben zo blij dat dit forum er is, daar kan ik lekker mijn 'ei' kwijt ;) Haha! Wij zijn er als enigen mee bezig op dit moment, dus het zal wel schrikken zijn als we het eventuele blijde nieuws zullen vertellen!

Ik vind het wel super dat er meer jonge moeders zijn hoor! :D

Succes en ik hoop dat het snel raak is voor je!

3. Ja denk bij ons ook. Maar aan de andere kant, we hebben eigenlijk alles op een rijtje. Hebben allebei een vaste baan, een huis gekocht en een auto voor de deur. Dus het practische is alles geregeld. Ik vindt het wel leuk allemaal :)

Jij ook heel veel succes. Spannend allemaal

4. Wanneer ben je gestopt met de pil?

5. ik ben ook jong maar mijn man is ouder en mijn vriendinnen ook.. dus.. ik ben er niet als enige mee bezig..

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Gewoon zeggen dat je op latere leeftijd ook nog prima kan genieten als de kinderen ouder zijn en voor zich zelf kunnen zorgen ;) ....

Niemand weet dat wij gestopt zijn met de pil en dat blijft voorlopig ook zo...Wij zijn ook in november gestopt ...

7. Juweeltje wat leuk!
    Wij hebbe het ook nog tegen niemand gezegd. Zo krijg je ook geen vragen mocht het eventueel niet lukken.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben ook jong maar kom uit een wat kleiner dorp en je ziet hier toch dat veel mensen jong trouwen en kinderen krijgen, dus val ik niet zo op.

Wel zouden een aantal vriendinnen het raar vinden, zij zijn nog vrijgezel en gaan wekelijks stappen dus totaal niet met kinderen bezig. Maar goed dat komt voor hun ook nog wel en ik voel me er nu klaar voor.

Heb eigenlijk altijd al geroepen jong kinderen te willen maar helaas wil het nog niet echt lukken...

9. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Idd... En zo komt de tijd dat je het het gaat vertellen over de zwangerschap ook nog als een verrassing ;)... Ben benieuwd waneer ik ongi wordt of nou liever niet natuurlijk ;)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben 21 oktober gestopt met de pil! Zit nu nog op het 'wachtbankje'! :) En jij?

11. Ik ben net de tweede ronde ingegaan. 4 november gestopt met de pil en daarna pilorgi. Dinsdag klaar met ontpillen en is de tweede ronde aangebbroken. Ben alleen in afwachting hoe lang het deze maand allemaal duurt en hoe het zit met de regelmaat. We wachten af

12. pilongi bedoel ik ;)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ontpillen kan best even duren trouwens! Zie mijn banner! Haha! Zit op dag 50 vandaag :(

Haha, pilorgie! ;) :)

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik was zelfs 24 toen ik zwanger was van prachtige Myrna, nu is zij 6 jaar, dus was niet zo erg jong vond ik, ik vind zo geweldig :D ! Ik was dus bevallen toen ik net 25 was ;)

15. Ja heb ik gezien maar was blij dat het bij mij de eerste ronde maar 34 dagen geduurd heeft. Wil natuurlijk niet zeggen dat het deze maand niet langer is.

dat afwachten is niks he...

Vindt het wel leuk dat er meer jonge moeders zijn, voelde me altijd maar alleen. Hier in mijn omgeving heeft niemand van onze vrienden jong kinderen

16. Ey Linka! gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wordt in april 25 dus mocht het een beetje opschieten ben ik ook 25 als ik mneerste kindje heb.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik duim hard voor je ;) En dank je ;)

18. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0

Zo jemig .. Daar wordt je ook niet blij van :( ...

19. ik ben 19 en ben november met de pil gestopt en we proberen nu zwanger te worden. ben wel heel jong dus om moeder te worden maar ik heb dit eigenlijk al mijn hele leven gewild en nu zijn er eindelijk de financiele mogelijkheden voor. Ik woon nu iets langer dan een halfjaar samen met mijn vriend maar we willen het allebei heel graag en we gaan ervoor :) ik heb het ook nog niet aan iemand durven te vertellen en al helemaal niet aan mijn ouders...blijf toch bang dat ze het afkeuren omdat ik nog zo jong ben :oops:

20. Ze zullen het niet direct afkeuren maar zijn antuurlijk bezorgd dat je nog jong bent en bang dat je niet weet wat voor een werk het is. Daar blijven het ook ouders voor ;)

Maar ze staan zeker achter je en genieten even hard met je mee als het zover is!

Deel Deze Pagina