Ik heb continu een soort van ongesteldheidsgevoel. Het is een beetje een zeurderig gevoel. Is dit het groeien van je baarmoeder of moet ik me zorgen maken?
Maak je geen zorgen meid, dit is t oprekken van de banden waar je baarmoeder "aanhangt". Heel veel zwangere vrouwen hebben hier in het begin last van. Succes!
Ik denk dat het normaal is. Ik heb dat gevoel ook een paar weken gehad in het begin. Zelfs nu (de laatse dagen) komt het gevoel van ongesteldheid regelmatig terug. Ik heb ook gehoord dat het je baarmoeder is die groeit. Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken! Met mijn babytje is ook alles in orde!
Ik heb er ook een paar weken last van gehad, ongeveer tot de 10e week, maak je dus geen zorgen! Groetjes, Anakin.
Dank je wel voor jullie reacties. Het stelt me wel erg gerust. Ik ga lekker genieten van mijn krampjes: een teken dat het goed aan het groeien is!
Ik had het in het begin enorm. Na 12 weken werd het minder maar soms heb ik het nog een paar uurtjes. Schijnt normaal te zijn. Inderdaad het groeien van de baarmoeder. Het is alleen raar dat je iets voelt wat lijkt op hetgeen wat je nu het laatst wil. Je kunt ook op deze site zoeken op buikpijn bij b.v. het verloskundige forum. Dan merk je dat het heel vaak voorkomt.
Een vriendin van me heeft 4 zwangerschappen voldragen en 3 miskramen gehad en die zegt altijd bij de miskramen had ze geen steekjes en krampjes en bij de voldragen zwangerschappen wel, dus ik zie mijn buikpijntjes maar gewoon als positief