He, wat handig zo'n onderwerp. Weet iemand hoe het zit om op wintersport te gaan als je net zwanger bent?
Ik heb wel eens gezlezen dat skiën wordt afgeraden als je zwanger bent. Nu ga ik in Maart ook skiën. Ik hoop dat ik alleen maar een weekje op een zonovergoten terras mag zitten, met een boek
skieen wordt niet afgeraden! Je moet alleen even kijken naar de hoogte....boven de 1500meter is de uchtdruk te hoog en zou het beebje wat zuurstofgebrek KUNNEN krijgen. Met vallen heeft het alleen wat te maken in de laatste 2 maanden, daarvoor zit het veel te diep in je buik en zit het veilig!
dank jullie wel voor de snelle reactie. ook heel nuttig te weten dat het boven de 1500 meter niet echt aan te raden is! nou, ik zou graag annuleren omdat ik zwanger ben hoor! hoe lang zijn jullie al bezig?
Hahahah ja ik ook! Wij zitten pas in ronde 2 maar heb al weinig geduld meer over! Wij gaan nooit op wintersport dus daar kan ik je niet bij helpen! Ik ga lekker van de zon genieten!
Lekker gaan meid! Ten eerste je bent nog niet zwanger en al ben je wel zwanger kan het echt geen kwaad hoor. Wel idd goed opletten met eten en drinken, zit je in een luxe resort of in een simpel hotelletje? Ik denk altijd maar zo in Mexico lopen ook zwangere vrouwen en die krijgen ook gezonde kinderen. Sommige mensen gaan er wel erg bekrompen mee om vind ik. Wij zijn in Juni terug gekomen uit Playa del Carmen, het is een schitteren land met hele lieve mensen! Geniet er lekker van!
Wij gaan ook naar playa del carmen net onder cancun! We hebben een luxe resort Carasol heet het geloof ik! Geweldig!
Playa del Carmen is echt heel erg mooi, witte stranden blauwe zee. Wij zaten in het resort Porto Real was ook echt heel erg luxe. Als je een leuke excursie wilt doen moet je met dolfijnen gaan zwemmen, dat is echt prachtig, maar denk eraan als je zwanger bent mag dat niet! Vrouwtjes dolfijnen schijnen al in een heel vroeg stadium in je zwangerschap door te hebben dat je zwanger bent en willen jouw dan continu beschermen door rondjes om je heen te zwemmen, wel schattig maar niet echt handig. Ook is het park X-caret erg leuk!
Leuk! Dolfijnen zwemmen heb ik al eens gedaan dus dat sla ik over! Maar goeie tips. heb van het reisbureau een boek gejregen met vanalles over mexico dus zal me er eens in verdiepen!
Voor iedereen die hoop tzwanger op vakantie te gaan, voor je eigen gevoel kun je hettelefoonnummer en adres van een nederlandse kliniek og nederlandse arts meenemen. Dit voor mocht er iets mis gaan je naar een goede arts kan die je ook kan verstaan. Wij zijn naar 2 maal naar Turkije geweest (toen ik zwanger was van de 1e en 3e) Met zo'n adres voel je je in ieder geval veiliger.
Je hebt er niets aan, maar ik ken heel veel mensen die juist na een vakantie of weekendje weg zwanger worden Veel plezier dus 8)