Hallo dames. Wat houd een Innesteldag nou presies in ik kan nergens een duidelijk antwoord krijgen ik ben nu 3 maanden bezig met klussen en moet over 7 dagen mijn menstuatie krijgen. Maar weten jullie presies en wat je dan merk als je een Innesteldag hebt. Dikke zoen Jaim
Als je je ei heb gehad is het 5 dagen erna. Dat is dan dat als je eitje bevrucht is dat hij zich in je baarmoeder nestelt. Sommige merken er niks van sommige weer wel.
Als je je ei heb gehad is het 5 dagen erna. Dat is dan dat als je eitje bevrucht is dat hij zich in je baarmoeder nestelt. Sommige merken er niks van sommige weer wel.
Ja want ik zou dan de 13 2 dagen geleden dat krijgen en toen ben ik me heel griepig gaan voelen Vanacht werd ik kots misselijk wakker en zweten. Maar ja zal wel toevallig zijn. Iedergeval bedankt
ja maa als ik de 13e die dag zou moeten hebben kan het zijn dat het langer duurt? want ik ben nu 2 dagen beetje ziek achtig
Innesteling hoeft niet perse 5 dagen na je eisprong hoor. Kan tussen 5 en 10 dagen. En ze geven hier maar een indicatie van tijd enzo he.. Want je kan ook 10 dagen voor je nod een eisprong hebben, het is per persoon verschillend. Je hoeft niet persee 14 dagen voor je nod een eisprong te hebben. Of als je een nette cyclus hebt van 28 dagen ook niet op dag 15 een eisprong te hebben.
Ja idd ik heb een cyclus van 28 dagen ook toen ik net gestopt was met de pil werd ik gewoon weer netjes so als altijd. Maar ik heb wel vakker gedacht dat het zo was. Maar omdat ik gister al niet lekker was en vanacht wakker werd misselijk onwijs, en vandaag moe. Iedergeval bedankt voor je reactiej
Hai meid, Ik heb precies hetzelfde dillemma. Ben na de (eventuele) innesteling me ook anders gaan voelen. Onwijze pijn aan mij borsten (de aders lopen erdoorheen) en steken in mijn onderbuik....soms rechts soms links. Verder heb ik erge last van maagzuur na alles wat ik gegeten heb. (niet overgeven) ik heb er goeie hoop op dat ik deze maand eindelijk zwanger ben. Ik hoop voor jou ook. Groetjes Debby
Hoi Debby, je klachten komen mij heel bekend voor! Ik hoop voor je dat je straks super-positief test! Groetjes Delilah
Haj debby ja ik hoop het voor je Ja ik hoop elkemaand weer wij lopen presies het zelfde met onze cyclus. Ja Ik ga als sraks de 4 maand in en hoop nou echt dat snel gaat komen heb net een nieuw huis met een extra kamer dus kom maar op ik hoor het van je
@ mamaFleur, het kan ook erg misleidend zijn denk ik, veel vrouwen voelen van alles geloven echt dat ze zwanger zijn en worden steeds teleurgesteld...
het stomme en onezeker is dat je inderdaad van alles kan voelen en toch niet zwanger bent of je voelt niks en toch zwanger. Ook kan je idd gewoon buikgriep hebben of wat dan ook. Ik heb eigenlijk bij al mijn zwangerschappen me niet zwanger gevoelt, ik had eigenlijk geen ander gevoel dan dat ik gewoon ongi ging worden. Maar deze keer heb ik ook weinig hoop hoor meiden
Mama, je moet altijd hoop houden hoor! Proberen niet gefrustreerd ermee om te gaan maar hoop mag je wel hebben toch, het kan zomaar raak zijn!
ja je hebt gelijk je moet gewoon hoop houden maar het kan bijna niet raak zijn eigenlijk omdat we waarschijnlijk te laat waren en het niet echt volledig hebben gedaan maar goed we zullen zien
Idd we moeten met ze allen hoop houden dat is het beste. Maar heel toervallig belt me moeder net op.. Van ja ik heb gedroomd dat je een kindje had en dat je vriend heel streng was dat iedereen zij haden moest wassen en zo. Dus Mischien is een teken . whahah spanned