Late eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Keti2, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames.

Vandaag zit ik op dag 14 van mijn cyclus van 25 dagen en heb nog geen eisprong kunnen vinden met ovu testen, denk ik.

Afgelopen woensdag ben ik bij de gyn geweest voor controle ivm vmk vorige maand. Heb met menstruatie wat kleine stolsels velrolen en het rommelde nog wat in mijk buik dus toch voor alle zekerheid laten checken.
    Nou wist de gyn mij te vertellen dat alles goed uitzag. Geen stolsels, eiestokken zagen goed uit, baatmoederslijmvlies was 6mm wat volgens de gyn goed was. Ze zei het was aanloopfase en ze zag mooi 3 lagen. Ook zag ze het eitje die zou gaan springen. Ik vroeg haar wel of de bms niet te dun was aangezien ik mijn eisprong de volgende dag of de dag erna verwachtte. Ze zei van niet en dat het goed zou kunnen dat ik binnen 2 dagen eisprong zou hebben.

Nou ben ik sinds maandag met ovulatietesten aan het testen maar nog geen knallende test gehad. Vandaag had ik rond 12 uur geloof ik wel een goede test maar toen ik vanavond om 6 uur weer teste was die een stuk lichter. Ook teste ik met cb digitaal en die was ook negatief.

Helaas heb ik de gyn niet gevraagd hoe groot mijn ei was en wanneer die nou zou gaan springen.

Wat denken jullie? Zou ik mijn ei later krijgen al heb ik een cyclus van 25 dagen. En wat vinden jullie van dat bms verhaal en de dikte ervan icm naderende eisprong?

Baal zo erg dat ik de gyn niet duidelijk heb gevraagd wanneer de ei zou springen en hoe groot die was pfff

2. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Dit is de foto van de test van 12 uur. Wat denken jullie. Test van 6 uur was weer lichter.

Bijgevoegde bestanden:

3. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    Ik denk piek gemist

4. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Hoe lang duurt een piek? Is het maar even? Bv in de nacht?

5. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Dat verschilt per vrouw. Ik had altijd maar een korte piek. Je ei springt binnen nu en 48 uur. Dus ik zou t voor de zekerheid gezellig maken.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kan aan mijn ogen liggen hoor maar deze ovu is toch knal positief???
    De linkerstreep (is teststreep) is donkerder dan de controlestreep.

Dus gisteren je piek en je eisprong is dan vandaag of morgen :)

Dus een wat langere cyclus deze keer wat komt door je mk van vorige maand ;)

7. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Ja ik twijfel omdat ik wel eens knallendere test heb gehad en omdat die 6 uur later weer lichter was. Had die dan niet komende 24 tot 48 uur positief moeten zijn geweest? Ook de cb was negatief 6 uur later. Geen smiley.

8. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Sluit me bij Rogijuli aan. De test is positief dus eisprong binnen 48 uur erna.
    Inderdaad kan je cyclus door de vmk nu wat langer zijn, komt vaker voor

9. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Net weer een cb test gedaan en geen smiley. Nou snap ik er dus niks meer van:(

Jullie wel?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Weet jij hoe ovu testen werken???

Je krijgt 1x een piek. Dit laat zich 1 of soms 2 dagen zien op de test als knaller.
    Daarna krijg je dus weer een negatieve ovutest.
    Dus nee..... een ovu test blijft niet positief totdat het eitje gesprongen is.
    Waarschijnlijk was je ovutest op vrijdagavond 23 uur ook al positief, maar heb je dat niet gemerkt omdat je op vrijdag om 18 uur voor het laatst getest had.

Dat de test dus nu negatief is is hartstikke normaal.
    Je ei springt vandaag of morgen dus.

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  11. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Aha oke. Ben weer wat gerustgesteld. Dankjewel. Heb eerder nooit ovu testen gebruikt. Sinds de miskraam merk ik dat ik erg onzeker ben geworden.

Vinden jullie het ook normaal dat de bms 6mm was 4/5 dagen voor eisprong? Enig idee hoe snel deze groeit?

12. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Iemand?

13. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Vanaf 7 mm bij eisprong is normaal dacht ik. En kan geloof ik 1 mm per dag groeien. Bovendien nestelt vruchtje pas in na enkele dag na eisprong en dan is ie weer een stuk dikker. Dus denk dat het goed is! Niet twijfelen.

14. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Ow oke. Dankjewel

Deel Deze Pagina