Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus. Ben begin deze cyclus begonnen met etos zwanger worden. Ik ben hiermee begonnen omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben Ik heb de hele cyclus om de dag geklust. Op dag 16 had ik steekjes linksonder in mijn buik. Leek wel alsof het in mijn eileider of ergens daar was. Dit duurde een paar minuten Op dag 17 had ik diezelfde steekjes maar dan rechtsonder in mijn buik. Op dag 18 ( vanmorgen ) had ik deze weer rechtsonder. Weet iemand wat deze steekjes kunnen betekenen? Ik dacht in het begin mijn eisprong misschien. Ik weet niet hoe dit voelt.. Maar ik heb het aan allebei de kanten dus gehad. Dus ik weet het niet.. Weten jullie wat dit kan zijn? Wordt hier echt niet wijs uit.
Als ik dit zo lees denk ik ook aan een eisprong.. Maar tsja het kan ook zomaar wat anders zijn haha. Kan je helaas niet verder helpen.
Weet verder niemand iets? Eisprong duurt toch niet 3 dagen. Dus weet niet waarom ik die steekjes elke dag krijg. Ik krijg die trouwens wanneer ik rustig zit of lig.
Mijn ei pijn duurt wel een paar dagen, een dag 0f 2 ervoor en een paar dagen erna...misschien toch je ei?
Ik denk ook het het je eisprong is, voor innestelling is het denk ik nog te vroeg.. Gebruik je geen ovu testen of temp je?
Nou, toen ik was zwanger was heb ik vrij lang last gehad van de innesteling! Je moet misschien nog even afwachten...
Ik gebruik geen ovu testen , gewoon omdat ik geen idee had wanneer ik mijn ei ongeveer moest krijgen omdat mijn vorige cyclussen nogal verschillend waren. Maar toen slikte ik nog geen etos zwanger worden, dus misschien dat het deze x wat korter is. Want als ik nu mijn ei zou hebben, zou etos wel zn werk hebben gedaan want dat betekent dat mijn cyclus korter is geworden. Maar als het mijn ei is.. is het dan niet raar dat ik het de eerste kant aan de linkerkant voelde en daarna aan de rechterkant?
Tempen heb ik geprobeerd, maar ik had soms dagen dat ik geen tijd had om te tempen, of ik sliep niet thuis. Dus dan zou ik zoiezo geen overzicht kunnen hebben