Hoi, een klein vraagje. Is een nierontsteking gevaarlijk tijdens zwangerschap? Ik weet dat een blaasontsteking geen gevolgen heeft voor het kindje maar hoe zit dat met nierinfectie? Ik ben de hele dag door misselijk en een schuimende, vreemdruikende urine (sorry). dit zijn ook de symptomen van nierinfectie. Morgen ga ik gelijk naar de huisarts, maar maak me nu erg ongerust aangezien ik nu zwanger ben. groetjes
hoi, als je er op tijd bij bent is er niets aan de hand hoor, alleen als je er heel ziek van bent dan kan het zijn dat je eigen nieren niet goed werken en dat kan eventueel wel invloed hebben. Op tijd beginnen met een goede antibioticakuur en de kuur helemaal afmaken. Veel drinken is ook heel belangrijk, daar kun je nu al mee beginnen. Mirjam
Hoi Mirjam, Vandaag naar de huisarts geweest met urine en ik heb sowieso een blaasontsteking. Of ik ook nierontsteking heb hoor ik pas over drie dagen. Vandaag ga ik beginnen met antibioticakuur. Ik ben echt bang voor een nierinfectie. Namelijk ongemerkt te lang gelopen met de blaasontsteking. maarja we zullen het zien. Erg bedankt voor je antwoord in ieder geval! Alev