Nou meiden daar is die dan ons klets topic, oftewel; het klaar om zwanger te worden (prêt a pregnant)klets topic!
Ik ben der!!!!! Hoe gaat het met nu met je? Heb je je teleurstelling een beetje weg kunnen poetsen?? Ik ga zo de stad even in. Even wat anders aan mijn hoofd
ja gaat wel , af en toe een vlaag baal ! haha.. maar ik ben met me kerstmuziek hard aan me huis aan het poetsen, moet zeggen .. het werkt goed voor de afleiding haha en alles glimt :-D Veel plezier in de stad
Ha Dames, Ook ik ben der eindelijk, dank je ligakoekjuh voor de link... JA soms is dat dan lekker of poetsen of shoppen om even je gedachten te verzetten... Ik heb vanmorgen gewerkt en dadelijk weer, vanmiddag boodschappen ivm de kerstdagen, daarna huisje gepoetst en morgen moet ik ook werken 2 diensten... Ben zo moe, dus ga als ik maandag positief test even met mijn manager praten over deze diensten, want trek dat niet... Zou zo in slaap vallen op de bank, helaas ben ik bang mij te verslapen...
Jeetje lange werkdagen zeg ! werkse voor straks en je hebt gelijk je zal er goed aan doen om het over je werkuren te hebben vind het veel als ik het zo lees
Als je inderdaad bang bent om te gaan slapen omdat je je misschien zou gaan verslapen, dan ben je wel toe aan wat rust . Ik werk 4 dagen. Draai ongeveer 30 uur in de week, en vind dat prima. Ik houd mijn vrije dagen!! Hihi. En elke week lang weekend. Vrij, za en zo vrij!
Friesin, wat voor werk doe je? Ik heb de rust inderdaad wel nodig, maar helaas... Ligakoekjuh, Ja maak vooral gebroken diensten en heb 2 banen... Maandag en dinsdag ochtend voor thuiszorg 8.00 tot 12.30, daarna gastouder bij 3 pubers 11/11 (febr worden ze 12) en 13 van 14.14 tot 17.30 Woensdag vrij Donderdag ochtend 8.00 tot 13.00 Vrijdag ochtend 8.00 tot 12.30 en avond 18.00 tot 23.00 (vandaag geluk en om 21.30 al klaar) En dan om de week (dit weekend dus ook) Zaterdag ochtend 8.00 tot 13.00 en avond 18.00 tot 23.00 Als ik dat weekend heb ben ik echt gebroken en dan vooral omdat ik na de vrijdag avond dienst moeilijk slaap en slaap al zo slecht nu en moet er morgen weer om 6.00 uit... Ach ja komt goed hihi
Jeetje pittige rooster hoor. Geef je groot gelijk dat je even rond de tafel gaat zitten. Straks krijg je nog een burn out.. Ik werk in een sportzaak! Ma van 11 tot 6, di en woe van 10 tot 6 en do van 10 tot 21. Moet zeggen dat ik die donderdag verschrikkelijk lang vind, maar als ik jouw rooster bekijk, mag ik niet klagen!! Wel leuk wat je doet. Afwisselend en je bent veel onder de mensen. Dankbaar werk
Ja op zich is mijn werk wel leuk, maar eerlijk gezegd ben ik er niet meer zo enthousiast over... Want als planners niet kunnen plannen en jij de tirades krijgt, tja is niet prettig, vooral niet als je je niet zo prettig voelt als vanavond... Ben op zoek naar ander werk hihihi...
Ik begrijp je hoor!! Het is ook vrij hectisch je rooster! Hopelijk vind je gauw wat anders. Blijf je wel in hetzelfde vak? Of gaat je voorkeur ergens anders naar uit?
Ik heb hier voor op een zorgverzekeringskantoor gezeten, dat vond ik leuk om te doen, declaraties verwerken enz... Anders zou ik graag de kraamzorg in willen...
pearl amor je hebt zeker een druk schema ! ik werk ook 30 uur per week 4 dagen van 8 uur ook ik vindt dit wel prima 1 dag in de week vrij en in de weekenden werk ik niet, ook ik mag niet klagen.. en nu heerlijk vrij genomen tot het nieuwe jaar daar was ik echt even aan toe.
Vind het nu toch een beetje vervelend worden hoor.. Sinds gister weer temperatuur verhoging, net gemeten en ik zit nu op 37.2. Dik 5 dagen overtijd, maar nog steeds geen menstruatie klachten.. Ik snap der niks vaaaaaaaaaan!!!
Nou sinds gister hoor.. Afgelopen week rond 36.5 daarvoor een paar dagen rond de 37! Begrijp niet hoe het nu weer ineens zo hoog is. Het schommelt wel heel erg. Vanochtend weer getest, maar was negatief
Ligakoekjuh, lekker, stiekem jaloers Friesin, he balen dat je nog niet positief test... Ik durf gewoon niet te hopen op een positieve test na 19 maanden...
19 maanden.. Meid, ik heb echt respect voor je!! Als jij niet durft te hopen, dan doe ik het wel voor je En uhm verzekeringen, dat is wel iets anders dan wat je nu doet! Duizendpoot . Lopen de sollicitatie's al?
Ik heb pas sinds deze week een besluit genomen, dus ben nu aan het zoeken naar vacatures Haha ik heb ook op kinderdagverblijf gewerkt Ja 20 maanden zelfs al weer, precies vandaag... Nee durf echt niet meer te hopen... Lief van je om voor mij te hopen