ZW-klachten na "minimale ongi", maar ZW-test neg.?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NinaD, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hallo dames,

Ik hoop dat er dames zijn die mij wat meer duidelijkheid kunnen geven.
    Vorige week vrijdag had ik een vraag geplaatst over CB en KV testen. Uitslag van de CB was onduidelijk.
    Ik heb zaterdag 24 dec. (mijn NOD)weer een CB en KV test gedaan. CB was een lichte streep en geen lijn meer, dus ik helemaal blij, maaaaar in de loop van de dag kreeg ik een hele lichte bloeding. Ik dacht ongi:x, maar het bleef bij spoortjes bloed. Zaterdagavond kreeg wel opeens buikpijn die niet overging. Zondag werd mijn buikpijn nog erger en kreeg ook krampen erbij (nooit eerder gehad). Maar gek genoeg bleef de bloeding bij heel weinig. Afgelopen dagen nog steeds een gevoelige buik en elke dag 1-2 keer per dag spoortje bloed. Gisteren is de bloeding volledig gestopt.
    Ik heb de klachten van de afgelopen weken nog steeds:
    *zware borsten
    *pijnlijke rug
    *erg moe
    *emmotioneel
    *geen trek in eten enz enz

Ik heb meestal maar heel weinig klachten van mijn ongi's. Dag ervoor en de eerste dag voel ik me wat vermoeid en beetje rugpijn en dat is alles. Nooit eerder klachten gehad zoals nu.

Ik snap er niets van:(
    Ik had gehoopt op een "pseudo menstruatie" (=bloeding wanneer HCG nog niet hoog genoeg) is. Zodoende vanochtend toch weer een ZW-test gedaan, helaas neg.

Heeft iemand ervaring met zo'n situatie?
    Moet ik langer wachten met Zw-test na zo'n gekke bloeding?
    Ik zou het heel erg fijn vinden om ervaringen te horen:)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs,

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Klachten zegt niets, ik voelde elke maand een hoop maar als ik zwanger was juist niets.

Er kunnen een paar dingen zijn

Of je bent niet zwanger en je omgi was gewoon een keer anders (ik denk dat dit het geval is)
    Of je nod moet nog komen.

Als je test nega is en je nod was exht de 24ste, ben je zeker weten niet zwanger.

3. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi Marieke,

Dank je wel voor jouw snelle reactie!
    Heb je ook weleens na jouw ongi dit soort klachten blijven houden?
    Wanneer gingen die klachten weg?
    Mijn NOD was 24 dec., zodoende zal je gelijk hebben. Het is dat ik die klachten zo verwarrend vind.

Groetjes,

Deel Deze Pagina