Hallo, Wij zijn aan het proberen zwanger te worden van ons 5e kindje, het lijkt me leuk te kletsen met andere moeders met een groot gezin en een zwangerschapswens.. Groetjes!
heyhey wat een leuk idee om zo'n topic te starten. Ook wij zijn bezig om zwanger te worden van ons 6e kindje
Hoi Weegschaal, leuk dat je mee komt schrijven, ik heb alle dames uit het NOD topic met een wens voor 4e 5e en 6e kindje een berichtje gestuurd! Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Marente (nickname) 32 jaar en mama van 4 meisjes van 9,6,3 en 1 jaar oud. Ik had eerlijk gezegd vroeger nooit gedacht een groot gezin te willen, maar na nummer 2 bleef het kriebelen voor een derde, nr 3 kwam helaas pas na anderhalf jaar medische molen, vervolgens waren we ruim een jaar later gewenst maar totaal ongepland van nr 4.. Nu we 4 kindjes hebben, vind ik het heerlijk om zo'n groot gezin te hebben. We hebben zowel financieel, praktisch en voor ons gevoel nog ruimte voor eenn kindje erbij. Daarom een paar maanden geleden besloten voor een 5e te gaan. Spannend!
Leuk leuk..dit topic.. ik ga mee schrijven (haha proberen)...wij zitten in ronde 1 na de vmk, de 3e ronde na een mk van bijna 11 wk. maandag vermoedelijk NOD.. verwacht niet dat onze wens deze keer uitgaat komen..maar hoop wel van heeeeeel snel.. wij gaan voor een 4e kindje.
Eigenlijk zitten wij ook in ronde 1 want we besloten het vorige maand wel om ervoor te gaan maar toen waren de vruchtbare dagen alweer voorbij Ik ben een mama van 5 kindjes en ben 40 jaar. Onze kinderen zijn : 13, 10, 7, 4 en 9 mnd oud en nu hopen we op een nummertje 6 ! Volgens mij moet je er ook écht voor geboren zijn, hahahaha. Bij sommige mama's en papa's blijft het kriebelen. Bij de jongste was het meteen raak maar was ik er lang niet zo mee bezig als nu. moet 5 febr. mijn NOD krijgen, dat wordt afwachten en plaatsnemen op het wachtbankje
Welkom dames!! Want spannend weegscyaal, mijn NOD is ook rond 4/5 februari (ik weet niet precies welke dag ik precies mijn eisprong heb gehad). Spannend!!
Bedankt voor de uitnodiging! Ik ben troela 27 jaar en trotse mama van 3 kinderen van 4, 6 en 8 jaar. Ik hoop dit jaar zwanger te mogen raken van ons 4e wondertje. Nooit gedacht dat ik zoveel kinderen zou krijgen. Vroeger zei ik wel dat ik wel 6 kinderen wou hebben, maar na me 2 jongens voelde ik me wel compleet. Tot me man na 6 maanden na de 2 weer kwam dat ie nog wel een kindje wou. Ik moest even aan het idee wennen, maar na een paar maanden was ik zwanger en helemaal happy. Bij haar zei ik dat het de laatste zou zijn. Zo voelde het wel voor mij. Na de bevalling dacht ik dat ook nog. Tot het na een paar maanden begon te kriebelen. We zijn 4 jaar aan het dubben geweest, tussendoor nog een onverwachtse vmk gehad. EN dat versterkte alleen maar meer me gevoel dat ik echt nog een 4e kindje wil. Me man wou eerst niet meer, maar na veel praten gaf ie toe dat ie wel wil, maar niet zo goed durft. Ben nu druk met afvallen bezig, omdat ik toch wel veeeeeeel te zwaar ben, en ik wel een beetje gezond de laatste zwangerschap wil in gaan. Het liefst ga ik nu echt voor 6 kinderen, maar zover ga ik me man echt niet krijgen. Plus financieel gaan we dat niet halen. Stiekem hoop ik dat we een tweeling mogen krijgen, dan heb ik er alsnog 5 en zo niet, is 4 ook zeker prima. Vind het heerlijk om een groot gezin te hebben, de gezelligheid, de drukte, de liefde die je van ze ontvangt, elke dag weer een volle tafel, en elke dag die lieve smoeltjes weer die je dag goed maken. Mensen verklaren me voor gek dat ik zo groot gezin wil, maar dat boeit me niet. Als wij maar gelukkig zijn! Zo das mijn verhaal beetje lang geworden sorry!!
Hoi Dames, Marente bedankt voor je uitnodiging , leuk! Wij zitten nu in ronde 8 voor een 4e kindje. Als ik het goed heb volgens mijn ovutesten en mijn pijntjes heb ik vandaag mijn eisprong gehad. Nod dus 13 februari. Nou dat zou een mooi valentijnscadeautje zijn toch?
Ohhhhhhhh meiden, gezellig he zo'n groot gezin. Het enige nadeel wat ik eraan ondervind is als er een virus heerst.......eer het virus ons huis uit is, zijn we een dikke anderhalve, 2 weken verder.....zoals afgelopen week werden we hier overspoeld met de buikgriep....Brrrrr, als ik ergens niet tegen kan is het spugen....tja, en dan ben je met een groot gezin wel ff bezig Gelukkig overheerst het mooie en gezellige natuurlijk en daar doen we het toch voor, niet?
Dat is hier met 3 ook al zo. Als de een ziek is, kunnen we er een donder op zeggen dat de rest erachter komt. Maar me man en ik ontspringen meestal de dans, behalve in de kerstvakantie toen moesten wij er ook echt aan geloven helaas...
Ik ben de afgelopen week de dans niet ontsprongen......ik kreeg de buikgriep toen de kids alweer aan de beterende hand waren. Bahhh wat voelde ik me lamlendig. gelukkig was het maar iets voor één dag, daarna ging het wel weer. Ik was zo beroerd, kon nog amper op mijn benen staan en kon niet eens gaan liggen want de kids moesten verzorgd worden, vooral de 2 kleinste......pfff, was even afzien en was ook heel erg blij dat manlief thuiskwam, toen ben ik onder het dekentje gekropen op de bank en heb ik een paar uur kunnen ziek vieren
Moeders mogen/kunnen niet ziek zijn Gelukkig valt het hier wel mee met ziek zijn. Vaak wel de verkoudheden maar echte griep valt wel mee. Alleen de jongste die pikt wel alles op. De middelste ook wel, maar die is er met 1 of 2 dagen weer vanaf. Onze jongste heeft elk jaar wel een paar keer een longontsteking te pakken Het wordt tijd dat het mooi weer wordt
Hallo allemaal, ik kom ook gezellig meeschrijven! Ik ben Babs, 34 jaar en heb uit mijn vorige relatie 4 kinderen, 3 jongens van 12, 11 en 9 jaar en een meisje van 6 jaar. Mijn vriend (35) heeft een dochter van 4 maar die ziet hij helaas nooit. Samen zouden wij heel graag een kindje van ons beide erbij willen hebben, we zitten nu in de 6de ronde. Van mijn andere kinderen was ik heel snel zwanger maar nu laat een zwangerschap op zich wachten dus het is iedere maand weer heel spannend. Ik meld me iedere maand weer aan bij een NOD topic maar schrijf daar niet echt mee omdat ik niet veel te melden heb vaak, bij de vorige zwangerschappen echter wel heel veel meegeschreven tijdens de zwangerschap, wat ik nu ook weer van plan ben haha. In onze omgeving zijn er maar een paar die weten dat we een kinderwens hebben, dus praat er eigenlijk verder met niemand over. Leuk om hier mee te kunnen kletsen! Groetjes Babs
Hoi Babs ( en anderen). Ik ben even wat minder actief geweest hier, inmiddels een nieuwe ronde in.. maar meteen ook twijfels mbt de timing door vakantie e.d. Kan zijn dat we nog even paar rondes overslaan, maar ik lees graag verder mee.
Ik schrijf helaas ook niet meer mee. De artsen hebben mij geadviseerd om niet aan een 4e zwangerschap meer te beginnen. Dit ivm zenuw in me rug die niet goed zit, als die verkeerd gaat schieten dan kan ik verlamd raken en in een rolstoel belanden. En dat is wel het laatste wat ik wil. Ik wil heeeeeel graag een 4e kindje, maar niet ten koste van me lichaam, hoe pijnlijk het ook is. Had het liever anders gezien, maar goed ik wil wel voor me kindjes blijven zorgen, die hebben hun moeder nodig. Ik zou wel heel egoistisch zijn als voor een kindje kies en het mis gaat met me lichaam. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen raken van een mooi wondertje. Geniet van jullie mooie grote gezinnen!! Liefsss
Dames....ik ben er weer met super nieuws... We verwachten in oktober ons 4e kindje...ik ben zooo blij...
Gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws . Ik hoop dat ik na dit weekend ook goed nieuws heb, maar verwacht ik niet omdat het voorgaande keren ook niet gelukt was... zou dus zelf heel raar opkijken als het dan toch zover zou zijn haha. Voel ook iedere keer weer vanalles... vorige keer zelfs beetje bloed verloren rond de verwachte innesteling, dacht echt dat ik een innestelingsbloeding had maar was vals alarm... Fijn weekend allemaal
Troelala21: Wat ontzettend jammer. Maar inderdaad je eigen lichaam gaat voor. Krulletje87: GEFELICITEERD! babsy78: Wanneer ga jij testen? Ik heb woensdag mijn NOD. Ga proberen tot donderdag te wachten met testen
Ik heb vanmorgen getest, negatief. Maar ook nog geen spoor van mijn menstruatie te bekennen... best frustrerend. Zit nu op dag 28 van mijn cyclus en 26 was tot nu toe na het stoppen met de pil mijn langste cyclus. Afwachten dus!