Hele rare cyclus? Wie ook meegemaakt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tattooedm, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tattooedm

Tattooedm Lid

18 mrt 2013
    19
    0
    1
    Hallo,

Ik snap mijn lichaam even helemaal niet meer...
    Vorige rond voor het eerst ovulatie testen gebruikt en mijn wi toen netjes gevonden. 13 dagen later werd ik in de nacht ongesteld. Gebeurt me normaal nooit, is altijd als ik naar de wc ga sochtend, en het was ook vrij veel bloed. Mijn pyjama was rood (sorry voor de details) wat ik ook normaal niet heb. Eerste dag is altijd maar een klein beetje.
    Ik heb altijd 5 dagen ongi, de laatste 2 veel minder. En altijd veel stolsels.
    Nu niets van dit alles. Leek wel water. Heel waterig rood bloed. En na 2 dagen eigenlijk wel klaar, maar bruin bloed bleef nog wel 3/4 dagen aanhouden. Ook geen kramp of andere verschijnselen die ik normaal wel heb.
    Op dag 5 van mijn ongi test gedaan (komt in mijn familie voor om toch ongesteld te worden tijdens zwangerschap) die was omowit. Nu paar dagen later krijg ik enorme last van mijn borsten. Ze voelen zwaar en pijnlijk. Heb nog miet begonnen met ovutesten want mijn cyclus is altijd 30 tot 34 dagen en zit nu pas op dag 8.

Snap er even niets meer van.
    Ben al meer dan een jaar geleden gestopt met de pil...
    :(

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Misschien nog een keer testen vandaag? Vooral omdat het in je familie voorkomt dat de 'menstruatie' doorbreekt tijdens zwangerschap.
    Indien de test weer negatief is kan je misschien vroeger beginnen met ovutesten. Succes!

3. Tattooedm

Tattooedm Lid

18 mrt 2013
    19
    0
    1
    Bedankt!

Heb geen zwangerschapstesten meer jn huis. Net voor de zekerheid maar even een ovulatietest. Die was in elk geval negatief.
    Misschien ga ik straks nog even een zwangerschapstest halen.
    Maar het lijkt me toch niet echt mogelijk om nog niets te zien op een test 5 dagen na nod..

Deel Deze Pagina