Heb op 6 maart mijn laatste pil geslikt, omdat we voor een tweede kindje willen gaan. Maar ik heb geen onttrekkingsbloeding gehad vorige week. Vrijdag voor de zekerheid een testje gedaan, maar die was (uiteraard) negatief. Net even contact gehad met de huisartsassistente en zij kwam met de term 'post pil amenorroe'. Dat wil zeggen, geen bloeding tijdens/na pilgebruik en dat kan tot 9 maanden duren. Iemand hetzelfde meegemaakt?
Ik heb dat ook gehad. Heeft 4 maanden geduurd en toen ronde 2 zwanger. Kreeg wel aanbod om ongi op een gegeven moment op te wekken met medicijnen maar dat bewust niet gedaan omdat ik wilde dat mijn lijf het zelf zou gaan oppakken
Oh, dat is netjes! Ik teken ervoor . Nee, zou ik zelf ook niet willen. Ik wacht rustig af totdat mijn lichaam het zelf oppakt. Bedankt!
Ik heb dit ook ooit gehad en toen ben ik 8 maanden niet ongesteld geweest. Heb er ook niks voor genomen want wilde dat mijn lichaam het zelf zou gaan doen. Ik wilde toen ook nog niet zwanger worden, maar switchen van pil. Was op dat moment wel bang dat ik daardoor in de toekomst misschien moeite zou hebben om zwanger te worden, maar bij mijn zoontje was het in de 2e ronde al raak (wel lange cyclussen)