zwanger worden en PAP3 (voor de 2e keer)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door buufke, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hoi Hoi,

Heb netjes een cyclus van 28 dagen dus mijn volgende NOD is op 10 mei, dus we lopen wel een beetje gelijk :) Kan over 11 dagen gaan beginnen met de ovulatietesten dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen!

Heel veel plezier volgende week en geniet ervan!!! Tot over 2 weken weer dan :)

Groetjes en werkse!!!

2. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo dames,
    Ook ik val binnen op julie forum.

Ik zocht op google en vond jullie onderwerp, wat compleet bij mijn probleem aansluit

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik pap3a heb. Mijn vriend en ik zijn 2 maanden aan het proberen om zwanger te worden en ik ben dec 2010 gestopt met 13 jaar pil slikken.

Nu blijkt dat ik jun 2010 al een uitslag had hpv 16 positief. huisarts is mij dit vergeten door te geven!!!

Maar goed, ik heb eind deze maand een afspraak bij de gyn. voor een scolpie. Alleen weet ik niet of het kwaad kan als ik nu al zwanger ben. Ik wil een gezond kindje en zelf ook nog leven als het kindje geboren is. Op jullie onderwerp lees ik 2 verschillende reacties hierop, dat het geen kwaad kan en dat geadviseerd wordt te wachten??

Tevens vraag ik me af of jullie deze klachten herkennen: opgeblazen buik, krampen de hele maand, buikpijn etc

3. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Heej meiden!

Ik heb een paar berichten gemist zie ik :$
    ..maar ik was er zelf natuurlijk ook even niet ;)
    Het ging niet zo goed met mijn ma dus ben veel bij haar geweest.

Zal ik jullie eens wat vertellen.. Ik had gister ongi moeten worden, maar niet dus...heb er een testje tegenaan gegooid.....en.....een heel vaag 2e streepje!! :D ik probeer natuurlijk niet te hard van stapel te lopen.....maar kan er niks aan doen, ben zooooo blij en hoop dat het raak is!!!! :p De kids en ik zijn nu ook even 3 dagen bij mij ma, we hebben toch lekker vakantie...en ik heb met mijn lieffie afgesproken pas weer te testen als ik terug thuis ben, dus morgen of overmorgen!! Duimen jullie voor mij mee?! ;)

Dikke knuf van een hele blije Niesje :)

4. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hoi Niesje,

Wat spannend!!!! En ze zeggen een streepje is een streepje, hoe vaag ook dus ik denk dat ik je al heel voorzichtig mag gaan feliciteren :D Vind het echt geweldig!!!! LEUK!!!

Ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad, dus je weet wat dat betekent hihi. Hopelijk heb ik over 2 weken dan ook een positieve test in mijn handen!

Laat je het nog even weten van het weekend, succes meid!

Groetjes,
    Angela

5. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo schatjes...ik heb al 2 posi-testjes :D (stiekem toch nog eens getest :p ik hield het niet meer ;) )
    Dus ik durf het nu wel te geloven!!! *blij*blij*blij*

Ohhhh, Alaye & Buufke en de andere dames natuurlijk ook,
    Ik hoop zo dat alles goed gaat en het bij jullie ook heel snel mag lukken :D

Morgenvroeg ga ik nog een testje wagen, ik heb er nog 2 liggen en ze moeten nu toch op hihi....ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!! ;)

Kuzz!

6. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    :D 3 op een rij......3 posi testjes :D dus ik heb net een afspraak bij de huisarts gemaakt, kan wel pas vrijdag terecht!
    Mijn geluk kan niet op!!!

7. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    VAN HARTE GEFELICITEERD NIESJE!!!

Ben blij om te horen dat je zwanger bent :D Hopelijk kan ik je ook snel goed nieuws brengen! Succes vrijdag ;)

8. buufke

buufke Actief lid

3 feb 2011
    130
    0
    0
    Brabant
    Niesje!!! GEFELICITEERD!!!!!! Wat een superleuk nieuws!!!
    Ben zoo blij voor je, hopen dat ie lekker blijft "plakken" en dat je een goede onbezorgde zwangerschap hebt!! :D:D

Ik heb momenteel heel andere dingen aan mijn hoofd.....pffff
    We hadden het huis verkocht en een nieuw huis gekocht. Alleen nu hebben we bericht gekregen dat de kopers de hypotheek wrs niet krijgen ondanks eerder bericht dat het akkoord was. Wij dachten goed op safe te spelen door te wachten met kopen totdat we hun akkoord hadden.......maar vandaag krijgen we uitsluitsel of het dus wel of niet door kan gaan.:(
    Als het huis niet verkocht is, gaat de koop voor ons nieuwe huis ook niet door en dat was juist mijn droomhuisje.:( Dus je begrijpt wel dat ik ff iets heel anders aan mijn hoofdje heb.

Maar....ondanks dat, dacht ik gisteren wel mijn eisprong gevoeld te hebben en natuurlijk zijn vriendlief en ik heerlijk gaan "klussen". Dus wie weet hebben we straks weer wel leuk nieuws.:)

En Alaye: jij een goede posi-ovu-test.........lopen we straks alsnog gelijk!! hahaha Zou wel gaaf zijn als wij over 2 weken ook goed nieuws mogen brengen! :D

Nou meiden, spannende tijden weer!!! We houden elkaar op de hoogte en Niesje laat je ff weten hoe het bij de huisarts was????

kussie Buufke
    xxx

9. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Heej meisjes,

ff korte update, heb bezoek namelijk ;)

Nou, bij de huisarts......had urine meegenomen om het daar eigenlijk dubbel te laten bevestigen.
    Test de assistente eerst 1 x positief + 1 x negatief :$ ..HA vond dit maar vreemd en deed de test zelf herhalen, zelfde resultaat ongeveer, 1 x licht positief, 1 x vaag..niet echt positief maar ook niet duidelijk negatief :(
    Zegt ie, kom volgende week maar terug, ik wil jullie toch nog niet al te blij maken :x
    We zijn toen regelrecht naar 't kruidvat gegaan en hebben maar een "dure" ClearBlue test gehaald, zo'n digitale...dat duurde ook nog ontzettend lang, maar gelukkig een duidelijk resultaat!!! :D
    Nu heb ik 4 positieve kruidvat testjes en deze dan ;)
    ..en ik durf het eindelijk te geloven...IK BEN ZWANGER!!!!!! :D:D:D

hele dikke knuffel van mij!!

ps: moet snel nog es terug komen lezen en op jullie reageren :p

10. buufke

buufke Actief lid

3 feb 2011
    130
    0
    0
    Brabant
    Nou Niesje,

Die test liegt er niet om hoor!! Geniet er maar lekker van!!
    Wij hebben een bewogen week achter de rug. Het huis gaat helaas allemaal niet door. Huis is niet verkocht omdat de kopers geen hypotheek krijgen (ondanks een eerder akkoord) en dus kunnen wij ons droompaleisje ook niet kopen. Was ff een hele bittere pil, maar we beginnen gewoon weer bij af. Dus heb ff heel moeten slikken (ok, dikke tranen ) maar ja.
    1 Voordeel is wel dat we nu lekker sparen en dat zou ook mooi zijn voor als ik zwanger raak, hihi.

Ff een heel ander vraagje, hoe zit dat nou met die weken tellen als je zwanger bent?? Moet je gaan tellen vanaf de dag van je laatste menstruatie??? Dat zou inhouden dat je 2 weken mag "sjoemelen"......toch?? Op het moment dat je dan psoitief test op/na je NOD ben je al een week of 4 zwanger??
    Eigenlijk wel maf he!?

Ik hoor het wel en ben trouwens wel benieuwd hoe je je nu voelt en of je al last hebt van kwaaltjes enzo?? hihihi

@ Alaye: hoe is het bij jou meid?? NOg een weekje geduld he? Ik heb mijn ei een paar dagen eerder gevoeld, dus ik ga denk ik eerder testen dan de 13e die de calculator aangeeft, hahahaa
    Zou wel een mooi cadeautje zijn na deze flinke teleurstelling.

Nou meiden, laat maar snel weer iets van jullie horen!!

liefs Buufke

11. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hoi Hoi,

@ Niesje; Hoe gaat het met je? En ben je nog bij de huisarts geweest? Hoe voel je je? Ben zo nieuwsgierig :)

@ Buufke; Dat is balen van het huis, vooral omdat jullie je droomhuisje op het oog hadden. Zoals je ook zegt het is wel een voordeel dat je nu lekker kunt sparen voor de kleine ;)
    Dinsdag is mijn NOD, maar ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden. We hebben het namelijk rond mijn vruchtbare dagen maar 1x gedaan want mijn man moest helaas naar het buitenland voor werk :( Hoop natuurlijk dat het raak was, maar ga er niet vanuit om teleurstelling te voorkomen.

Je gaat inderdaad tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus in principe ben je dan op de dag dat je kunt testen al 4 weken zwanger (je krijgt een paar weken cadeau haha)

Ik ga nu lekker sporten en dan weekend vieren! Hoop snel weer iets van jullie te horen!

Fijn weekend!

Groetjes en veel liefs,
    Angela

12. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goeiemorgen Lieverds!

Buufke..dikke knuf voor jou, meissie!
    Wat jammer nou van jullie huisje :( ..hou je maar lekker vast aan de gedachte dat je nu kunt sparen ...en verder kijken ;) misschien vinden jullie wel hét ultieme droomhuisje :D nog perfecter!!:p

Binnenkort mag je testen,toch?!;)
    En jij ook Alaye!? SPANNEND!!! :D:D:D
    Och ik gun het jullie zo zeer!!!

Gister ook bij de HA eindelijk een knaltest, hèhè :D
    Heb ook al met de VK gebeld, die zat middenin een bevalling,hihi..
    ..apart gesprek hoor!;)
    16 mei mag ik al voor de eerste echo, ook ivm termijnbepaling..
    ..aangezien ik na de behandeling zo lang gevloeid heb weet ik niet precies wanneer mijn 1e dag v/d menstruatie is geweest.
    Je krijgt inderdaad 2 weken cadeau, zodra je overtijd bent..ben je al 4 weken. Tikt lekker aan hè :)

Omdat het gister al zo'n lekker weertje was en vandaag ook, heb ik gister al mijn Moederdag-cadeautje gekregen :D
    Een hangmat op zo'n standaard....GEWELDIG!!!
    Daar ga ik vandaag (en de komende maanden) heerlijk in vertoeven :cool:

Dikke kus!

13. buufke

buufke Actief lid

3 feb 2011
    130
    0
    0
    Brabant
    Hey ladies!!

Niesje: thanx voor je knuffel!! Lief van je. Hopelijk gaat het allemaal lekker met je en met het kleintje in je buik. Raar idee he, dat er straks (weer) en nieuw wondertje uitgroeit. Lijkt me zoow bijzonder.

Alaya (Angela) en ik mogen idd deze week gaan testen.
    En weer heb ik andere klachten dan eerdere keren. Rommelende buik, borsten die voelen alsof ze hun velletje klappen.....vanmorgen werd ik om 6.15 uur wakker van verschrikkelijke buikkrampen, maar die waren met 10 minuten ook weer weg. Stond net op het punt om vriendlief wakker te maken omdat ik het niet uithield en toen zakte het weer weg. Maar ja, over een paar dagen weten we meer. Zit nu wel op dag 28 van de cyclus en (ik denk) 12 dagen na mijn eisprong. Spannende tijden weer.
    In mijn omgeving zijn er steeds meer mensen die vragen of ik al zwanger ben etc, dus vind dat wel lastig. Er zijn maar 2 vriendinnen die weten dat ik ermee bezig ben, anders blijft iedereen het vragen. Maar makkelijker wordt het er niet op.

Ach, nog ff geduld maar weer!! hahaha
    Meiden, fijne week en laat snel weer iets van je horen!!

Alaye: wanneer ga jij testen???

xxxx Buufke

14. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Hoi Hoi,

@ Niesje: Wat leuk een knal positieve test bij de HA, ben blij voor je! Geniet maar lekker van je zwangerschap en van je hangmat ;) Ben wel benieuwd hoelang je nu zwanger bent dan, spannend allemaal!

@ Buufke: Zou eigenlijk vannacht / vanmorgen ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog geen enkel spoor gelukkig :D Wel wat flauwe buikpijn maar niks vergeleken bij de andere maanden. Heb ook andere symptomen als normaal, mijn borsten doen ontzettend pijn. Lijkt wel of het waterbalonnen zijn die op knappen staan... maar ja misschien maak ik mezelf wel gek! Mijn man is zojuist vertrokken voor een paar dagen voor zijn werk dus ik moet nog ff wachten met testen mits ik niet ongesteld ga worden. Donderdagmiddag is hij weer thuis, dus heel spannend allemaal pfff. Weet niet of ik mezelf kan bedwingen, heb namelijk nog een aantal testen thuis liggen hahaha.

Jullie ook een fijne week en buufke heel veel succes met wachten ;) Tot snel weer!!!

Groetjes en veel liefs,
    Angela

15. buufke

buufke Actief lid

3 feb 2011
    130
    0
    0
    Brabant
    Hier zijn de rode duiveltjes weer gearriveerd hoor!! Dus weer op naar de volgende maand.
    @Alaye: spannend meid!!!! Ik duim mee voor je dat die ongesteldheid weg blijft en dat ook jij van de week een mooie positieve test in handen hebt!!! duim duim duim duim, hihihihi

xxx Buufke

16. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Helaas zijn vanmorgen ook bij mij de rode duiveltjes weer gearriveerd :( Toch weer balen elke keer! Heb ook ontzettend veel buikpijn bah!!! Volgende ronde misschien meer geluk.

Groetjes Xxx

17. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Och meisjes...wat jammer nou!!
    Nou, jullie kunnen wel samen op naar de volgende ronde ;)

Heeeel veeeel succes!!

Ps: ik heb trouwens na mijn behandeling een maansteen gekregen van mijn schoonzusje...is goed voor de vruchtbaarheid (zeggen ze)
    Vond het een heel lief gebaar, maar ben normaal niet zo van die dingen..dat weet ze ook! Had wel zoiets van: Baat het niet, schaadt het niet..en heb hem dus steeds netjes bij mij gedragen, en je raadt het al: die ronde was ik ook daadwerkelijk zwanger!!! :D
    Da's wel heel apart,toch?!
    Je moet zo'n steen volgens mij wel krijgen, hetzelfde verhaal als met een geluks-boeddha ;)

*Dikke knuf*

18. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo Dames,

Even een kleine update..veel gebeurd hier deze week ;)

Maandag echo gehad (uitwendig).. duidelijk vruchtzakje+vruchtje, geen hartje :(
    Gister inwendige echo gehad..krijg ik eerst te horen:
    Mevrouw, ik ben bang dat er in een eerder stadium iets mis is gegaan,
    ik zie hier 1, misschien wel 2 vruchtjes waar geen hartje klopt :$
    Toen ze verder keek vond ze gelukkig toch een vruchtje waar het hartje van klopte...maar wel heel klein, 3,2 mm..dus minder dan 6 weken.
    En dat andere weten ze nu opeens niet precies wat het is dus word ik even goed in de gaten gehouden, volgende week weer een echo ;)
    Beetje dubbel..blij met het kloppende hartje :D Absoluut!!
    Maar beetje bang dat het andere niet goed zit, en vreemd dat ik dan minder dan 6 weken zwanger zou zijn..zou ik dus rond de bevruchting al positief getest hebben..is immers ook al 3 weken geleden :(

En hoe gaat het bij jullie?

*Dikke knuf*

19. buufke

buufke Actief lid

3 feb 2011
    130
    0
    0
    Brabant
    Hey Niesje!!

Jeetje, wat een verhaal! Dat is wel heel spannend zo hoor.
    Hou je ons wel op de hoogte, want ik ben wel heeeel nieuwsgierig. Maar fijn iig dat je wel een kloppend hartje hebt gezien, hopen dat ie blijft plakken!! En dan dat andere zakje.....vaag hoor, maar ik duim voor je!!

Hier is het weer rustig afwachten tot de eitjes komen. Ik weet dat ik niet mag klagen omdat mijn cyclus mooi is en we nog maar 5 maanden bezig zijn, maar vind het allemaal veeeel te lang duren, pfff. Probeer me er niet teveel mee bezig te houden, maar kan het toch niet laten. Komende week weer eitje als het goed is, maar hebben het dan voor de verandering weer megadruk. Dus we zien het wel. Ik mag 19 juli weer naar de gyn voor uitstrijkje en heb zelf het gevoel dat het voor die tijd zowieso niet gaat lukken. Maar we blijven toch hoop houden en zien wel waar het schip strandt.
    In de tussentijd blijf ik mijn duimpjes blauw draaien voor jouw kleine brusje!!!!! hihihi

liefs xxxx

20. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Hallo lieve schatten,

ons lief kleintje leeft niet meer, zit nu te wachten tot het zelf "loslaat"
    en voel me weer terug bij af :( het voelt weer alsof mijn lichaam kapot is.. voel me leeg!!

Deel Deze Pagina