Uiteraard wil hij het ook graag en we hebben het er ook heel vaak over gehad. Maar die ins en out van wat er allemaal bijkomt kijken wil hij gewoon niet weten. En dat vind ik gewoon jammer, omdat je dan je gevoel niet kwijt kan. En ik zal er nu zeker voor zorgen als ik een positieve ovu test heb dat ik het gezellig ga maken en er niks over zal zeggen, maar soms vind ik dat moeilijk omdat ik het hem zo graag wil zeggen.
Hoi hoi, Ik herken het van de eerste zwangerschap, niet dat hij er niet mee bezig was, maar veel minder dan ik... Dan is deze site heerlijk om je ei kwijt te kunnen, haha!! Nu bezig voor nummer twee en zegt manlief, wanneer moeten we beginnen, hihi. En nu gaat het dus als een soort vanzelf. Wel zo gemakkelijk en minder frustrerend, bij de eerste zwanger worden actie, heb ik mijn ei weleens gemist qua gemeenschap omdat manlief geen zin had, of idd niet wilde weten wanneer ei was enz....FRUSTREREND!!! Nu dus wel. Overigens hebben we nu anderhalve week erop zitten met om de dag, da's voor ons al heel wat... Ik heb niet een enorm libido, maar vraag me überhaupt altijd af hoe vaak stellen sex hebben. Wij normaal 1x per week ofzo. En dat vinden we beide prima. Nu we weer bezig zijn met zwanger worden vinden we het ook weer erg leuk hoor zo samen onder de lakens.... Dus lekker hier je verhaal doen, kan lekker opluchten!!
Hoi Dames, Mag ik ook even mijn verhaal doen? Ik zit in iets andere situatie als jullie, maar toch ook wel weer t zelfde... Ik heb een prachtige dochter van 7 en mijn lieve schat heeft ook een zoontje.... Nu begint mijn biologische klok heel hard te tikken maar mijn lieve mannetje is nog niet klaar voor een kindje samen, hij zou het heeeel graag willen maar moeten eerst nog aantal dingen geregeld worden (zoals verkoop huis etc) Nu heb ik het laatste jaar 2 zware breukoperaties achter de rug en zwanger worden zou dus nu ook niet zo handig zijn.... MAAR.. door alle problemen met mijn buik medicatie,overgeven, diaree etc kan het natuurlijk zo zijn dat de pil niet altijd goed werkt... En ja hoor... ik zit in mijn stopweek en niet ongy dus net even getest en omo wit, dus ik dacht bel man lief even om te zeggen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken... reactie: ach als t wel zo was kan t toch niet, met huis enzo dus ff stofzuiger en in en klaar.... PFFF wat???? ik weet dat het risico's met zich mee zou brengen als ik nu zwanger zou zijn en de timming zwaar kut zou zijn maar je kan toch niet zomaar ff abortus laten doen!!!! hallo!! ik voel me zo verdrietig! ik zou t zoooooo graag willen maar ben ook realistisch dat t nu niet kan maar hij heeft zoiets van over jaar of 3 kijken we wel!! maar ik zit NU met de tikkende tijdbom, ik denk hele dagen eraan lees alweer weken hier mee wie helpt me even om realistisch te worden en welke anticonceptie kan ik het beste gaan gebruiken want ik wil niet t risico hebben om per ongeluk zwager te raken door het overgeven en diaree (Mirena hele slechte ervaringen mee) Lieve dames wat moet ik doen?? en ook als ik nu niet ongy word gewoon weer met pil beginnen Zoooo blij met dit forum gewoon even lekker vertellen hoe je je voelt alvast bedankt voor lezen Liefs Mama Aapje
Oei Mama Aapje, wat een rotsituatie zeg.. =( ik denk dat een condoom misschien de beste oplossing is? Tegen de tijd dat jullie dan wel een kindje willen, hoef je ook niet te ontpillen (dat rijmt! Haha) een condoom scheurt zelden.. Jammer van die reactie van je liefje, al zou hij het niet zo bedoelen als het eruit komt, het klonk natuurlijk wel erg bot. Sterkte ermee!
jeetje mama aapje wat een vervelende situatie waar je nu in zit en wat women90 al zei een condoom kan de oplossing zijn maar je kan natuurlijk ook altijd met je huisarts overleggen wat voor jou het beste is. mijn man was ook precies zoals jij beschrijft geen baby willen omdat het niet uitkomt druk met school huis kopen altijd wel wat met die kerels! k wens je heel veel sterkte en gooi het maar allemaal lekker eruit lucht op x
He lieve dames Thanxx voor jullie reacties! Ja zijn reactie is denk ik echt typisch manlijk, hun voelen die dingen niet en weten niet hoe wij dagen lang in ons hoofd ermee bezig kunnen zijn... inmiddels even huisarts gebeld, ook ivm de operatie die ik net achter de rug heb, hij bood me een bloedtest aan, en heel knap van mezelf heb gezegd te wachten tot maandag als ik dan nog niet ongesteld ben weet ik gewoon wat meer en heeft die bloedtest meer zin denk ik. Strax word ik vandaag of morgen toch nog ongesteld... Tja en heb nu gewoon zoiets van ik zie t allemaal wel, word gek van mezelf dat ik steeds mijn string zowat binnenste buiten keer of ik al een roze vlekje zie.... ben ZOOOO blij met dit forum heb hier jaren geleden ook veel aangehad en nu zo blij dat hier dames zijn die het begrijpen en dat ik weet dat ik niet de enige ben.... Liefs en Knuff Mama Aapje