Ik heb al vanaf 6/7 dpo enorme lage rugpijn en buikkrampen. Normaal is dit minimaal en begint dit pas een paar dagen voor mijn menstruatie. Mijn vraag is: zijn er vrouwen die hier ervaring mee hebben en waar het iets positiefs betekende? Ik ben altijd super regelmatig en heb een cyclus van 28 dagen dus vroeg ongesteld worden lijkt mij niet. Ik moet af en toe echt gaan staan door de rugpijn en het er even uit rekken/knakken. De buikkrampen zitten overal rondom mijn baarmoeder, links-rechts-midden.
Ja, bij alle zwangerschappen dacht ik dat ik ongesteld ging worden. Krampen en pijn door mijn hele lichaam.
Ja, ik dacht gewoon dat ik ongesteld moest worden. Was niet anders dan wanneer ik niet zwanger bleek.
Ja want je kan kwaaltjes pas hebben na innesteling dus na positieve test. Alles wat je denkt te voelen ervoor kan net zo goed bij menstruatie passen
Ja ik had dezelfde klachten als wanneer ik ongesteld werd, het enige wat extra was is dat ik ineens zoveel trek had in kaas en mijn temperatuur hoog bleef!
Bij mij voelde het elke keer toch net anders aan, waardoor ik ‘wist’ dat ik zwanger was en er niet een ongesteldheid aankwam.
Ik heb zelfs de eerste 3 weken die krampen gehouden. Elke keer als ik op de wc zat riep ik heel hard "huh, weer geen bloed" naar mijn man.