Hallo, Ik ben zo verdrietig... wij zijn 2 jaar bezig om zwanger te worden... ook 2 keer gelukt, maar 2 keer een miskraam. Nu hebben ze bij de verloskundige praktijk bij de 2e miskraam gezien uit bloedonderzoek dat ik te weinig antistoffen heb tegen rode hond (ik ben ingeent en heb het gehad, vreemd, maar goed...) Nu ben ik vandaag bij de HA geweest om mij nu ik niet zwanger ben te laten inenten... en nu blijkt tot mijn grote frustratie dat ik dan 3 maanden niet zwanger mag worden daarna... logisch want dat is gevaarlijk. Maar het doet me zo een pijn... weer 3 maanden tijd weg... maar goed je wil het ook niet op je geweten hebben dat een kindje geboren wordt met afwijkingen.. hoewel de kans op rode hond extreem klein is... erg frustrerend allemaal en ik wordt er heeel verdrietig van... wanneer komt nu eindelijk onze kans! Zijn er mensen hier die ook ervaring hebben met de rode hond vaccinatie tijdens het proberen zwanger te worden? Liefs
Ik had precies hetzelfde. We waren ook al een tijdje aan het proberen toen kwam ik er ook achter. Ja idd 3 maanden niet zwanger worden ik vond het ook echt super balen. Dat is nog behoorlijk soft uitgedrukt. Hoop voor je dat die 3 maanden snel voorbij gaan en dat je het dan lekker dan proberen! Sterkte en succes ermee!