Hallo meiden! Ik ben hier nieuw, en meteen een zeer brandende vraag. Deze maand gestopt met de nuva ring, eerste dag van mijn menstruatiebloeding was 24 oktober. We hebben veel gemeenschap gehad zonder condoom. Net kwam ik terug van de toilet, en had helder rood bloed op het wc-papier, Aardig veel ook. Wat kan dit zijn? Irma
Het zou een eisprong kunnen zijn maar ik denk eerder dat je lichaam reageert op het feit dat gestopt bent met de nuvaring.
Hoi Rosa, Bedankt voor je berichtje. Ik heb ook al ruim een paar dagen last van me buik. Beetje zeurende pijn. Ik dacht zelf ook aan ontpillen. Maar ik kon de bloeding niet plaatsen. Natuurlijk hoop ik op de eisprong die bevrucht is hihi. Mocht iemand nog suggesties hebben wat het kan zijn, graag!
Hmm... De komen dagen wordt heel lang, i.v.m wachten of me 'normale' menstruatie wel komt, of dat ik overtijd ben. Of het nou ontpillen is of eisprong Spannend.. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik houdt jullie wel op de hoogte. Mocht iemand nog op/aanmerkingen hebben, graag! Liefs
Ik heb jarenlang de nuvaring gebruikt en soms vergat ik na een ringvrije week om een nieuwe ring erin te doen. Soms kreeg ik dan wat bloedverlies en dacht ik, oja shit ring vergeten. Aangezien je nog maar net gestopt bent, denk ik toch dat daar de bloeding vandaan komt.