weer zoveel geluk of????

Discussion in 'Zwanger worden' started by doortje, May 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doortje

doortje Lid

Oct 26, 2006
    21
    0
    0
    even lekker mijn hart luchten!!

ik en 27 jr en ben nu 4 jr getrouwd en heb een heerlijk zoontje van 10 maanden.
    helemaal perfect
    toen we zwanger wilde worden van ons ventje moesten we na een jr naar de fertiliteidskliniek voor iui want ik heb lichte vorm van pco en mijn man heeft zwak zaad.
    de eerste behandeling was kielekiele want ondanks dat mijn man zijn zaad niet opperbest was mochten we toch een insiminatie doen want ik had wel 2 mooie eitje te wachten.
    en het was geweldig de eerste behandeling was ik zwanger zelfs de artsen stonden perplex.
    ik zeg wel eens dat het nu nog aan ons ventje te zien is want dat eigen willetje was er toen en is er nog :) .
    nu ben ik na de zwangerschap nooit begonnen aan een anticonceptie we hadden beide zoiets van we zien wel.
    na 6 maanden kwam mijn eerste regel en ben er nu achter dat er een regel is van 7 weken.
    nu zouden wij het een hele mooie leeftijd vinden om er een kleintje bij te krijgen zo 1,5 a 2 jr ertussen.
    maar ben bang dat we weer de medische molen ingaan en ben bang met wat minder geluk.
    ik weet niet het gevoel heb ik gewoon.
    een 2de is super welkom en we hebben voor onszelf een limiet gegeven als we na een jr niet zwanger zijn weer naar de fertiliteitskliniek te gaan.
    nu lijkt het me erg leuk met meiden te kleppen die ook zwanger zijn geworden door iui en nu ook voor een 2de of een 3de 4de 5de haha.
    en meiden die gewoon ffies net als ik der hart willen luchten :D .

liefs doortje

Share This Page