Zwanger worden en schildklier

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Evira, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ja dat had ook gekunt

2. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hihi, dat dacht ik ook! :p

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Saar@ fijn dat alles goed is met jullie zoon, nu shoppen...

4. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    @Elisatje, dank je!!! :D
    Heb gisteren van mijn schoonmoeder een truitje gekregen, het eerste kleertje voor onze kleine jongen!! :) Voor mijn schoonouders is het het eerste kleinkind, dus toch wel bijzonder. Mijn zusje heeft al 2 kindjes, dus mijn ouders zijn al 7,5 jaar opa en oma. Maar ze maken het nu toch weer anders mee.
    En voor mijn schoonvader is het ook wel leuk dat zijn achternaam nu nog wat langer behouden blijft! Vind ie stiekem toch wel leuk! ;)

Moest trouwens laatst denken, dat een vriendin van mij met 4 kindjes, 2 van haar kinderen hebben diezelfde namen als die jij hebt bedacht voor je kindjes! Vond ik eigenlijk wel een grappig toeval! Als je nog meer inspiratie nodig hebt: de andere 2 heten Lisa en Lars! ;)

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Saar@ voor mijn ouders en schoonouders word het eerste kleinkind, mijn man heeft nog een opa en oma hij was de 2 de van de 13 kleinkinderen nu laatste is half jaar oud voor hun eerste achterkleinkind als ze het nog gaan meemaken. Morgen ga ik een vroege test doen ben heel benieuwd heb er een goed gevoel over, weet niet of ie dan al positief is.

Lisa ik heet al Elisa Lars klinkt ook wel mooi.

Ik heb voor me man een baby spijkerbroek en wit truitje van Lief gekocht voor als het raar is...

Ik hoop zo het met kerst te vertellen maar wil er niet teveel op hopen...

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Raak is

7. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!! Succes!

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Doe ik, volgende week weer naar de huisarts voor bloeduitslagen dus zou mooi samenkomen, moet doorgestuurd worden naar internist mocht ik zwanger zijn heeft huisarts vertelt

9. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vanochtend een zwangerschapstest gedaan van zwanger & kids (vroege 6 dagen voor NOD test) die was omo wit en 2v5 van kruidvat we zagen in de 5 minuten heel licht iets (we wilde iets zien dus denk daarom). Maar na 15 minuten nog een keer kijken was er ineens wel een breed positief streepje maar na de afleestijd. Ik ben laatste 3 dagen nu echt goed misselijk, meer moe en raar gevoel in me buik. Morgen ga ik weer testen... Ik durf het niet als positief te zien dit streepje...

10. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Hey meid! Ik had ook een vroege test gebruikt, 4 dagen voor NOD, en die was in eerste instantie ook omo wit. Maar ik was toch zwanger! Met de K2v5 testte ik vanaf 3 dagen voor NOD licht positief. Kijk anders even in mijn album testen, daar staan ze! ;)
    Gewoon lekker blijven testen, ik deed het elke dag die week! Hihi! Met de K2v5 is dat nog wel te doen! Succes, en laat het weten he!!

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Bij vage zwangerschapstesten pagina 391/392 staan 2 foto's ze lijke wel een beetje op de jouwe... Wat vind/denk jij?

12. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb ze even opgezocht, en ik denk dat je iig een hele goede reden hebt om er nog een paar testen tegenaan te gooien. Heb je ook die eerste van mij gezien van 22/8? Dat was de vroege test van 4 dagen voor NOD, die eerst omo wit bleef. Toen ik 2 uur later ofzo nog een keer op de test keek (nadat ik al flink had gejankt omdat ik zeker wist dat het niet gelukt was..) was daar opeens een streepje, heeeeel licht, maar het was geen verbeelding! Indroogstreepje of niet, ik was iig wel zwanger!! :) Die test was op maandag, toen heb ik dins, woens, dond, ook getest en op vrijdag, mijn zelfbenoemde NOD heb ik de Clear Blue Digital gedaan, gewoon om echt zeker te zijn en niet meer te hoeven twijfelen.
    Maar eerlijk gezegd, denk ik dat het bij jou wel raak is hoor! Anders blijven die testen echt wel oooooomo wit (uitzonderingen daar gelaten..).
    Ben benieuwd naar je resultaat morgen (of vandaag eigenlijk alweer, beetje laat nog aan het klussen geweest in ons nieuwe huis; oeps, nu hard slapen!! ;))!!

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Saar@ streepje nu wel binnen afleestijd nog steeds eve licht als gisteren, ik denk dat ik best wel zwanger kan zijn ga dinsdag dig cb doen ga maandag bloedtest doen (moest toch deze week) heb dinsdag afspraak bij huisarts dus als ik dinsdag morgen positief test denk/hoop ik dat ik word door gestuurd naar internist...

14. saar28

saar28 Fanatiek lid

31 mrt 2011
    1.106
    0
    0
    Tilburg
    Alvast gefeliciteerd! :D Als hij binnen de afleestijd een streepje geeft, ben je zwanger hoor! Licht of niet licht. Bij mij waren het ook alleen lichte streepjes. Zelfs toen ik 5w5d zwanger was, had ik nog geen dikke vetten knalstreep, wel duidelijk genoeg, maar niet zo donker als de controlestreep.
    Wel een foto maken van je Clear Blue straks he! Want na ong 24 uur ofzo verdwijnt de uitslag!

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Jeetjes spannend Elisatje!! Klinkt erg hoopgevend moet ik zeggen. Laat ons gauw weten of je het zeker weet! Succes!

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vandaag weer getest hij is nu er duidelijk, ik ben zwanger... Ik ben wel voorzichtig blij, ben benieuwd naar me schildklierwaarde, als die dinsdag goed is ga ik genieten... Ga vanmiddag foto ervan plaatsen

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gefeliciteerd!! Probeer er alvast maar een beetje van te genieten hoor, mag best :)!

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Pien@ ik hoop zo dat het voor jou ook snel raak is, ik had het deze ronde nog niet verwacht maar nu het zo is ben ik superblij...

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Onderste is van vanmorgen, in het echt is ie nog duidelijker

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lijkt me duidelijk meid, nogmaals gefeliciteerd!!! Hele mooie timing zo vlak voor kerst!

Deel Deze Pagina